Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Maar niet onwaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Christina Curry gaat bij negers wonen
Lekkere titel voor een bericht
Christina curryquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
frontpagequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
kan niet anders met haar genenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Christina curryAandachtshoer pur sang en nog een grafkop ook.
Ach, heeft smoel, het is niet té schokkend ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen![]()
vind de woordkeuze een beetje "apart"
Dan vind ik Patricia Paay nog sympathiek, maar zij..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kan niet anders met haar genen
Hahaha vond ik ook nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, heeft smoel, het is niet té schokkend ofzo
sympathiekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan vind ik Patricia Paay nog sympathiek, maar zij..
KADOOTJESquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ik ga er vandoor, moet blijkbaar nog drank, wiet en een ps3 ophalen ofzo
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme ik erger me zo aan die kutchinees he
wow. racist.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
he zo praat je niet over angel joy!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was altijd team jake maar toen ze met die rooie kreeg dacht ik meh matty was toch goede keuzequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
FL ben je #TeamJake of #TeamMatty?
Haha gvdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was altijd team jake maar toen ze met die rooie kreeg dacht ik meh matty was toch goede keuze
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was altijd team jake maar toen ze met die rooie kreeg dacht ik meh matty was toch goede keuze
Fix je zin.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef krullenbolletje het volgende:
ik ben team jake en matty verdienen allebei beter dan jenna
Het is een begrip geworden!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
Ik ben vandaag een beetje in een Baasbanaan bui
Oja nu snap ik hem.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het team dat vind dat jake en matty beter vinden verdienen dan jenna.
Linker kijkt alsof ze snel huilt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:50 schreef Sardu het volgende:
Vrouwenhockey op tv.![]()
Niks beters op tv![]()
![]()
Het minst slechte maar kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:50 schreef Sardu het volgende:
Vrouwenhockey op tv.![]()
Niks beters op tv![]()
![]()
Het minst slechte maar kijken.
Wie de fuck is dat echtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Linker kijkt alsof ze snel huilt.Hard geworden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Linker kijkt alsof ze snel huilt.Hard geworden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Zo random ook en echt![]()
![]()
Ik wist wel dat jullie daarvan konden genieten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdomme![]()
Kan niet stoppen met lachen en kijken.
fapje aan het zetten as we speak.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ik wist wel dat jullie daarvan konden genieten.
Klaarkomen tijdens een lachkick is een slecht idee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
fapje aan het zetten as we speak.
De url zegt al genoegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef FL_Freak het volgende:
Bij mij werkt die van ugerkje niet, ook wanneer ik er op klik_!
Zonde, al zou je die nu nog zien, is het verrassingseffect weg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef FL_Freak het volgende:
Bij mij werkt die van ugerkje niet, ook wanneer ik er op klik_!
hoe kwam je bij dat plaatje?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klaarkomen tijdens een lachkick is een slecht idee.
de allerslechtste? kan niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb veel slechte films gezien, dit was wel de slechtste
Dan heb je Spring Breakers nog niet gezienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb veel slechte films gezien, dit was wel de slechtste
Zo echt jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering die was echt dikke ruk
Oh en deze ja. Haha dat moet wel één van de slechtste zijn die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je Spring Breakers nog niet gezien
Eh, que?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
had fantastisch geweest kunnen zijn hoor, als ik niet vergeten was mijn biosbroek te dragen.
ik kan serieus geen slechtere bedenkenquote:
kloptquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je Spring Breakers nog niet gezien
Faal.quote:
Nee anders vraag ik het toch niet, jemigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet je niet wat een biosbroek is?
Ik zocht een kotsend gifje naar aanleiding van deze post:quote:
En van het een kwam het ander.quote:
ik heb ooit 5 minuten van scary movie 3 gezien maar daarvan kreeg ik niet echt veel zin hem helemaal te kijkenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zocht een kotsend gifje naar aanleiding van deze post:
[..]
En van het een kwam het ander.
Oh ja dat beginstukje met die meiden thuis die videotape gaan kijken waar ze dood van gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb ooit 5 minuten van scary movie 3 gezien maar daarvan kreeg ik niet echt veel zin hem helemaal te kijken
Nou?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nog slechtere in gedachte maar weet er zo weinig van..Alleen dat dat wel de slechtste film ooit was die ik heb gezien
zoooooo slechtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja dat beginstukje met die meiden thuis die videotape gaan kijken waar ze dood van gaanOok een achterlijk stukje
Ja ik weet het niet. Wellicht weet een huisgenoot het (volgens A. vond hij het altijd een vet grappige film). Even vragen en meteen saté vretenquote:
Even downloaden weerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik scary movie 1 voor het ererst zag. Echt stoppen met lachen was geen optie
Wij gingen toch daten?quote:
Nooit van gehoordquote:
Niet alleen grease kennen tot je 13equote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kan serieus geen slechtere bedenkenEn als ik het heb over films die ik zag toen ik ouder dan 13 was dus geen high school musical en shit
[..]
klopt
-planet terrorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet alleen grease kennen tot je 13e![]()
Grease![]()
![]()
Maar slechtere films
- black sheep
-scarecrow gone wild
-sukiyaki western django
-zombie stripers
- reefer madness
ken ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet alleen grease kennen tot je 13e![]()
Grease![]()
![]()
Maar slechtere films
- black sheep
-scarecrow gone wild
-sukiyaki western django
-zombie stripers
- reefer madness
Wat?quote:
Ik kan je nog een hele waslijst geven.quote:
ik pasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan je nog een hele waslijst geven.
Gekke is dat ik ze nog allemaal in de kast heb staan.
Rose mcgowan.quote:
Ze is dan weer vreselijk in death proof door die blonde haren en kledingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rose mcgowan.![]()
![]()
Maar ik heb ook een hele zooi films in dat genre.
Daar heb je gelijk in. Geen enkele vrouw in deathproof sprak me echt aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze is dan weer vreselijk in death proof door die blonde haren en kleding
Wuuuuuh daar mag jij heul niet komen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Groetjens uit HCMaar ga nu effe stamkroeg. Latorsch
Jungle Julia opzich. Vooral dat haarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Geen enkele vrouw in deathproof sprak me echt aan.
berichtje waaroverquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef Snowbells het volgende:
Nicht een berichtje gestuurd op fb, hopelijk reageert ze of voegt ze me toe.
Okeeeeee...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef Snowbells het volgende:
Hoe het met haar gaat.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef Snowbells het volgende:
-death proof.quote:
Ho vergeten, die was wel oke.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jungle Julia opzich. Vooral dat haar
Pfff, als ze hetzelfde beleid als jou hanteert.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ho vergeten, die was wel oke.
[..]
Pfff, als ze hetzelfde beleid als jou hanteert.
Oh okequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe het met haar gaat.Heb haar al 4 jaar niet gezien wat best zuigt, aangezien ik altijd goed met haar kon.
snap de hint danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ho vergeten, die was wel oke.
[..]
Pfff, als ze hetzelfde beleid als jou hanteert.
quote:
Zie er toch niks van.quote:
Nee ik bedoel ik stukgaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
is van tumblr dus zou moeten werken.
Herkenbaar probleem.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Naar een feestje willen maar niemand kunnen vinden die mee wil/kan
Niet hard genoeg je best doen om mensen te kunnen vinden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Zelf gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik zie een plan.quote:
Ik wil met iemand naar een feestje niet een stalker for lifequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet hard genoeg je best doen om mensen te kunnen vinden.![]()
Zet een oproep in fhf. Stormloop aan mensen.
Echt hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
waarom woon jij niet naast mij gvd
Oh nee dan val ik af.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil met iemand naar een feestje niet een stalker for life
sushi etenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt heHele dagen winkelen/chillen
Waarom spreken jullie nooit af dan? 'Dan blijft ze gewoon slapen bij een vriendin' ofzoiets tochquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zij woont 2 uur reizen van mij vandaan
nee ik kom wel buitenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krul is een rasechte zolderkamerauti
Al 2 uur, waarom denk je dat ik de hele tijd van die gifjes post en erom stuk ga.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben je trouwens ondertussen wel stoned? #ontopicquestions
haar ouders zijn poepstrengquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom spreken jullie nooit af dan? 'Dan blijft ze gewoon slapen bij een vriendin' ofzoiets toch
Dat, én dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
haar ouders zijn poepstrengen reizen is duur
Waarvanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:37 schreef krullenbolletje het volgende:
ik plaats wel een oproep op twitter ()
oh ja want als je nuchter bent ben je eigg gewoon een sjaggotje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al 2 uur, waarom denk je dat ik de hele tijd van die gifjes post en erom stuk ga.
Ey.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh ja want als je nuchter bent ben je eigg gewoon een sjaggotje.
Ken ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:43 schreef Sardu het volgende:
Oreo chocolade bolletjes.![]()
![]()
Heerlijk als je stoned bent maar kan er maar 3 op.
En mocht ik kanker krijgen dan delen die cellen zich heeeeeel sloom dus smoke pot errday voor een longlastinglife.quote:
Met één laatste DMT trip om het af te maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En mocht ik kanker krijgen dan delen die cellen zich heeeeeel sloom dus smoke pot errday voor een longlastinglife.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:14 schreef Ugjerke het volgende:
I JUST MET YOU
AND THIS IS CRAZY
BUT HERE'S MY NUMBER
SO CALL ME MAYBE
quote:
NEEEquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:24 schreef Sardu het volgende:
http://nos.nl/artikel/543(...)-europa-ontdekt.html
Gaan de prijzen weer omhoog.quote:
Is normaal toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:26 schreef Sardu het volgende:
Komkommertijd in stonern sc. Bijna een heel topique met gifjes communiceren.
Precies.quote:
Echt he.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:26 schreef Sardu het volgende:
Komkommertijd in stoner sc. Bijna een heel topique met gifjes communiceren.
Lik m'n beenhaar.quote:
Geen idee. Ik zie er toch niks van dus heeft het geen toevoegende waarde. Sowieso plaats ik alleen pics ter illustratie, in plaats van er een gesprek mee te voeren.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie er toch niks van dus heeft het geen toevoegende waarde. Sowieso plaats ik alleen pics ter illustratie, in plaats van er een gesprek mee te voeren.
De enige die het waard is is deze
[ afbeelding ]
Whutquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef Ugjerke het volgende:
Hoe vet zou dat zijn.
"Hoi, is dit KPN Klantenservice?"
"WOEF!"
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Ugjerke het volgende:
En bel een callcenter geleid door honden.
quote:
Klopt, toen ik mijn jas aangaf zagen ze 'tquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wuuuuuh daar mag jij heul niet komen.
Hahahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt, toen ik mijn jas aangaf zagen ze 't
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
Er is hier een eckte stoner hij koopt van zijn boodschappengeld wiet
En gaat dan om eten vragen bij huisgenoten.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
Beetje verkeerde prioriteiten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
Trap hem eruitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
Was ook niet serieusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef Ro-ald het volgende:
Krul je weet toch wel dat ik niet helemaal op mijzelf woon?
Dus kan hem er niet zomaar uit trappen.
Plz laat hem zijn uitkering stopzettenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik koop altijd eerst mijn eten. En dan zie ik nog wel of ik bier etc kan halen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Plz laat hem zijn uitkering stopzetten
Klap 'm er 1 op zijn neus.quote:
Ik doe gezellig met je mee vanaf het oosten des lands.quote:
Same.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik doe gezellig met je mee vanaf het oosten des lands.![]()
Oké dan ga ik welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:53 schreef Sardu het volgende:
Krijgen we toch nog weer een stoner sc.
Je hoeft van mij niet weg.quote:
Beide aspirant stonertjes nemen de benen?quote:
Dadelijk veranderd het nog in nbquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beide aspirant stonertjes nemen de benen?
Geen medelijden je eigen schuld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Kamer opruimen en afwassen![]()
Ja s'nachts..
Ik doe het liever in de middag met dikke hardstyle aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Heb er altijd 's nachts het meeste zin in
Dat topic wat elke ochtend een pagina of 3 heeft?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dadelijk veranderd het nog in nb
Heb jij ook pep op of zo dat je ineens spontaan begint schoon te maken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Kamer opruimen en afwassen![]()
Ja s'nachts..
Doe jij echt élke dag aan drugs?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb jij ook pep op of zo dat je ineens spontaan begint schoon te maken?
Whehe wij hadden hier vandaag schoonmaakdag en ik lekker vrolijk aan de pep alles doen. Dan is het zelfs een leuke bezigheid geworden en als je lekker doorwerkt kom je echt in zo'n zone waarin je je echt relaxt voelt.
Eigenlijk minstens een joint ja. Maar ik doe eigenlijk gewoon waar ik zin in heb wanneer ik daar zin in heb. Wel rekening houden met dingen als serotonine uitputting van stuff als mdma en zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe jij echt élke dag aan drugs?
Volg je een studie? Heb je werk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Eigenlijk minstens een joint ja. Maar ik doe eigenlijk gewoon waar ik zin in heb wanneer ik daar zin in heb. Wel rekening houden met dingen als serotonine uitputting van stuff als mdma en zo.
Maar ik heb er zelf niks op tegen om te gebruiken wanneer je daar zelf zin in heb. Toen ik net begon dacht ik ook echt van die mensen die doordeweeks gebruiken dat zijn de junkies... Maar eigenlijk heb ik nu ik gebruik wanneer ik wil een stuk minder drang naar drugs dan als toen ik elk weekend ging feesten en dan doordeweeks niets meer dan jonko nuttigde.
Als je wacht tot het weekend en dan helemaal los gaat en echt uitkijkt naar dat moment tot op een punt dat als het dan in 1 keer niet door kan gaan(Het feest of het spacen op zich) je veel meer teleurgesteld bent door de eerdere verwachtingen die je dan geschept had.
Op het moment heb ik een Wajong. Ik ben van plan om volgend jaar te beginnen aan een opleiding tot kok. En wil binnenkort ook wat websites op gaan zetten om geld mee te gaan verdienen. Ik had opgezocht en gevonden dat je met een wajong ook gewoon een eigen bedrijf kan starten en dat je uitkering dan aanvullend is zeg maar tot je genoeg verdiend om zonder de uitkering rond te komen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volg je een studie? Heb je werk?
Oké, ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Op het moment heb ik een Wajong. Ik ben van plan om volgend jaar te beginnen aan een opleiding tot kok. En wil binnenkort ook wat websites op gaan zetten om geld mee te gaan verdienen. Ik had opgezocht en gevonden dat je met een wajong ook gewoon een eigen bedrijf kan starten en dat je uitkering dan aanvullend is zeg maar tot je genoeg verdiend om zonder de uitkering rond te komen.
Ik heb er hier genoeg liggen.quote:
Ik had er nog ff een edit bijgedaan om te melden dat ik ook gewoon kan werken als ik waus ben/nachtenlang wakker na veel dansen en rondjes lopen.quote:
Je wilt je jongens-meisje image verbergen he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef Snowbells het volgende:
Al mijn schoolspullen zijn neon roze en m'n tas ook
Noem een goede titel, ik moet wat op m'n ereader zetten.quote:
Vreselijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik had er nog ff een edit bijgedaan om te melden dat ik ook gewoon kan werken als ik waus ben/nachtenlang wakker na veel dansen en rondjes lopen.
Sowieso eigenlijk elke baan die ik heb gehad rookte ik minstens voor het werk 1 joint en meestal in pauzes ook nog.
..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je wilt je jongens-meisje image verbergen he.
Sowieso. Goede biologische wiet van een dealer.quote:
https://m.bol.com/nl/p/hasjstickie-drugs/666856940/quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Noem een goede titel, ik moet wat op m'n ereader zetten.
Oh ben je er zo één.quote:
Wat is daar zo vreselijk aan?quote:
laat maar zien danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I've got passion in my pants and I ain't afraid to show it..
Show it..
Show it
Ben je afhankelijk van drugs of lijkt dat maar zo? Kan je niet beter dat geld wat je daaraan uitgeeft besparen op levensmiddelen/geld voor een studie oid?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreselijk aan?Als ik mijn werk gewoon goed uitvoer wat is er dan mis mee om mijzelf wakker te houden op het werk na een weekend feesten?
In principe zou het juist toegejuicht moeten worden want ik was ineens dubbel zo productief haha
meen je dat skatje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
NEE NIET SLAPEN
En is goed. Dinsdag
Eh, niet echt mijn ding denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
https://m.bol.com/nl/p/hasjstickie-drugs/666856940/
Hmm, nieuw licht op de zaak. Ik zal zometeen onder het genot van mijn laatste jointje nog eens overwegen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I've got passion in my pants and I ain't afraid to show it..
Show it..
Show it
Haha ik niet. Ja op Zondagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik doe het liever in de middag met dikke hardstyle aan.
Nee.. Heb er overdag gewoon geen zin in. S'nachts verveel ik me en ga ik opruimen. Afwassen doe ik bewust omdat er dan niemand hier in de keuken is en ik het s'nachts mooi kan laten drogen op het aanrechtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb jij ook pep op of zo dat je ineens spontaan begint schoon te maken?
Whehe wij hadden hier vandaag schoonmaakdag en ik lekker vrolijk aan de pep alles doen. Dan is het zelfs een leuke bezigheid geworden en als je lekker doorwerkt kom je echt in zo'n zone waarin je je echt relaxt voelt.
maar iki ben echhthttt moeequote:
Blijf, pussy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
maar iki ben echhthttt moee
morgen gaan we de nacht doorhalen oke?
Ik heb genoeg energy in de koelkastquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
maar iki ben echhthttt moee
morgen gaan we de nacht doorhalen oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |