Fix te TT nu maar meneer banaan.quote:
snowboard?quote:
neequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fix te TT nu maar meneer banaan.
Wat is het dit keer?quote:
Moet je nog even een paar dagen wachten, dan krijg ik die weer van de baasquote:
Ik schrijf wel een IOYquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je nog even een paar dagen wachten, dan krijg ik die weer van de baas
Oh, dan krijg ik dus van jouquote:
bummerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf hem namens jou. Dus effectief een YOM
Vandaag de laatste dag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die vanavond nog naar Scheveningen gaat?
Microsoft security essentialsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef Thaboel het volgende:
Iemand een goeie gratis antivirus? En makkelijk snap de ballen van mn laptop.
say whut?quote:
Dat is een antivirus, werkt prima.quote:
Yep, gebruik ik ook.quote:
Dat ik weet hoe ik mn laptop aan gaat is al een wonderquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon op het internet opzoeken, zo moeilijk is het allemaal niet.
Hoe ben jij in vredesnaam op dit forum terecht gekomen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat ik weet hoe ik mn laptop aan gaat is al een wonder
Was dronken. Kijk maar naar mn aanmaak datum+tijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hoe ben jij in vredesnaam op dit forum terecht gekomen dan?
En hoe ben je nu hier gekomen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was dronken. Kijk maar naar mn aanmaak datum+tijd
Nice man, vind je de voorligsteun al wat aangenamer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:40 schreef Tietmans het volgende:
Zo, intro bivak achter de rug!
En ik vond het best wel zwaar, blaartjes op de voeten.
Maar, ik heb er veel geleerd en ik heb nu alleen maar meer power om nog meer mijn best te doen.
Was ooit zo'n stoere beroeps en dus kwam ik in dit donkere muffe hoekje kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En hoe ben je nu hier gekomen dan?
Weet jij eigenlijk al hoe de voorligsteun werkt? En de Antilliaanse voorligsteun?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nice man, vind je de voorligsteun al wat aangenamer?
Neequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk al hoe de voorligsteun werkt? En de Antilliaanse voorligsteun?
Dat laatste moet BB wel expert zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk al hoe de voorligsteun werkt? En de Antilliaanse voorligsteun?
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat laatste moet BB wel expert zijn eigenlijk.
ik train elke dag toch wel 8uur hoor.quote:
Ik heb net nog een uurtje getrainedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik train elke dag toch wel 8uur hoor.
Ik probeer de 10 eigenlijk toch wel te halen dagelijksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik train elke dag toch wel 8uur hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |