Ja, wat doen we?quote:
Ja ik zat ook al te twijfelen... Ik denk dat ik hier begin. Kijken of het wat is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, wat doen we?
Gokje wagen of toch maar VI? Ik ben er nog niet uit.
Mij niet echt, alleen die kandidaten al die meedoen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef aarontje112 het volgende:
Oh dit lijkt me leuker dan Expeditie Poolcirkel
Inge Ypenburg is ook wel tof.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Enige toffe kandidaat is Robert de Hoog, vind ik.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet dat Laura Verster weer gaat fluisteren...
Als ik haar google, heet ze Lauren?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet dat Laura Verster weer gaat fluisteren...
Oh ja komt door dat zeilmeisje, Laura, Lauren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik haar google, heet ze Lauren?
quote:
Ja, de spanning wordt eruit gehaald.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Het is wel net zo gedaan als Expeditie Poolcirkel. Veel geklets tussendoor en de race is niet echt spannend zoals ze het laten zien.
Nooit gezien. Ik ben de Pelgrimstocht na twee afleveringen afgehaaktquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Het is wel net zo gedaan als Expeditie Poolcirkel. Veel geklets tussendoor en de race is niet echt spannend zoals ze het laten zien.
niet, ik blijf dit dus niet tot het eind uitkijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af wanneer het spannend wordt.
Jij kijkt toch zeker voor Laura?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niet, ik blijf dit dus niet tot het eind uitkijken
laat ik het zo zeggen: als Laura niet had meegedaan had ik waarschijnlijk niet gekekenquote:
Daardoor gaf ik het ook een kans. Maar dit wordt volgens mij niks.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: als Laura niet had meegedaan had ik waarschijnlijk niet gekeken
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Kookt Laura niet? Zij kan prima koken in een geïmproviseerde keuken
Alleen vis denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Kookt Laura niet? Zij kan prima koken in een geïmproviseerde keuken
Ik switch over 20 minuutjes naar Memories. Wat is dit waardeloos.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik ben al afgehaakt, neem de rest op. Jammer hoor, had meer ingezeten, maar het is veel te traag en niet spannend.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja echt, ik heb het nog wel aan staan, maar kijk allang niet meer.
Ik was eigenlijk na 5 minuten al weg naar VI.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niet, ik blijf dit dus niet tot het eind uitkijken
Daar ga ik ook maar heen. Hopelijk is dat vermakelijker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
tot volgende week dan maar
zometeen HNTM op rtl5
dat is een BNer uit zo een date programma en een "echt meisje" (van dat in de jungle programma)quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben nu al de naam kwijt van die nieuwe, wat is dat voor rare?
Laura is een heldmisschien moet het andere team toch maar eens gaan ruilen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dat is een BNer uit zo een date programma en een "echt meisje" (van dat in de jungle programma)
Take Me Out heb ik wel eens gezien, maar ik kan me haar helemaal niet meer herinneren. Nederlandse vrouwenquote:Ymke Wieringa (1989) is een doorgewinterde programmadeelneemster. Ze werd bekend door haar deelname aan het televisieprogramma Take Me Out.
Ymke studeerde van 2006 tot 2011 Fine Art aan de Academie voor Beeldende Kunsten in Arnhem.
Dankzij haar deelname aan Take Me Out werd Ymke ook gevraagd om mee te doen met het programma Echte Meisjes In De Jungle, waarin ze in het oerwoud van Suriname tien weken lang opdrachten moest uitvoeren.
Samen met Britt Dekker maakte Ymke in de zomer van 2010 het online televisieprogramma De Zomer van Britt & Ymke. Het tweetal ging op bezoek bij verschillende zomerse evenementen. Hun eerste programma op televisie Britt & Ymke en Het Mysterie Van… werd in 2012 uitgezonden. In het najaar van dat jaar presenteerde het duo de talkshow Britt & Ymke Stellen Vragen, waarin bekende Nederlanders geïnterviewd worden.
Die Johny is ook een knuppelquote:Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef alors het volgende:
Ik heb een poging gedaan, maar wat een kutlui zitten erin zeg, LauraYmke
Daryl
jezus was er echt niemand die mee wilde?
daar ben ik nou juist weer op afgehaakt, ondanks dat ik Christen benquote:Op maandag 9 september 2013 20:32 schreef alors het volgende:
Ik ga het nog wel een keer kijken, maar vind het vooralsnog maar zozo, Pelgrimscode van dit jaar was echt 10 keer leuker.
Geen leiderschap, een soort van Rutte dus.quote:
zo kan ik ook Fransquote:
Serious?quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura is zo mooi met een hoofddoek
zonder ookquote:
nog twee weken en ze is 18quote:
moraalridderquote:
wie de Laura Dekkerreeks gevolgd heeft weet dat ik dat heel erg waardeer aan Lauraquote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En ze is vreselijk irritant/bijdehand
quote:
Alleen in een opdracht uitschakelen zodat ze 1 opdracht met een persoon minder moeten doenquote:
o datquote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Alleen in een opdracht uitschakelen zodat ze 1 opdracht met een persoon minder moeten doen
Ze kunnen twee dingen doen:quote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
ik hoor nu echt zeggen: afscheid
dus niet 1 opdracht
onverstandig als er nogmaals een ruilmogelijkheid komtquote:
Neequote:Op dinsdag 10 september 2013 07:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, laatste 2 afleveringen gemist. Is het interessant genoeg om terug te kijken?
Interessant sowieso niet. Vermakelijk wel, een stuk beter dan de eerste aflevering die veel saaier was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, laatste 2 afleveringen gemist. Is het interessant genoeg om terug te kijken?
Joh, kijk gewoon ff uitzending gemist of download de aflevering.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:12 schreef A-ce het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er in t kort gebeurd is afgelopen maandag.. Ik ben het helemaal vergeten te kijken![]()
iig heb k gelezen dat team robbert gewonnen heeft. Hoe ging het met Ymke en gaby de eerste keer?
Ik vind het best een grappig programma hoor, maar spannend?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef AhmedJaret het volgende:
ik merk wel dat de spanning steeds verder toeneemt ben benieuwd wanneer de eersten naar huis worden gestuurd
je weet dat die mensen gewoon betaald krijgen om zo te acteren? anders is het toch geen fuck aanquote:Op donderdag 12 september 2013 08:29 schreef snivoos het volgende:
[..]
Joh, kijk gewoon ff uitzending gemist of download de aflevering.
Ik heb weer gesmuld van het kinderachtinge gedrag van onze BN'ers. Wat zal die Inge Ipenburg spijt gaan krijgen van haar deelname. Most unlikable person van Atlas.
Noem me naief, maar ik verwacht niet dat Inge zo'n acteertalent is. Bij Wie is de Mol was ze ook al irritant, hoewel niet zo vervelend als nu. De ware aard komt in extreme situaties wel naar boven, dat kun je niet acteren.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:03 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
je weet dat die mensen gewoon betaald krijgen om zo te acteren? anders is het toch geen fuck aan
waarschijnlijk krijgt diegene die het meest spraakmakend is en het meest controverse durft te reageren de bonus
quote:
Allemaal wet t-shirts. Voor de kijkers thuis.quote:
Er moet een teamleider gekozen worden, maar Robert is niet verplicht dat te zeggen aan zijn team.quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef alors het volgende:
Wat is 'de waarheid' die Robert niet verteld dan? Ik miste het even.
De leiders krijgen meer macht.quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef alors het volgende:
Wat is 'de waarheid' die Robert niet verteld dan? Ik miste het even.
Ah zo, sneakyquote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er moet een teamleider gekozen worden, maar Robert is niet verplicht dat te zeggen aan zijn team.
quote:
Mooi hè?quote:
Sinds wanneer hebben dat soort mannen een iphone?quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef alors het volgende:
Volgens mij zit er steeds dezelfde kerel met thee.
Het verschil tussen Arabisch en Berbers is ongeveer even groot als tussen Nederlands en Fries.quote:
Heel Afrika heeft een mobieltje.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef remcoP het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben dat soort mannen een iphone?
Kun je een paar bekende Berbers en Arabieren zo uit je mouw schudden? En het verschil is weldegelijker groter dan tussen het Fries en Nederlands. Het Berbers behoort tot de Afro-Aziatische taalfamilie terwijl het Arabisch tot de Semitische talen hoort. Veel Berbers zijn gearabiseerd door de eeuwen heen, maar feitelijk heeft het overgrote deel van de inwoners van Noord-Afrika nog Berbers als voorouders.quote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het verschil tussen Arabisch en Berbers is ongeveer even groot als tussen Nederlands en Fries.
Wat een raar wijf is dat zeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 05:12 schreef Lila86 het volgende:
Net even de laatste afl. terug gekeken. Die Robert is zeker een lul. Eerst allemaal domme beslissingen maken (niet fietsen maar lopen) , maar dan vervolgens wel vrolijk een zinkend schip verlaten als kapitein. Hoe laf.
Ik krijg soms echt een nare smaak in m'n mond van dit programma, wat een nare mensen. Vooral die Robert, Johny, Inge en Ron.
Ik las dit trouwens op de blog van Maryam;
" (........)Speaking about spijt; ik heb veel verschillende keuzes gemaakt in mijn leven, goeie keuzes en keuzes waarbij ik achteraf dacht: ‘Maryam, volgende keer beter nadenken okay!’ Maar spijt, hell no! Totdat ik tekende voor een, in hun woorden geformuleerd, avonturenspel in combinatie met educatieve elementen... Ken je dat als mensen zeggen: ‘Nee ik ben niet boos, maar teleurgesteld. Deze mensen halen de woorden uit mijn KONTGAT. ik kan het mis hebben, maar what the fuck echt? Educatie? Excuse you...! ja een leerpakket meegeven om de kijker thuis te laten zien hoe je op een sluwe en onopvallende wijze andere mensen kunt manipuleren om hun vertrouwen te winnen om vervolgens keihard hun vertrouwen te beschamen. Ullggg, gadverdamme, misselijkmakend, waar is mijn kots emmer. Echt, elke keer als ik weer terugdenk aan die tijd, wil ik gewoon bepaalde mensen achter de schermen met stenen bekogelen totdat er niks meer van ze over blijft! Of ze door een stroevige tweedehandse vleesmachine halen! Nou, achteraf gezien ben ik volgens mij toch niet teleurgesteld, maar behoorlijk BOOS! "
http://maryamhassouni.blogspot.nl/
Ik heb ook niet de indruk dat dit de mensen zijn die iets educatiefs kunnen brengen over het land. Dan heb je mensen met verstand van zaken nodig over het land en dit zijn daar niet de juiste mensen voor. Ten eerste spreken ze geen Frans, wat het al lastig maakt om te converseren in Marokko (Engels wordt er ook gesproken, maar je kunt er veel minder goed mee uit de voeten) en heb ook niet bepaald de indruk dat ze weten hoe die mensen leven/wat hun culturele tradities zijn, dus ze kennen niet eens de basisprincipes van het land, dus hoe kunnen ze dan een educatieve programma over Marokko maken als ze dat al niet eens weten? Kortom dat het geen educatieve programma zou worden had ik je al 2 weken geleden kunnen vertellen. Het is puur vermaak en hier en daar zie je wat nieuws, meer niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef alors het volgende:
Er is idd weinig educatiefs aan. En ik ben het eigenlijk wel eens ook wel bovenstaande post. Zeker als je het vergelijkt met de Pelgrimscode is dit echt armoe. Als je door zo'n gebied trekt moet je er echt meer uit kunnen halen.
Misschien is dat de reden. Wie zal het zeggen. Misschien moeten ze een keer Fouad Laroui een programma laten organiseren. Ik weet niet wat zijn kwaliteiten als presentator zijn, maar die man heeft zeer veel verstand van de Arabische/Marokkaanse cultuur (een expert op dit gebied).quote:Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef Rickario het volgende:
Het zal wel als educatief bestempeld zijn om weer ergens een subsidie te kunnen trekken
Robert is een heel sneu figuur dat geen gezichtsverlies verdraagt, dus is het zgn helemaal perfect dat hij naar het andere team kan, net zoals het helemaal perfect zou zijn geweest als bv Laura naar het andere team was gegaan, hij is zgn altijd 'winning'.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:34 schreef superjojo het volgende:
Beetje een lul is die Robert wel. Hij eist het leiderschap, puur dankzij hem verliest het team een proef en vervolgens is ie blij dat hij naar het andere team kan.
ik kan er niks aan doen dat ik zo benquote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef alors het volgende:
Hahahaha, fappen op al die jonge meiden en Inge in bikini krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef alors het volgende:
dit klopt dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Was gewoon heel slecht gezekerd door de zekeraar. Is wel echt een kutgevoel als je er niet op rekent zo.quote:Op maandag 23 september 2013 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
minder dan een lichaamslengte vallen en zo'n drama maken
Jouw grote voorbeeld zeker?quote:Op maandag 23 september 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
niet weten wie Mohammed (vzmh) is
Jezus is mijn Verlosserquote:
twitter:iriskroes twitterde op maandag 23-09-2013 om 21:03:59MUAHAHAHAHAHA. IK PAK DE SJAAL reageer retweet
twitter:iriskroes twitterde op maandag 23-09-2013 om 21:04:17WIE NIET STERK IS MOET SLIM ZIJN HE! stelletje .... @AVROAtlas reageer retweet
twitter:iriskroes twitterde op maandag 23-09-2013 om 21:05:45IMMUNITEIT voor IRISJE!!! dikke doei. met die zwakke conditie. aan slimheid had je toch ook wel wat hier @AVROAtlas reageer retweet
irritant dikkertjequote:Op maandag 23 september 2013 21:07 schreef AhmedJaret het volgende:
twitter:iriskroes twitterde op maandag 23-09-2013 om 21:05:45IMMUNITEIT voor IRISJE!!! dikke doei. met die zwakke conditie. aan slimheid had je toch ook wel wat hier @AVROAtlas reageer retweet
Mimoun en Ingequote:
fixedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
En terecht, wat een sukkelquote:Op dinsdag 24 september 2013 07:45 schreef PSV1990- het volgende:
Schaam me als Marokkaan voor mimoun ,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
overdrijven is ook een vakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |