abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130773084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:05 schreef Keltie het volgende:

[..]

Heb gisteren een NAT 2 op de Vita voor elkaar gekregen met KPN Glasvezel (Arcadyan VGV7519).
Tof, chill voor je!
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:49:50 #102
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_130774393
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:04 schreef Bolters het volgende:

[..]

Tof, chill voor je!
Zal in de loop van de week wat screens verzamelen en het 1 en ander hier neerplempen hoe dat is gelukt :)
pi_130774517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zal in de loop van de week wat screens verzamelen en het 1 en ander hier neerplempen hoe dat is gelukt :)
Ik heb een heel ander modem :P
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:04:11 #104
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_130774782
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:54 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ik heb een heel ander modem :P
Principe is hetzelfde. Welk modem heb je? Kijk ik of ik mijn situatie kan spiegelen aan de jouwe :)
pi_130775243
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:04 schreef Keltie het volgende:

[..]

Principe is hetzelfde. Welk modem heb je? Kijk ik of ik mijn situatie kan spiegelen aan de jouwe :)
DM
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:28:55 #106
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_130775375
Moet wel zeggen dat het mij niet lukte om een Killzone spel in te gaan, maar goed.. Beta, open of gesloten?
Beter flikkeren ze een MP demo op PSN.
pi_130775470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:28 schreef Keltie het volgende:
Moet wel zeggen dat het mij niet lukte om een Killzone spel in te gaan, maar goed.. Beta, open of gesloten?
Beter flikkeren ze een MP demo op PSN.
Open, en je nat type (connectie naar PSN) hoeft niet direct invloed te hebben op connectiviteit binnen een spel. In Killzone connect je naar een server voor leaderboards en naar andere spelers voor multiplayer (geen psn, geen nat type).
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:38:36 #108
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_130775619
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:33 schreef Cid het volgende:

[..]

Open, en je nat type (connectie naar PSN) hoeft niet direct invloed te hebben op connectiviteit binnen een spel. In Killzone connect je naar een server voor leaderboards en naar andere spelers voor multiplayer (geen psn, geen nat type).
Ah, dan komt die draconische oplossing naar boven dat er voor Killzone nog een reeks van allejezusveelpoorten geopend moet worden wat ook niet hielp? :')
Daarbij is je NAT type wel wat meer als puur de connectie naar PSN? Gewoon je communicatie van en naar het net?
pi_130776249
Wel chill dat het je gelukt is in ieder geval. Ik kan trouwens wel gewoon When Vikings Attack! spelen tegen anderen (niet optimaal, maar dat werkt nog..).

Die poorten die ze bij Killzone aangaven snapte ik ook geen fuck van. Die waren zo hoog dat mijn router aangaf dat ze niet bestonden? Maarja, ondanks dat ik al jaren in mijn router loop te fucken door deze ongein, ben ik ook geen expert :9
pi_130776274
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef Puzom het volgende:

[..]

Ah het KPN probleem :( Ja da's zeker balen. Hopelijk voegen ze AI bots toe, SP zal toch wel kort zijn.

Edit: leg je probleem anders hier even uit. http://community.killzone(...)a-on-PS/td-p/1409818

Kan je echt niets instellen in die KPN spullen?
Lees deze link anders eens :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:08:45 #111
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_130776436
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:02 schreef Cid het volgende:

[..]

Lees deze link anders eens :)
Daar stond de gigantische poort reeks in volgens mij.
pi_130777532
Het is eigenlijk al erg genoeg dat zoveel mensen er zoveel problemen mee hebben. :P
pi_130809131
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:52 schreef Bolters het volgende:
Het is eigenlijk al erg genoeg dat zoveel mensen er zoveel problemen mee hebben. :P
Zeker triest ja. Hopelijk krijgt iedereen het gefixed.................Retail versie ziet er heel goed uit en speelt lekker! Muliplayer vannacht gedaan en genoeg spelers al!
pi_130810391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:23 schreef Puzom het volgende:

[..]

Zeker triest ja. Hopelijk krijgt iedereen het gefixed.................Retail versie ziet er heel goed uit en speelt lekker! Muliplayer vannacht gedaan en genoeg spelers al!
Klinkt gaaf! Hoe is de SP? Zou alleen de singleplayer een buy rechtvaardigen?
pi_130810670
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:16 schreef Bolters het volgende:

[..]

Klinkt gaaf! Hoe is de SP? Zou alleen de singleplayer een buy rechtvaardigen?
Ik zeg ja :) Grafisch is ie in SP nog beter. Geen idee hoelang de SP campaign duurt............en moet wel zeggen dat ik gisteren meer multiplayer heb gedaan dan SP.
pi_130810783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:29 schreef Puzom het volgende:

[..]

Ik zeg ja :) Grafisch is ie in SP nog beter. Geen idee hoelang de SP campaign duurt............en moet wel zeggen dat ik gisteren meer multiplayer heb gedaan dan SP.
Ik wacht wel even wat reviews af!
pi_130810875
Weet iemand welke Vita game hierbij hoort?
pi_130810929
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:37 schreef Ivo1986 het volgende:
Weet iemand welke Vita game hierbij hoort?
[ afbeelding ]
Little King's Story
pi_130810957
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:39 schreef Bolters het volgende:

[..]

Little King's Story
Aan dank je ^O^
pi_130810976
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:39 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Aan dank je ^O^
Het is dat ik Japans spreek.

Nee grapje, maar ik had die trophy namelijk zelf gisteren ook gehaald. Alle trophy's in die game zijn niet vertaald :')
pi_130811045
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:40 schreef Bolters het volgende:

[..]

Het is dat ik Japans spreek.

Nee grapje, maar ik had die trophy namelijk zelf gisteren ook gehaald. Alle trophy's in die game zijn niet vertaald :')
Beetje lastig jah :P
  woensdag 4 september 2013 @ 13:54:51 #122
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_130811390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:29 schreef Puzom het volgende:

[..]

Ik zeg ja :) Grafisch is ie in SP nog beter. Geen idee hoelang de SP campaign duurt............en moet wel zeggen dat ik gisteren meer multiplayer heb gedaan dan SP.
een uur of 7 las ik op internet :)
Is deze game ook gewoon via de Store te kopen en te downloaden? Dan neem ik de gok wel.
pi_130811618
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:54 schreef Keltie het volgende:

[..]

een uur of 7 las ik op internet :)
Is deze game ook gewoon via de Store te kopen en te downloaden? Dan neem ik de gok wel.
Ja ook via PSN. Let wel op, is 4,6GB. Eerst was het 3,5GB en gisteren patch van 1,1GB...........
pi_130811673
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ik wacht wel even wat reviews af!
http://www.thesixthaxis.com/2013/09/04/killzone-mercenary-review/
  woensdag 4 september 2013 @ 14:05:47 #125
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_130811705
Bolters, hier in ieder geval alvast een screen van mijn routerconfig waarmee de Vita in ieder geval een NAT-2 heeft. Ook internet en dergelijke is ermee mogelijk dus ga ik er stiekem ook een beetje vanuit dat Killzone werkt. (Fifa werkte in ieder geval). Ik weet het, assumption is the mother of all fuckups maar toch :P



Zoals je ziet, een Arcadyan AVR7519. Die word op de KPN site als Arcadyan High End (/V8) genoemd.
Upnp heb ik hiernaast nog aan staan zodat m'n X360 normaal online kan komen. Zonde dat de Vita schijt aan Upnp lijkt te hebben.
Zal nog in ieder geval wat info van jouw routertje tevoorschijn proberen te toveren om te kijken hoe we dit erin gaan krijgen.
Punt blijft alleen dat ik overal lees dat jouw type router voor zakelijk lijkt te zijn, dus tip van Flip blijft om KPN te verzoeken een Arcadyan HE (de AVR7519) op te laten sturen.
pi_130811765
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef Keltie het volgende:
Bolters, hier in ieder geval alvast een screen van mijn routerconfig waarmee de Vita in ieder geval een NAT-2 heeft. Ook internet en dergelijke is ermee mogelijk dus ga ik er stiekem ook een beetje vanuit dat Killzone werkt. (Fifa werkte in ieder geval). Ik weet het, assumption is the mother of all fuckups maar toch :P

[ afbeelding ]

Zoals je ziet, een Arcadyan AVR7519. Die word op de KPN site als Arcadyan High End (/V8) genoemd.
Upnp heb ik hiernaast nog aan staan zodat m'n X360 normaal online kan komen. Zonde dat de Vita schijt aan Upnp lijkt te hebben.
Zal nog in ieder geval wat info van jouw routertje tevoorschijn proberen te toveren om te kijken hoe we dit erin gaan krijgen.
Punt blijft alleen dat ik overal lees dat jouw type router voor zakelijk lijkt te zijn, dus tip van Flip blijft om KPN te verzoeken een Arcadyan HE (de AVR7519) op te laten sturen.
Mooi dat het werkt, denk wel dat Killzone het OK zal doen nu.

Dus Port Triggering was de fix?
  woensdag 4 september 2013 @ 14:10:16 #127
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_130811823
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef Puzom het volgende:

[..]

Mooi dat het werkt, denk wel dat Killzone het OK zal doen nu.

Dus Port Triggering was de fix?
Lijkt het wel op :)
Vind het alleen vreemd dat het apparaat (de Vita) dan zo gek reageerde op de DMZ optie want dan zou in principe alles gewoon doorgezet moeten worden?
En met Port Mapping (de optie erboven) gaf het geen verschil, dus maar weer eens alles zo erin geplempt en toen leek het okey. Tenminste, gisteravond. Ben benieuwd hoe het straks is, gisteravond leek de Vita\ Router het ook weer even kwijt te zijn :')
pi_130812006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef Keltie het volgende:

[..]

Lijkt het wel op :)
Vind het alleen vreemd dat het apparaat (de Vita) dan zo gek reageerde op de DMZ optie want dan zou in principe alles gewoon doorgezet moeten worden?
En met Port Mapping (de optie erboven) gaf het geen verschil, dus maar weer eens alles zo erin geplempt en toen leek het okey. Tenminste, gisteravond. Ben benieuwd hoe het straks is, gisteravond leek de Vita\ Router het ook weer even kwijt te zijn :')
Geen idee wat DMZ betreft, nog nooit nodig gehad en ook niet echt veilig.

Hier kan je nog wat testen doen om te zien hoe dicht je router zit nu:

https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Op "Proceed" klikken
Dan kan je een "UPnP Exposure test" doen en ook even op "All Service Ports" klikken.
Krijg je dan?

[ Bericht 7% gewijzigd door Puzom op 04-09-2013 14:31:36 ]
  woensdag 4 september 2013 @ 16:35:46 #129
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_130816403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:18 schreef Puzom het volgende:

[..]

Geen idee wat DMZ betreft, nog nooit nodig gehad en ook niet echt veilig.

Hier kan je nog wat testen doen om te zien hoe dicht je router zit nu:

https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Op "Proceed" klikken
Dan kan je een "UPnP Exposure test" doen en ook even op "All Service Ports" klikken.
Krijg je dan?
DMZ -> http://en.wikipedia.org/wiki/DMZ_(computing)

Ik heb een statisch IP aan m'n Vita gegeven (zowel in de router op MAC basis, als in de Vita door het nr in te vullen). Dat IP heb ik aangegeven als DMZ host:

quote:
DMZ host[edit source | editbeta]

Some home routers refer to a DMZ host. A home router DMZ host is a host on the internal network that has all ports exposed, except those ports otherwise forwarded. By definition advantages that a subnet provides and is often used as an easy method of forwarding all ports to another firewall / NAT device.
Aangezien ik alle forward rules eruit had gehaald zou ik zeggen dat m'n Vita dan ongegeneerd naar het internet staat te roeptoeteren en alles teruggeslingerd krijgt wat het internet maar terugslingerd :)
Maar die aanname was een fuckup :P
Inderdaad niet echt veilig, maar als er iets niet werkt is het handigste om alle beperkingen eraf te flikkeren en het langzaam dicht te timmeren, in plaats van dichttimmeren en dan een opening proberen te creëren.

Die link zal ik vanavond eens bekijken, klinkt wel handig :)

PS:
upnp is ook onveilig ;)
pi_130817278
@Keltie

Ja UPnP gebruik ik ook niet, niet nodig.
Nu je port triggering gebruikt heb je geen static ip meer nodig. (of iets anders moet het willen)

Kijken wat de test op grc.com als resultaat geeft bij die KPN modem/router.
pi_130825031
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 4 september 2013 @ 22:57:53 #132
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_130832451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Puzom het volgende:
@Keltie

Ja UPnP gebruik ik ook niet, niet nodig.
Nu je port triggering gebruikt heb je geen static ip meer nodig. (of iets anders moet het willen)

Kijken wat de test op grc.com als resultaat geeft bij die KPN modem/router.
nog niet gedaan. Was zo dom geweest om Killzone te kopen. Niet kunnen joinen ondanks NAT2. Alle rules uitgezet, verbonden (NAT3) en net een half uurtje online gespeeld.
Zo nog eens proberen. Ik snap er geen hol van maar vind het prima :')
pi_130845372
Iemand Killzone al uitgespeeld? Schijnt nog geen 4 uur te duren las ik :(
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_130845400
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:06 schreef Cid het volgende:
Iemand Killzone al uitgespeeld? Schijnt nog geen 4 uur te duren las ik :(
Dat klopt, het is verdomd kort. Killzone: Mercenary
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130845423
quote:
Hmm, thuis even kijken, hier blokt ie.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130846007
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hmm, thuis even kijken, hier blokt ie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130872620
Heb gister de ps vita 3g/wifi besteld met killzone en een megapack voor 200 bij bartsmit.nl
pi_130878500
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat klopt, het is verdomd kort. Killzone: Mercenary
Haha altijd weer die klagen................zeer matige review.
En ja 3-4 uurtjes...........zeker weer op easy gespeeld met radar en alles aan................tja
Nee een reviewer die domweg zo snel mogelijk van A naar B is gegaan..............dan is iedere shooter kort.

En dan dit schrijven:
"De grootste meerwaarde is dat je nu ook bij je oma thuis (ze heeft inmiddels wi-fi, toch?) kogels door hoofden van avatars van schreeuwende tieners kunt jagen. Daar valt wel wat voor te zeggen."

Zegt alles wel. :?
pi_130878533
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 06:37 schreef Sjemmert het volgende:
Heb gister de ps vita 3g/wifi besteld met killzone en een megapack voor 200 bij bartsmit.nl
En nu?
pi_130878560
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:11 schreef Leonos het volgende:

[..]

En nu?
Kan ie lekker op de Vita gamen en hier zijn ervaringen etc. delen ;)
Hij is gewoon blij met zijn aankoop en dat wil ie delen..............mis mee?
pi_130878683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:13 schreef Puzom het volgende:

[..]

Kan ie lekker op de Vita gamen en hier zijn ervaringen etc. delen ;)
Hij is gewoon blij met zijn aankoop en dat wil ie delen..............mis mee?
MIs gaat niet mee ;(
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:18:58 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130878707
Altijd maar die focus op dat kutmultiplayer. Ik haat multiplayer. :r.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 12:32:28 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130879014
Killzone Mercenary kun je gerust kopen hoor

9 missies en ik doe er tot nu toe een minuut of 30/40 over dus dan heb je een singleplayer van 7 uur en je hebt nog een wazige skirmish mode die ik nog niet geprobeerd heb waarin je diezelfde missies met een soort handicap moet uitspelen

shit is awesome _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:37:23 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130879115
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:32 schreef sp3c het volgende:
Killzone Mercenary kun je gerust kopen hoor

9 missies en ik doe er tot nu toe een minuut of 30/40 over dus dan heb je een singleplayer van 7 uur en je hebt nog een wazige skirmish mode die ik nog niet geprobeerd heb waarin je diezelfde missies met een soort handicap moet uitspelen

shit is awesome _O_
Ging ik sowieso wel doen, maar het is gewoon irritant dat meer en meer spellen de focus op de MP leggen, Titanfall is zelfs MP only.

Ik heb gewoon niets met verhaalloos een beetje kansloos proberen gassies van 14 neer te knallen die de hele dag niets anders doen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_130879120
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:10 schreef Puzom het volgende:

[..]

Haha altijd weer die klagen................zeer matige review.
En ja 3-4 uurtjes...........zeker weer op easy gespeeld met radar en alles aan................tja
Nee een reviewer die domweg zo snel mogelijk van A naar B is gegaan..............dan is iedere shooter kort.
En dat weet jij hoe de reviewer gespeeld heeft? Ik zie de klacht dat de singleplayer in enkele uurtjes gedaan is overal terug, dus dat zegt genoeg. Er was geen reden om snel te spelen, de code hadden we weken van te voren, embargotijd was vrij ruim :)

Ik hoorde hem alleen klagen over de eindbaas, die opeens bizar veel levenspunten had tov de andere tegenstanders :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130879181
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ging ik sowieso wel doen, maar het is gewoon irritant dat meer en meer spellen de focus op de MP leggen, Titanfall is zelfs MP only.

Ik heb gewoon niets met verhaalloos een beetje kansloos proberen gassies van 14 neer te knallen die de hele dag niets anders doen :').
Ik heb ook niets met multiplayer, of het moet gewoon wat toevoegen als een leuke co-opmodus.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:41:00 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130879209
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb ook niets met multiplayer, of het moet gewoon wat toevoegen als een leuke co-opmodus.
Dan nog niet :P. Ik speel echt zo op mijn eigen tempo, als ik 5 min wil spelen, pauze, 10 spelen etc dan moet dat gewoon kunnen.

En er is gewoon niet zoveel aan vind ik, het is alleen maar knallen, ik speel spellen ook gewoon om te zien wat er nu allemaal weer gebeurt in het verhaal etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_130879277
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan nog niet :P. Ik speel echt zo op mijn eigen tempo, als ik 5 min wil spelen, pauze, 10 spelen etc dan moet dat gewoon kunnen.

En er is gewoon niet zoveel aan vind ik, het is alleen maar knallen, ik speel spellen ook gewoon om te zien wat er nu allemaal weer gebeurt in het verhaal etc.
Ik zeg ook leuke co-opmodus :P
Ik speel de meeste games ook voor het singleplayerverhaal. Op mijn eigen tempo, lekker vastbijten en gaan :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 12:44:53 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130879305
3 tot 4 uur singleplayer vind ik ook een wat sterk verhaal hoor maar misschien ben je gewoon veeeeeel beter dan mij _O-

en van een generieke shooter kun je ook niet echt spreken nog, generiek ten opzichte van wat?
er zijn er nu wat ... 3 op de Vita?

geen slechte review verder maar ik vind het een beetje muggenziften
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_130879374
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:44 schreef sp3c het volgende:
3 tot 4 uur singleplayer vind ik ook een wat sterk verhaal hoor maar misschien ben je gewoon veeeeeel beter dan mij _O-

en van een generieke shooter kun je ook niet echt spreken nog, generiek ten opzichte van wat?
er zijn er nu wat ... 3 op de Vita?

geen slechte review verder maar ik vind het een beetje muggenziften
Ik ben niet de reviewer in dezen, zoals je kunt zien. Maar hij was bezig op gamescom in de avonduren :D

Ik heb zelf alleen een stukje gespeeld op de E3, en ik vond het ook dodelijk saai standaard. T.o.v. shooters, dus niet alleen op Vita. maar ik ben dan ook geen Killzone-fanaat, ik haal ze meestal in de budgetbakken om te kijken waar de hype nu weer om ging. Om daarna weer teleurgesteld te worden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')