Zonde van je geld... Online is alles veel goedkoper.quote:
Ik hou er gewoon meer van om fysieke spellen te hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 09:17 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Zonde van je geld... Online is alles veel goedkoper.
Fysieke games kan je ook gewoon online kopen hè.quote:Op zondag 17 november 2013 09:49 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon meer van om fysieke spellen te hebben.
Kijk even hier: www.budgetgaming.nl. Daar staan de prijzen van bijna alle Nederlandse winkels/webshops. Scheelt echt veel geld hoor, gewoon via internet ipv de winkel binnenlopen.quote:Op zondag 17 november 2013 09:49 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon meer van om fysieke spellen te hebben.
Niet duur, hoewel ik me afvraag of/wanneer Sony de nieuwe Vita in Europa uitbrengt. Dit soort (tijdelijke) prijsverlagingen zijn soms een hint dat er nieuwe hardware aankomt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Volgens de nieuwsbrief nu voor 150 euro bij Bartsmit, bundel met Killzone 179
Heb geen Vita maar is zeker een spel om direct aan te schaffen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:42 schreef Klonk het volgende:
magisch, betoverend, innovatief, blij dat ik een vita heb
En vanavond heb je hem al uitgespeeld :pquote:Op zondag 24 november 2013 15:42 schreef Klonk het volgende:
magisch, betoverend, innovatief, blij dat ik een vita heb
soms maakt dat geen fuck uit, Journy had je ook zo uit maar wat een gamequote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En vanavond heb je hem al uitgespeeld :p
Zo duur?quote:Op zondag 24 november 2013 22:10 schreef Aether het volgende:
Speciale bundel in VK à €300(!)
[ afbeelding ]
ja, na tearaway zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef KingLysandus het volgende:
Hoe gaat het met de Vita? Moet ik al spijt hebben dat ik hem heb weg gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop