Fix te TT nu maar meneer banaan.quote:
snowboard?quote:
neequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fix te TT nu maar meneer banaan.
Wat is het dit keer?quote:
Moet je nog even een paar dagen wachten, dan krijg ik die weer van de baasquote:
Ik schrijf wel een IOYquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je nog even een paar dagen wachten, dan krijg ik die weer van de baas
Oh, dan krijg ik dus van jouquote:
bummerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf hem namens jou. Dus effectief een YOM
Vandaag de laatste dag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die vanavond nog naar Scheveningen gaat?
Microsoft security essentialsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef Thaboel het volgende:
Iemand een goeie gratis antivirus? En makkelijk snap de ballen van mn laptop.
say whut?quote:
Dat is een antivirus, werkt prima.quote:
Yep, gebruik ik ook.quote:
Dat ik weet hoe ik mn laptop aan gaat is al een wonderquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon op het internet opzoeken, zo moeilijk is het allemaal niet.
Hoe ben jij in vredesnaam op dit forum terecht gekomen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat ik weet hoe ik mn laptop aan gaat is al een wonder
Was dronken. Kijk maar naar mn aanmaak datum+tijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hoe ben jij in vredesnaam op dit forum terecht gekomen dan?
En hoe ben je nu hier gekomen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was dronken. Kijk maar naar mn aanmaak datum+tijd
Nice man, vind je de voorligsteun al wat aangenamer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:40 schreef Tietmans het volgende:
Zo, intro bivak achter de rug!
En ik vond het best wel zwaar, blaartjes op de voeten.
Maar, ik heb er veel geleerd en ik heb nu alleen maar meer power om nog meer mijn best te doen.
Was ooit zo'n stoere beroeps en dus kwam ik in dit donkere muffe hoekje kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En hoe ben je nu hier gekomen dan?
Weet jij eigenlijk al hoe de voorligsteun werkt? En de Antilliaanse voorligsteun?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nice man, vind je de voorligsteun al wat aangenamer?
Neequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk al hoe de voorligsteun werkt? En de Antilliaanse voorligsteun?
Dat laatste moet BB wel expert zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk al hoe de voorligsteun werkt? En de Antilliaanse voorligsteun?
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat laatste moet BB wel expert zijn eigenlijk.
ik train elke dag toch wel 8uur hoor.quote:
Ik heb net nog een uurtje getrainedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik train elke dag toch wel 8uur hoor.
Ik probeer de 10 eigenlijk toch wel te halen dagelijksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik train elke dag toch wel 8uur hoor.
Ik dacht dat jij zo'n bikkel was die aan 6 uur wel voldoende hadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik probeer de 10 eigenlijk toch wel te halen dagelijksLukt bijna nooit, maar dat terzijde
Dat is wel het aantal uurtjes wat ik per dag daadwerkelijk oefen. 5 komt ook zeer regelmatig voor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n bikkel was die aan 6 uur wel voldoende had
Ah, ik las weer verkeerd, tussen proberen en werkelijk halen kan inderdaad 4 of 5 uur zittenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel het aantal uurtjes wat ik per dag daadwerkelijk oefen. 5 komt ook zeer regelmatig voor.
Helaas wel ja, zo word ik nooit kampioen Antilliaanse voorligsteunquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ik las weer verkeerd, tussen proberen en werkelijk halen kan inderdaad 4 of 5 uur zitten
tegenwoordig is bij mij 12 tot 14 geen uitzonderingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas wel ja, zo word ik nooit kampioen Antilliaanse voorligsteun
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
tegenwoordig is bij mij 12 tot 14 geen uitzondering
Je draagt ook weer een luier en krijgt op gezette tijden een flesje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
tegenwoordig is bij mij 12 tot 14 geen uitzondering
Op verzoekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je draagt ook weer een luier en krijgt op gezette tijden een flesje?
Goed geregeldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:56 schreef Thaboel het volgende:
@jitz Vakantie+geen vaste dagplanning maken dat mogelijk
@MM het eten staat wel elke avond warm op tafel.
Mamaquote:
Die eerste snap ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
De fileberichten door EuqulyptaEn Jacques Plackzacque
En Frits Stau
Frits Stau is wel leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De heks uit het sprookjesbos, zit verder niets achter denk ik
Ik moet altijd erg lachen om Euqalyptaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Frits Stau is wel leuk![]()
@BB in het GROP topic: Waarom mensen testen als je zelf nog een ontzettende knurft bent?
Alsof je zelf niet ziet dat die lultquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Frits Stau is wel leuk![]()
@BB in het GROP topic: Waarom mensen testen als je zelf nog een ontzettende knurft bent?
Wie ben jij om dat te beoordelen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsof je zelf niet ziet dat die lult
Nieuwe account, gelijk 1e post in dat topic, kan geen fatsoenlijk Nederlands en blaat onzin door te zeggen dat die bij Marns begint terwijl dat niet kan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te beoordelen?
THABOEL FOR MOD.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
Thaboel heeft wel gelijk BB, het is niet aan jou om dat te beoordelen. Als iemand dat moet doen dan is dat één van de Mod's. En mocht je vinden dat een dergelijke beoordeling nodig is, dan PM je één der mods of doe je een TR.
Niet door te liegen iig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
THABOEL FOR MOD.
BB je wilt zeggen dat jij zo'n lekker binnenkomer had?
Stuur Yvonne eens hierheen dan.quote:
Waar liegt hij/zij?quote:
Je bent gewoon niet mod waardigquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Door dingen te roepen die niet waar zijn, lees even 3 posts terug.
BB, je hebt mijn voorgaande bericht aan jou gelezen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Door dingen te roepen die niet waar zijn, lees even 3 posts terug.
Dit bedoel ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BB, je hebt mijn voorgaande bericht aan jou gelezen?
Als er iets verkeerd gaat bij def is het wel voorlichtingquote:
quote:
Iemand die reiskosten met een z spelt neem ik niet serieusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als er iets verkeerd gaat bij def is het wel voorlichtingDus dit kan hem verteld zijn.
quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:12 schreef Thaboel het volgende:
Iemand die "hallo+n" neerzet (behalve nibb-it) neem ik ook niet meer serieus
Oh wacht.
[..]
Leuk he, jezelf zien...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nieuwe account, gelijk 1e post in dat topic, kan geen fatsoenlijk Nederlands en blaat onzin door te zeggen dat die bij Marns begint terwijl dat niet kan.
Dacht je dat ik een simpele bimbo wasquote:
Ben gelukkig niet de enigste die het zietquote:
Ik kom er ook net inrollen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De grap moest van ver komen opa
Dat maakt hem nog slechterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kom er ook net inrollen...
Maar het is geen grap, ben nog serieus ook.
Je nam het nogwel voor hem op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel geduld we met jou hebben.
Ik zeg wel niks meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel geduld we met jou hebben.
quote:
Gerco ouwe dibbes! Het is de straat leven bij jou G?quote:
alles flex hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gerco ouwe dibbes! Het is de straat leven bij jou G?
Sterkte dinsdag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:02 schreef gerco94 het volgende:
[..]
alles flex hierdinsdag operatie, 2 pinnetjes in mn pink
Morgen mysterylandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, gaan we nog iets doen dit weekend?
?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop dat Inspector Gadget ook komt
quote:
Avond Samquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En onze DEF dame natuurlijk.
Tas inpakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
Morgen van 9 tot 2 werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
Neenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Mensen die hier War Thunder spelen?
Humble Bundlequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef Stroopwafels het volgende:
Kan ik iemand nog blij maken met een Steam key voor Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising?
haha!quote:
Jij kan beter vertellen hoe het daar gaat, maar hier in 020 gaat het goed hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Goedenavond, wie gehts hier?
Oh, je hebt het grop topic even bijgelezenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Manmanman fittie in het VeVa topic
Knuppel eens op ze in onder het nom van ME oefeningquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Manmanman fittie in het VeVa topic
hielp dat maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Knuppel eens op ze in onder het nom van ME oefening
Het is op zijn minst opmerkelijk dat nb. jij als VeVa kandidaat verschrikkelijk hoog van de toren gaat blazen tegen een andere VeVa kandidaat, alsof je alles al achter de rug hebt en alles al gezien hebt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zeg wel niks meer![]()
Gaat helemaal nergens over weer, as usual.
Uit het eerste filmpje wordt duidelijk dat ze bidden tot richting en geleiding van hogere komafquote:
Gewoon een beetje op de gok in de richting zetten.quote:
Ja dat lukt die haatbaarden wel. Zelfde als met die helicopterraketdingen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon een beetje op de gok in de richting zetten.![]()
Aan de andere kant, er klopt geen kut van alles in dat soort landen, maar zelf wat wapentuig inelkaar knutselen lukt ze dan weer wel...
Ja destijds in Libië... Hilarische filmpjes van gezien, dat die halve truck de vernieling in gaat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat lukt die haatbaarden wel. Zelfde als met die helicopterraketdingen?achterop die trucks.
En dat hele filmpje maar keihard ALLAH AHKBAR roepenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja destijds in Libië... Hilarische filmpjes van gezien, dat die halve truck de vernieling in gaat.
Ze waren toch vergeten dat er uit de achterkant van een raket nog een vlammetje komt meestal?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja destijds in Libië... Hilarische filmpjes van gezien, dat die halve truck de vernieling in gaat.
Dat is correct en tevens juist. Het zijn niets minder dan een georganiseerde groep wildemannen die de Nederlandsche taal des Vaderlands op bijzondere en uitzonderlijke wijze in een kwaad daglicht weten te zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef AchJa het volgende:
En over het taalgebruik, ik heb je al eerder verteld dat de VeVa'ers over het algemeen niet uitblinken in intelligentie, maar dat was allemaal maar onzin toch?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Het zijn niets minder dan een georganiseerde groep wildemannen die de Nederlandsche taal des Vaderlands op bijzondere en uitzonderlijke wijze in een kwaad daglicht weten te zetten.
Toch even genieten zo.quote:
Je mist een d...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Gelukkig heb jij tijdens je VeVa de Nederlansche taal des Vaderlands wel op correcte wijze geleerd
Vooral over: "over het algemeen" heen lezen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Het zijn niets minder dan een georganiseerde groep wildemannen die de Nederlandsche taal des Vaderlands op bijzondere en uitzonderlijke wijze in een kwaad daglicht weten te zetten.
Waarom?quote:
jajajajajajajajaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom?
Nederlandsche, of Nederlansche, moge duidelijk zijn dat dat ene schrijffout wasch.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jajajajajajajaja
Vraagje: gebruiken ze in de amo eigenlijk al de colt of nog de diemaco?
Was meer een algemene vraag;)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij![]()
Volgens werkenbijdefensie.nl de Diemaco
Begreep ik wel hoor, heb naar eer en geweten met mijn WaBu kennis antwoord gegeven. De echte antwoorden laat ik aan de echte recente AMO-ers overquote:
Oh, heb recentelijk een docu over de KMarns gezien, die hebben media-training gehad en mogen geen NuKuBu meer zeggen, maar wel WaBu (Waardeloze Burger)quote:
Diemacoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jajajajajajajaja
Vraagje: gebruiken ze in de amo eigenlijk al de colt of nog de diemaco?
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die hebben media-training gehad en mogen geen NuKuBu meer zeggen, maar wel WaBu (Waardeloze Burger)
En vooral de grap er niet van in zienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooral over: "over het algemeen" heen lezen.
Dank uquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1360849
Danku. Waarom eigenlijk nog niet de diemaco?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Danku. Waarom eigenlijk nog niet de diemaco?
Ombouwproject naar de Colt heeft een tijdje stilgelegen. Uiteindelijk worden wel alle Diemacos omgebouwd, maar gaat nog paar jaar duren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Danku. Waarom eigenlijk nog niet de diemaco?
Fuck.quote:
5.20quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1360849
Ik wou net zeggenquote:
Nee, dat was gewoon een oude vakbaas die het netjes verwoorde. Niet iets spannender maken dan het is...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, heb recentelijk een docu over de KMarns gezien, die hebben media-training gehad en mogen geen NuKuBu meer zeggen, maar wel WaBu (Waardeloze Burger)
Beetje jammer ja..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:38 schreef Rave_NL het volgende:
Dat is een burgerfanfare op de vlootdagen. Jammer dat zo de schijn gewekt wordt dat het Korps daar iets mee te maken heeft.
Dat, en die downie met een vlootbaret.
De nieuwe Katrien is binnen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:50 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee hoor, wel m'n eigen verzameling uitgebreid
Komt vanzelf, blijven oefenenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee dat niveau heb ik helaas nog niet bereikt. Nijntje is wel heel erg leuk!
FYL.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Op de basisschool kwam ik ook nooit verder dan niveau 3 met lezen
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wacht even, ik snap het even niet helemaal.
Oh ja, dat zal het wel weer zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:42 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij bent gestoord met je bananen fetish
Ohh? Nu heb ik het weer gedaan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal het wel weer zijn![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ohh? Nu heb ik het weer gedaan?
Prima, ben je nou klaar met je gepruts?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mannen hebben vaak een grote bek.
Uitgespeeld madame?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mannen hebben vaak een grote bek.
Precies, en vooral die allereerste lichting he?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind het maar een stelletje amateurs.
Dat weet ik niet,. zo oud ben ik nog niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
Precies, en vooral die allereerste lichting he?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat weet ik niet,. zo oud ben ik nog niet.
Maar ik heb geen hoge pet van ze op.
Vergelijk ze eens met de Britse Para's
quote:geboortedatum: 14-06-1973
Knopen? Ik heb enkel ritsen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
Nou dames, tijd voor iets belangrijks. Hoe vaak poetsen jullie je knopen?
Dagelijksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
Nou dames, tijd voor iets belangrijks. Hoe vaak poetsen jullie je knopen?
Mijn deelneming.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
ER gaat binnenkort niet meer bestaan
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Keek je in de spiegel terwijl je dit typte?quote:
Rubje en Galtfactoryquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Keek je in de spiegel terwijl je dit typte?
Waarom wachten dan? Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat je lui was wisten we al wat langer, anders was je wel beroeps gewordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Kom net uit bed rollen: Lazy bastarddd
Hoin jongens
jwz!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je lui was wisten we al wat langer, anders was je wel beroeps geworden
Beter ga je wat nuttigs doen, ik heb nog wel een klusje voor jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
WWII vliegsim aan 't spelen
Vertelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beter ga je wat nuttigs doen, ik heb nog wel een klusje voor je
Mijn voertuig mag wel weer eens gestofzogen worden van binnen, het gras moet gemaaid worden, er moeten boodschappen gedaan worden en er zitten remsporen in de witte scooter.quote:
Zoek een mevrouw die het voor je doetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn voertuig mag wel weer eens gestofzogen worden van binnen, het gras moet gemaaid worden, er moeten boodschappen gedaan worden en er zitten remsporen in de witte scooter.
Ik dacht dat jij dat wel wilde doen voor mequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zoek een mevrouw die het voor je doet
Ok, ok. Ik kom eraanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel wilde doen voor me
Het zit je nogal hoog hè?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarom wachten dan? Aandachtshoer.
Attentie, sluit uw dochters binnen op. Uit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:23 schreef Thaboel het volgende:
Doei, thaboel gaat de Haarlemmermeer op z'n kop zetten!
Ik wist niet dat jij een HP fan wasquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
http://link.marktplaats.nl/1000879779
En nu?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
http://link.marktplaats.nl/1000879779
Je weet zoveel niet van mijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een HP fan was
Kan je je ziel erin stoppen en ik ze kapot maken en dus ook jou kapot makenquote:
En met dit soort hobbies wil ik dat ook zo houdenquote:
quote:[..]
Kan je je ziel erin stoppen en ik ze kapot maken en dus ook jou kapot maken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met dit soort hobbies wil ik dat ook zo houden
[..]
Kippensoep met brood hierquote:
Yep, soep staat nog te trekken, en het brood is net de oven ingegaanquote:
Dat is Swami Salami demente vlootbaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die ligt toch ook al een tijdje onder de zoden?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, soep staat nog te trekken, en het brood is net de oven ingegaan
Ik dacht dat Goreng en Rommel beiden al een tijdje het hoekje om warenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is Swami Salami demente vlootbaal
Gebakken troep zal bestaan zolang de mensheid bestaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat Goreng en Rommel beiden al een tijdje het hoekje om waren
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gebakken troep zal bestaan zolang de mensheid bestaat.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gebakken troep zal bestaan zolang de mensheid bestaat.
Dat zeg ik ook niet schatquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mijn gebakken brood is geen troep
quote:
Leesbrilletje nodig? Ik wil wel ff met de pet rondgaanquote:
Aan kwartjes heb ik wel watquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leesbrilletje nodig? Ik wil wel ff met de pet rondgaan
Jouw schuldquote:
quote:
Daarover gesproken; ik krijg nog poen van jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]door jou raak ik zo snel door mijn kwartjes heen
Precies, dit bedoel ik dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarover gesproken; ik krijg nog poen van je
Handig, dat past precies in de kauwgomballenautomaatquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, dit bedoel ik dus
[ afbeelding ]
Nu ben ik blut![]()
Is bij BMW al jaaaaaaaaaren een gratis optie; een rokersvrije uitvoering. Kon in de E36 (vanaf 1991) al en het zou me niks verbazen als de E30 het ook al als optie had.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Asbak in auto niet meer vanzelfsprekend
quote:
quote:
Zeker. Stukje goeie PR kan onze vereniging wel gebruiken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zouden meer studentenverenigingen mogen doen. Is aanzienlijk beter dan de feuten in luiers over een markt heen te jagen.
Huldequote:
+1quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:53 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zeker. Stukje goeie PR kan onze vereniging wel gebruiken.
Snel binnen halen en binnen verder drogen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Fuck hell devil.
Regen nu, en vergeten de was binnen te halen
Te laat nuquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Snel binnen halen en binnen verder drogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:23 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin in een Amerikaanse helikopter.Tja, erg grappig Rave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:24 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin op bergtraining.DijenkletserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |