Al 2 uur, waarom denk je dat ik de hele tijd van die gifjes post en erom stuk ga.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben je trouwens ondertussen wel stoned? #ontopicquestions
haar ouders zijn poepstrengquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom spreken jullie nooit af dan? 'Dan blijft ze gewoon slapen bij een vriendin' ofzoiets toch
Dat, én dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
haar ouders zijn poepstrengen reizen is duur
Waarvanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:37 schreef krullenbolletje het volgende:
ik plaats wel een oproep op twitter ()
oh ja want als je nuchter bent ben je eigg gewoon een sjaggotje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al 2 uur, waarom denk je dat ik de hele tijd van die gifjes post en erom stuk ga.
Ey.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh ja want als je nuchter bent ben je eigg gewoon een sjaggotje.
Ken ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:43 schreef Sardu het volgende:
Oreo chocolade bolletjes.![]()
![]()
Heerlijk als je stoned bent maar kan er maar 3 op.
En mocht ik kanker krijgen dan delen die cellen zich heeeeeel sloom dus smoke pot errday voor een longlastinglife.quote:
Met één laatste DMT trip om het af te maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En mocht ik kanker krijgen dan delen die cellen zich heeeeeel sloom dus smoke pot errday voor een longlastinglife.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |