Oh en deze ja. Haha dat moet wel één van de slechtste zijn die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je Spring Breakers nog niet gezien
Eh, que?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
had fantastisch geweest kunnen zijn hoor, als ik niet vergeten was mijn biosbroek te dragen.
ik kan serieus geen slechtere bedenkenquote:
kloptquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je Spring Breakers nog niet gezien
Faal.quote:
Nee anders vraag ik het toch niet, jemigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet je niet wat een biosbroek is?
Ik zocht een kotsend gifje naar aanleiding van deze post:quote:
En van het een kwam het ander.quote:
ik heb ooit 5 minuten van scary movie 3 gezien maar daarvan kreeg ik niet echt veel zin hem helemaal te kijkenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zocht een kotsend gifje naar aanleiding van deze post:
[..]
En van het een kwam het ander.
Oh ja dat beginstukje met die meiden thuis die videotape gaan kijken waar ze dood van gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb ooit 5 minuten van scary movie 3 gezien maar daarvan kreeg ik niet echt veel zin hem helemaal te kijken
Nou?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nog slechtere in gedachte maar weet er zo weinig van..Alleen dat dat wel de slechtste film ooit was die ik heb gezien
zoooooo slechtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja dat beginstukje met die meiden thuis die videotape gaan kijken waar ze dood van gaanOok een achterlijk stukje
Ja ik weet het niet. Wellicht weet een huisgenoot het (volgens A. vond hij het altijd een vet grappige film). Even vragen en meteen saté vretenquote:
Even downloaden weerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik scary movie 1 voor het ererst zag. Echt stoppen met lachen was geen optie
Wij gingen toch daten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |