Ik switch over 20 minuutjes naar Memories. Wat is dit waardeloos.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik ben al afgehaakt, neem de rest op. Jammer hoor, had meer ingezeten, maar het is veel te traag en niet spannend.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja echt, ik heb het nog wel aan staan, maar kijk allang niet meer.
Ik was eigenlijk na 5 minuten al weg naar VI.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niet, ik blijf dit dus niet tot het eind uitkijken
Daar ga ik ook maar heen. Hopelijk is dat vermakelijker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
tot volgende week dan maar
zometeen HNTM op rtl5
dat is een BNer uit zo een date programma en een "echt meisje" (van dat in de jungle programma)quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben nu al de naam kwijt van die nieuwe, wat is dat voor rare?
Laura is een heldmisschien moet het andere team toch maar eens gaan ruilen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dat is een BNer uit zo een date programma en een "echt meisje" (van dat in de jungle programma)
Take Me Out heb ik wel eens gezien, maar ik kan me haar helemaal niet meer herinneren. Nederlandse vrouwenquote:Ymke Wieringa (1989) is een doorgewinterde programmadeelneemster. Ze werd bekend door haar deelname aan het televisieprogramma Take Me Out.
Ymke studeerde van 2006 tot 2011 Fine Art aan de Academie voor Beeldende Kunsten in Arnhem.
Dankzij haar deelname aan Take Me Out werd Ymke ook gevraagd om mee te doen met het programma Echte Meisjes In De Jungle, waarin ze in het oerwoud van Suriname tien weken lang opdrachten moest uitvoeren.
Samen met Britt Dekker maakte Ymke in de zomer van 2010 het online televisieprogramma De Zomer van Britt & Ymke. Het tweetal ging op bezoek bij verschillende zomerse evenementen. Hun eerste programma op televisie Britt & Ymke en Het Mysterie Van… werd in 2012 uitgezonden. In het najaar van dat jaar presenteerde het duo de talkshow Britt & Ymke Stellen Vragen, waarin bekende Nederlanders geïnterviewd worden.
Die Johny is ook een knuppelquote:Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef alors het volgende:
Ik heb een poging gedaan, maar wat een kutlui zitten erin zeg, LauraYmke
Daryl
jezus was er echt niemand die mee wilde?
daar ben ik nou juist weer op afgehaakt, ondanks dat ik Christen benquote:Op maandag 9 september 2013 20:32 schreef alors het volgende:
Ik ga het nog wel een keer kijken, maar vind het vooralsnog maar zozo, Pelgrimscode van dit jaar was echt 10 keer leuker.
Geen leiderschap, een soort van Rutte dus.quote:
zo kan ik ook Fransquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |