Serious?quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura is zo mooi met een hoofddoek
zonder ookquote:
nog twee weken en ze is 18quote:
moraalridderquote:
wie de Laura Dekkerreeks gevolgd heeft weet dat ik dat heel erg waardeer aan Lauraquote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En ze is vreselijk irritant/bijdehand
quote:
Alleen in een opdracht uitschakelen zodat ze 1 opdracht met een persoon minder moeten doenquote:
o datquote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Alleen in een opdracht uitschakelen zodat ze 1 opdracht met een persoon minder moeten doen
Ze kunnen twee dingen doen:quote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
ik hoor nu echt zeggen: afscheid
dus niet 1 opdracht
onverstandig als er nogmaals een ruilmogelijkheid komtquote:
Neequote:Op dinsdag 10 september 2013 07:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, laatste 2 afleveringen gemist. Is het interessant genoeg om terug te kijken?
Interessant sowieso niet. Vermakelijk wel, een stuk beter dan de eerste aflevering die veel saaier was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, laatste 2 afleveringen gemist. Is het interessant genoeg om terug te kijken?
Joh, kijk gewoon ff uitzending gemist of download de aflevering.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:12 schreef A-ce het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er in t kort gebeurd is afgelopen maandag.. Ik ben het helemaal vergeten te kijken![]()
iig heb k gelezen dat team robbert gewonnen heeft. Hoe ging het met Ymke en gaby de eerste keer?
Ik vind het best een grappig programma hoor, maar spannend?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef AhmedJaret het volgende:
ik merk wel dat de spanning steeds verder toeneemt ben benieuwd wanneer de eersten naar huis worden gestuurd
je weet dat die mensen gewoon betaald krijgen om zo te acteren? anders is het toch geen fuck aanquote:Op donderdag 12 september 2013 08:29 schreef snivoos het volgende:
[..]
Joh, kijk gewoon ff uitzending gemist of download de aflevering.
Ik heb weer gesmuld van het kinderachtinge gedrag van onze BN'ers. Wat zal die Inge Ipenburg spijt gaan krijgen van haar deelname. Most unlikable person van Atlas.
Noem me naief, maar ik verwacht niet dat Inge zo'n acteertalent is. Bij Wie is de Mol was ze ook al irritant, hoewel niet zo vervelend als nu. De ware aard komt in extreme situaties wel naar boven, dat kun je niet acteren.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:03 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
je weet dat die mensen gewoon betaald krijgen om zo te acteren? anders is het toch geen fuck aan
waarschijnlijk krijgt diegene die het meest spraakmakend is en het meest controverse durft te reageren de bonus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |