Excelsior.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Celeritas het volgende:
Zou iemand Clasie nog willen kopen?
Net als De Vrij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:15 schreef TC03 het volgende:
Waarom moet Vilhena steeds 3e CV spelen? Mathijsen staat steeds lucht te dekken.
Het ziet er ook zo ongeïnspireerd uit, angstig gewoon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:20 schreef Dekatria het volgende:
Toch bizar wat een Oranjeselectie met die spelers heeft gedaan. Al die Oranjeklanten geven niet meer thuis.
Ik wilde de associatie niet gebruiken, maar dat is momenteel wel de vergelijking die bij me opkomt bij sommige spelers inderdaad. Ze kunnen er - vanavond in ieder geval - werkelijk helemaal niks van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Kunnen we niet een PSV'tje doen en alle mogolen wegflikkeren ?
Godzijdank, anders had het nu al 6-0 gestaan, en het trieste is dat ik dan niet eens overdrijf.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef pikinhand het volgende:
Ze kunnen niet afmaken die lui, wat een mogelijkheid daarnet
En dat zijn dan onze veelbelovende talenten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:27 schreef Haringkop het volgende:
Het gaat ons gewoon te snel. Op dit niveau kunnen we niet mee..
Als het 1-0 blijft kan dat nogquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef macca728 het volgende:
En straks praten dat we het in De Kuip gaan rechttrekken...
Inderdaad. Laten we ons geen illusies maken over de thuiswedstrijd volgende week.quote:
Het zegt al genoeg als de club Feyenoord zich gaat vergelijken met Utrecht en Vitesse....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we ons geen illusies maken over de thuiswedstrijd volgende week.
Overigens ook weer geen schande als je ziet dat Utrecht zich laat uitschakelen door een stel semiprofs uit Luxemburg, en Vitesse vrij eenvoudig door Petrolul aan de kant werd gezet.
Okbedankttyftmaarweerop.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg als de club Feyenoord zich gaat vergelijken met Utrecht en Vitesse....
Veelbelovends kan ik er vanavond niet ontdekken. Dit komt iig voor sommige jongens te vroeg, die zijn er niet aan toe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En dat zijn dan onze veelbelovende talenten?
Ik word hier moedeloos van.
Neequote:
Jij leest ook alleen wat je wilt lezen sukkeltje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg als de club Feyenoord zich gaat vergelijken met Utrecht en Vitesse....
Voor het derde seizoen achter elkaar?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Veelbelovends kan ik er vanavond niet ontdekken. Dit komt iig voor sommige jongens te vroeg, die zijn er niet aan toe.
Tsja. In de media willen ze hier nog wel eens lacherig doen als spelers naar landen als Rusland of Oekraine vertrekken. Maar dit team bijvoorbeeld zou moeiteloos meedoen in de top van de eredivisie. En dan praat je over de nummer 6 van Rusland ofzo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we ons geen illusies maken over de thuiswedstrijd volgende week.
Overigens ook weer geen schande als je ziet dat Utrecht zich laat uitschakelen door een stel semiprofs uit Luxemburg, en Vitesse vrij eenvoudig door Petrolul aan de kant werd gezet.
Jij weet ook niet wat je wil. Eerst zijn we geen topclub en nu mogen we ons niet vergelijken met Vitesse en FC Utrecht..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
je zou ondertussen toch al meer moeten verwachten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Veelbelovends kan ik er vanavond niet ontdekken. Dit komt iig voor sommige jongens te vroeg, die zijn er niet aan toe.
PSV doet het goed hoor, gelijkspel tegen Milan, niets mis meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen wat je wilt lezen sukkeltje.
Het hele Nederlandse voetbal is gewoon afgegleden naar een bedenkelijk niveau, Europees gezien.
Sommige komen er ook niet aan toe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voor het derde seizoen achter elkaar?
Vilhena en Immers zijn gewoon niveautje NEC.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:33 schreef Hamilcar het volgende:
Feyenoord speelt weer zonder middenveld. Tis 6 man achterin en 3 man voorin met heel veel ruimte er tussen.
Vitesse en Utrecht zijn dan nog erg verzwakt tov vorig jaar. Feyenoord juist versterktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen wat je wilt lezen sukkeltje.
Het hele Nederlandse voetbal is gewoon afgegleden naar een bedenkelijk niveau, Europees gezien.
Dat scheelt maar een plaatsje op de ranglijst.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena en Immers zijn gewoon niveautje NEC.
precies.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat scheelt maar een plaatsje op de ranglijst.
Nee, het is het systeem dat Koeman 'wil' spelen in dit soort uitwedstrijden. Het gevolg is dat je totaal niets kan met je balbezit - naar voren rammen en hopen dat er iets mee gebeurt is het enige wat je kan doen .. :Squote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena en Immers zijn gewoon niveautje NEC.
Dat zijn ze ook. Alleen de eredivisie is zo zwak dat er nauwelijks tegenstanders van formaat zijn waar je van kunt groeienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En dat zijn dan onze veelbelovende talenten?
Snap sowieso niet dat je niet met 4 middenvelders begint.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nee, het is het systeem dat Koeman 'wil' spelen in dit soort uitwedstrijden. Het gevolg is dat je totaal niets kan met je balbezit - naar voren rammen en hopen dat er iets mee gebeurt is het enige wat je kan doen .. :S
Na 0 uit 3 is er volgens mij nog genoeg ruimte om te groeien...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Alleen de eredivisie is zo zwak dat er nauwelijks tegenstanders van formaat zijn waar je van kunt groeien
Ik zie niet in hoe Feyenoord sterker is geworden tov vorig seizoen, op de komst van Armenteros na.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Vitesse en Utrecht zijn dan nog erg verzwakt tov vorig jaar. Feyenoord juist versterkt
Koeman wil compact spelen maar de ruimtes zijn gigantisch. Komt omdat het middenveld helemaal niks toevoegt (al ruim een jaar niet).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nee, het is het systeem dat Koeman 'wil' spelen in dit soort uitwedstrijden. Het gevolg is dat je totaal niets kan met je balbezit - naar voren rammen en hopen dat er iets mee gebeurt is het enige wat je kan doen .. :S
Nou ja, selectie bij elkaar + extra speler is normaal gesproken sterker. Dat je daar nu nog niet over kan spreken is wel duidelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe Feyenoord sterker is geworden tov vorig seizoen, op de komst van Armenteros na.
De selectie is bij elkaar gebleven, normaal gesproken maakt de selectie dan een ontwikkeling door en maken ze stappen vooruit inderdaad. Maar die kan ik bij Feyenoord nog niet ontdekken.
Clasie moet dus in z'n eentje heel het middenveld doen, wat wil je dan...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Koeman wil compact spelen maar de ruimtes zijn gigantisch. Komt omdat het middenveld helemaal niks toevoegt (al ruim een jaar niet).
Clasie, El Ahmadi, Bakkal, dat was een middenveld. Nu staan er drie prutsers aangezien Clasie uit vorm is.
Klopt ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Clasie moet dus in z'n eentje heel het middenveld doen, wat wil je dan...
RTL7.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:39 schreef Adames het volgende:
waar kijken jullie trouwens? Ik kan hem niet zien op foxsports.nl
rtl 7quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:39 schreef Adames het volgende:
Rtl7 maar het is nog maar 5 minutenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:39 schreef Adames het volgende:
ja zit maar AZ te kijken, die is wel op fox.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:40 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Rtl7 maar het is nog maar 5 minuten
Prima speler voor dat niveau ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:40 schreef Slobeend het volgende:
Vormer maakt best een redelijke indruk.
Armoe troef ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Prima speler voor dat niveau ja.
Het went.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Nou. Het Europese avontuur was weer kort en krachtig. Of nouja, kort vooral.
Dat er dit jaar nog een geplaatste status wasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Daarom staat het 1-0 en geen 4-0.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:38 schreef Hamilcar het volgende:
DIT is hoe Koeman wilt spelen. Een 4-mans verdediging met daarvoor een verdedigend blok van 4 middenvelders waarvan er 1 moet bijsluiten bij een uitbraak .. of twee, als er veel Russen mee terug zijn. Het is puur op de counter en de paar kansjes die je altijd krijgt gokken met het idee dat je er geen tegen krijgt. Voetbal ala het oostblok
Inderdaad, daar moeten we het voorlopig weer mee doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, daar moeten we het voorlopig weer mee doen.
Voordeel; geen extra vermoeidheid tijdens de competitie door een overvol speelschema.
Ja, misschien worden dan nu 5e ipv 7e!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, daar moeten we het voorlopig weer mee doen.
Voordeel; geen extra vermoeidheid tijdens de competitie door een overvol speelschema.
Precies, dan mogen we volgend jaar weer één voorronde Europa League spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, misschien worden dan nu 5e ipv 7e!!
hhahahahahquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:47 schreef pikinhand het volgende:
Zou wel lachen zijn als de Feyenoord cisse geelgroen aantrekt en het veld in zou lopen
Misschien kunnen we de onze daar achter laten en die van hunnie meenemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:47 schreef pikinhand het volgende:
Zou wel lachen zijn als de Feyenoord cisse geelgroen aantrekt en het veld in zou lopen
Je hebt gelijk, die 1-0 voor Koeban is niet genoeg denk ik. Feyenoord redt het wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:48 schreef Grifte het volgende:
We hebben sterkere ploegen verslagen in De Kuip, het kan nog
Zo slecht was Vormer niet, maar dan eerder Immers ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Jezus allechristus wat de tering ongelofelijk belachelijk slecht was dit zeg. Er zit godverdomme helemaal niks meer in op het moment. Snap de wissels van Koeman ook totaal niet vandaag. Vilhena voor Vormer.
Idd, ze hebben het prima gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1-0. Ik had ervoor getekend en achteraf doe ik dat helemaal
nu alleen nog thuis even afmakenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1-0. Ik had ervoor getekend en achteraf doe ik dat helemaal
Vorig jaar werd Feyenoord overschat, nu onderschat. Een positie tussen plek 4-6 zie ik jullie echt wel halen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef DaMart het volgende:
Wat speelt Feyenoord tergend slecht zeg. Als ze niet snel beter gaan spelen, mogen we nog blij zijn als we in het linkerrijtje eindigen.
Wat is er in godsnaam met de spelers gebeurd tussen eind vorig seizoen en het begin van dit seizoen?.
Krijg een goal tegen volgende week en het is over. Dat uitdoelpunt had je moeten proberen maken. Er is niet eens een poging gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef Tyron het volgende:
niet zo slechte eindstand voor jullie maar dit feyenoord was wel om te janken
We hebben igg nog een kans, dat is al heel wat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
nu alleen nog thuis even afmaken
Nee hoor, Feyenoord heeft nog wel een redelijk kans thuis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanaf volgende week focus op de competitie dus.
Met aanmerkelijk betere selecties inderdaad. Bovendien had je dan nog enig perspectief op beter voetbal als die selecties per ongeluk een keer een heenwedstrijd hadden verloren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:48 schreef Grifte het volgende:
We hebben sterkere ploegen verslagen in De Kuip, het kan nog
Zag ze op de achtergrond over de boarding gaan richting het publiekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef Grifte het volgende:
Liepen de spelers nu gelijk de catacomben in, of bedankten ze nog het publiek?
Heel Feyenoord is aan het ontbinden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef Fuszy het volgende:
Van mij mogen ze het contract van Immers ontbinden.
Hij had het erover dat de Feyenoorders pas begonnen te lopen wanneer de pass gegeven werd. Pijnlijk dat het nog waar is ook. De enige twee die ik wel prima vond waren Manu en Mulder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:53 schreef Bombvis het volgende:
Jezus hé, wat een dramatische partij. Voor het eerst dat ik het met Leo Driessen eens wat, dat is toch wel erg hoor
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heel Feyenoord is aan het ontbinden.
Van Beek was ook prima, beetje simpele verdediger maar doet wat hij moet doen, kan je van De Vrij en Mathijsen bij tijd en wijlen niet zeggen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij had het erover dat de Feyenoorders pas begonnen te lopen wanneer de pass gegeven werd. Pijnlijk dat het nog waar is ook. De enige twee die ik wel prima vond waren Manu en Mulder.
Zin ja? Als je dit ziet heb je toch geen 'zin' in een wedstrijd zien van dit Feyenoord?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef PIETR het volgende:
Zin in volgende week. Feyenoord was dramatisch vanavond , maar in de Kuip zijn we zeker niet kansloos. Hopenlijk doet JP dan weer mee.
Van Beek vond ik ook zeer verdienstelijk spelen voor een jonge speler die debuteert op dit niveauquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij had het erover dat de Feyenoorders pas begonnen te lopen wanneer de pass gegeven werd. Pijnlijk dat het nog waar is ook. De enige twee die ik wel prima vond waren Manu en Mulder.
Manu vond ik nou niet echt goed hoor, speelde opportunistisch maar ook kut. Vond Van Beek één van de beste, één slaapmomentje bij dat schot 1e helft, verder erg goedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan zal het zijn dat de rest tergend slecht was en de opleving die je van Manu kreeg kon scharen onder 'prima'. Van beek had wel wat goede onderscheppingen. De rest van de verdediging was echt zo slecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Manu vond ik nou niet echt goed hoor, speelde opportunistisch maar ook kut. Vond Van Beek één van de beste, één slaapmomentje bij dat schot 1e helft, verder erg goed
Valt mij al langer op inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Koeman is er aan de hand. Daarnaast komen nu de ware kwaliteiten van het elftal naar boven, die zijn er nauwelijks.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef JochemP het volgende:
Wat is er in godsnaam aan de hand. Zelfde team als vorig jaar maar alleen Mulder haalt zijn niveau. Pelle, Schaken, Clasie, De Vrij, BMI, allemaal bagger. Immers is al 3 jaar kut, die heeft het spelinzicht van een mossel.
Mwah, Manu jaagde één keer goed door. Jammer genoeg dacht dat hij daarna dat het slim was om hem weer op te zoeken, ipv voor te geven of weet ik veel wat. Andere actie ging hij op snelheid zo over de achterlijn. Nee, op basis van vandaag verdienen in mijn ogen alleen Mulder en Van Beek een voldoende (7tje), de rest hooguit een 4quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan zal het zijn dat de rest tergend slecht was en de opleving die je van Manu kreeg kon scharen onder 'prima'. Van beek had wel wat goede onderscheppingen. De rest van de verdediging was echt zo slecht.
Ja? Feyenoord presteert twee jaar achter elkaar boven hun kunnen, nu komt de ware aard eruit en Koeman moet weg? Hou toch op man, met deze zooi kun je gewoon verliezen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
Ik denk serieus dat het beter is om Koeman te ontslaan, als dat mogelijk is. Die blijft maar spelers op een verkeerde positie neerzetten en spelers wegjagen. Wat een drama die vent.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Koeman is er aan de hand. Daarnaast komen nu de ware kwaliteiten van het elftal naar boven, die zijn er nauwelijks.
Dat spelers als Schaken, De Vrij en zelfs Pelle het niveau van afgelopen seizoen(en) hebben weten te halen was natuurlijk al een enorme verrassing.
Koeman deed graag geloven alsof hij een wonderdokter was, maar hij heeft gewoon, zoals hij wel vaker heeft gedaan, geteerd op héél véél geluk en het succes van anderen.
Ik denk wel dat de positie van Koeman onhoudbaar wordt indien Feyenoord niet van NAC Breda zou weten te winnen zondag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja? Feyenoord presteert twee jaar achter elkaar boven hun kunnen, nu komt de ware aard eruit en Koeman moet weg? Hou toch op man, met deze zooi kun je gewoon verliezen.
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Ze hadden gewoon een heel behoorlijk elftal toen met Guidetti.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord presteert twee jaar achter elkaar boven hun kunnen
Dus als het goed gaat komt het niet door Koeman maar als het slecht gaat komt het wel door Koeman?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Koeman is er aan de hand. Daarnaast komen nu de ware kwaliteiten van het elftal naar boven, die zijn er nauwelijks.
Dat spelers als Schaken, De Vrij en zelfs Pelle het niveau van afgelopen seizoen(en) hebben weten te halen was natuurlijk al een enorme verrassing.
Koeman deed graag geloven alsof hij een wonderdokter was, maar hij heeft gewoon, zoals hij wel vaker heeft gedaan, geteerd op héél véél geluk en het succes van anderen.
Elftal was prima in balans, met Vlaar, Bakkal en El Ahmadi.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Ze hadden gewoon een heel behoorlijk elftal toen met Guidetti.
Wie zou het dan moeten doen? Van Gastel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
Ik denk serieus dat het beter is om Koeman te ontslaan, als dat mogelijk is. Die blijft maar spelers op een verkeerde positie neerzetten en spelers wegjagen. Wat een drama die vent.
Dat Koeman zijn hele carriere alleen teert op heel veel geluk is natuurlijk wel erg kort door de bocht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vorige week kankerde je hem nog helemaal kapot.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef PIETR het volgende:
Lichtpuntjes: van Beek. Speelde echt sterk. Manu. Gedreven. Mulder. Paar goede reddingen.
Ja, daarom. Maar om dat op Koeman z'n conto te schrijven vind ik wat ver gaan tbh.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Elftal was prima in balans, met Vlaar, Bakkal en El Ahmadi.
Dank denk ik ook, maar denk niet dat een andere trainer het veel beter zou doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de positie van Koeman onhoudbaar wordt indien Feyenoord niet van NAC Breda zou weten te winnen zondag.
Als ie Messie heetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef arjan1212 het volgende:
één speler kan gewoon het verschil maken
Het is alleen te vrezen dat Feyenoord thuis met nog grotere cijfers verliest, tegen een vrolijk counterend Kuban. Vooral omdat je voor een goed resultaat de mentale kracht nodig zal hebben om je helemaal leeg te spelen en fouten van medespelers op te knappen, desnoods op je tandvlees. En een dergelijke spirit lijkt héél ver weg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef PIETR het volgende:
Zin in volgende week. Feyenoord was dramatisch vanavond , maar in de Kuip zijn we zeker niet kansloos. Hopenlijk doet JP dan weer mee.
Ik denk dat het een slok op een borrel scheelt als je BMI gewoon in het centrum zet en Vilhena op de plaats van Immers neerzet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dank denk ik ook, maar denk niet dat een andere trainer het veel beter zou doen.
Dat kan toch? Wat hij toen fout deed, doet hij vanavond goed. Fel op de bal ipv achteruit lopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vorige week kankerde je hem nog helemaal kapot.
Goed verwoord ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:02 schreef Gert het volgende:
Eén kwaliteitsimpuls zou wonderen kunnen doen. Vetrouwen terugbrengen. Het geloof in eigen kunnen is zoek, en de wil om je eroverheen te knokken niet aanwezig.
Kwam omdat Twente en PSV het hebben nagelaten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Ze hadden gewoon een heel behoorlijk elftal toen met Guidetti.
Nee, dat vind ik te makkelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kwam omdat Twente en PSV het hebben nagelaten.
Denk ik ook. Gewoon voetballende keuzes maken. Armenteros zou je ook op de plaats van Immers kunnen zetten. Jongens die graag een bal ontvangen en er iets mee kunnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het een slok op een borrel scheelt als je BMI gewoon in het centrum zet en Vilhena op de plaats van Immers neerzet.
Ja, samen met Mulder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die was de enige die niet door het ijs zakte
Yes. Zondag laatste stuk vanuit Die Heimat gereden, nu terug thuis na ruim 8000km door 13 landenquote:
Cool. Post je belevenissen maar in de sticky.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Yes. Zondag laatste stuk vanuit Die Heimat gereden, nu terug thuis na ruim 8000km door 13 landen
Verliezen ze gewoon hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog serieus vrezen voor NAC?
Baasje hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Yes. Zondag laatste stuk vanuit Die Heimat gereden, nu terug thuis na ruim 8000km door 13 landen
Komt allemaal op de site miv morgen, en in TRV / Reizen op de motor #3: oud & nieuwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:12 schreef DonRaja het volgende:
Cool. Post je belevenissen maar in de sticky.
Waarvan aktequote:
Feyenoord? Ga toch weg man. Heb je gezien hoe NAC gelijkspeelde bij Cambuur? Hoe NAC thuis met 0-2 verloor van Heerenveen? Hoe ze thuis op een werkelijk lachwekkende wijze een punt weggaven tegen ADO? Als NAC daar een punt of 3 punten pakt, is het wel erg triest gesteld met ze.quote:
Jezus man, Eindbaas!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jaja, Koeman en Van Geel hebben geteerd op het succes van Been en Beenhakker.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vrij zeker van een verlies.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord? Ga toch weg man. Heb je gezien hoe NAC gelijkspeelde bij Cambuur? Hoe NAC thuis met 0-2 verloor van Heerenveen? Hoe ze thuis op een werkelijk lachwekkende wijze een punt weggaven tegen ADO? Als NAC daar een punt of 3 punten pakt, is het wel erg triest gesteld met ze.
Swerts gaat scoren, net als Lurling en alle andere oud-Feyenoorders die afgelopen zomer naar NAC zijn gegaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord? Ga toch weg man. Heb je gezien hoe NAC gelijkspeelde bij Cambuur? Hoe NAC thuis met 0-2 verloor van Heerenveen? Hoe ze thuis op een werkelijk lachwekkende wijze een punt weggaven tegen ADO? Als NAC daar een punt of 3 punten pakt, is het wel erg triest gesteld met ze.
Het is dan ook triest gesteld met Feyenoord. Heb je Feyenoord vanavond wel zien spelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik heb geen enkele lijn in het spel kunnen ontdekken en zeker geen stijgende, wel geluk trouwens dat het maar 1-0 is geworden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit TOTAAL geen idee achter, mogelijk op moment de slechts voetballende ploeg van de eredivisie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:17 schreef Tarado het volgende:
Zou zomaar kunnen, ik heb geen enkele lijn in het spel kunnen ontdekken
NAC heeft ook wel enorme droeftoeters in het veld staan. Onder andere Hooi en Sarpong staan in het veld, die schieten zelfs voor open doel mis. Er zit totaal geen durf of lef in het voetbal van NAC. Nu weet ik wel dat dat voor Feyenoord ook geldt, maar dit horen 3 punten te zijn voor in Rotterdam.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is dan ook triest gesteld met Feyenoord. Heb je Feyenoord vanavond wel zien spelen?
Als ze zo spelen tegen NAC zondag dan krijgt NAC ook gewoon kansen hoor, en dan is het de vraag of Feyenoord zelf wel voldoende kansen gaat creeëren.
Mwah, toen was het idee alle ballen terug op de keeper en die zoekt het maar uit verder. Ook niet echt een ideequote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is ook gewoon nog een stuk slechter dan in 2010/2011
Veel meer is het nu niet, of terugspeelballetjes naar Mulder of een lange bal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef Bombvis het volgende:
toen was het idee alle ballen terug op de keeper en die zoekt het maar uit verder
Klopt, maar dat was het vorig jaar ook. En de hele voorbereiding is gewerkt aan flitsend combinatievoetbal, zie je dat dan niet? De acties van onze buitenspelers, daar lik je je vingers toch bij af?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel meer is het nu niet, of terugspeelballetjes naar Mulder of een lange bal.
Niet alleen Clasiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef Slobeend het volgende:
Clasie heeft een vormdip die zijn weerga niet kent.
http://www.feyenoord.nl/f(...)ue-2013-2014/verslagquote:Dat Feyenoord een stugge tegenstander bleek voor Kuban Krasnodar, was in de eerste helft goed te zien aan het gedrag van de trainer van de thuisploeg. De Roemeen Dorinel Munteanu stond tot aan de rust vrijwel constant druk schreeuwend en gebarend langs de rand van het veld en was overduidelijk niet tevreden over het optreden van zijn ploeg.
Dat was voor een groot deel te danken aan het prima spel van Feyenoord in de eerste helft. De ploeg van Koeman stond tot de rust weliswaar regelmatig fors onder druk, maar hield goed stand. Bovendien kreeg Feyenoord kort voor het verstrijken van de eerste helft een grote mogelijkheid om op voorsprong te komen. Dat was te danken aan Graziano Pellè die uitstekend voor zijn man kwam en van dichtbij de paal raakte.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/f(...)ue-2013-2014/verslag
Wie schrijft zo iets
Raymond denk ik. Die heb namelijk een bunker voor z'n taas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie schrijft zo iets
What the fuckquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie schrijft zo iets
We zijn gewoon veel te negatief met z'n allenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie schrijft zo iets
Die zit nog een beetje in oostblok sferen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie schrijft zo iets
Op basis waarvan zou je positief moeten zijn? De afgelopen 4 wedstrijden? De stijgende lijn die je niet ziet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:37 schreef eight het volgende:
Veel negativiteit hier.
Uit en thuis is een wereld van verschil (en al helemaal voor deze selectie).
Een 1-0 achterstand is zeker overbrugbaar.
Mooi van de Thijs, las dat de andere spelers direct de spelerstunnel induikten.twitter:feyenoordpings twitterde op donderdag 22-08-2013 om 20:38:56Joris Mathijsen heeft na afloop van Kuban - Feyenoord zijn wedstrijdshirt gegeven aan een meegereisde supporter. #respect #kubfey reageer retweet
Mja, Immers haalde gewoon z'n niveau, de rest speelde daar ver onderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie ze wel doorgaan hoor. Zo erg is 1-0 verliezen uit niet. Maar de manier waarop, daar ben ik echt pissig over, sloeg echt helemaal nergens op en Immers... Poe.. Laat maar.
Ik zie echt geen perspectief eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie ze wel doorgaan hoor. Zo erg is 1-0 verliezen uit niet. Maar de manier waarop, daar ben ik echt pissig over, sloeg echt helemaal nergens op en Immers... Poe.. Laat maar.
Iets met een bord en een kop.twitter:RijnmondSport twitterde op donderdag 22-08-2013 om 20:50:49Armenteros: 'Ik vond de nederlaag niet terecht' | RTV Rijnmond http://t.co/cbzcIdiuOa reageer retweet
Nog meer Noord Koreanen in dienst genomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie schrijft zo iets
Armenteros serieus nemen.... Dikke randebiel is het. lekker ook dat hij mislukt is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iets met een bord en een kop.twitter:RijnmondSport twitterde op donderdag 22-08-2013 om 20:50:49Armenteros: 'Ik vond de nederlaag niet terecht' | RTV Rijnmond http://t.co/cbzcIdiuOa reageer retweet
Die is niet helemaal goed bij z'n hoofd. Rare mentaliteit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
......quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat hebben ze gesnoven daar? Zal die gozer van Feyenoord.nl ook daar zitten ofzo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
't Is wel verdomde goed spul.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat hebben ze gesnoven daar? Zal die gozer van Feyenoord.nl ook daar zitten ofzo?
Als dat een breed gedragen standpunt of gevoel is binnen de selectie dan hebben we echt een probleem, want dan ervaren ze wellicht ook niet de noodzaak om tijdig verandering teweeg te brengen in deze neerwaartse spiraal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het is onterecht voor de supporters van Feyenoord zulke slechte voetballers heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Onterecht? Armenteros was zeker niet de slechtste bij Feyenoord vandaag, maar om nou zulke onzin te gaan verkondigen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is onterecht voor de supporters van Feyenoord zulke slechte voetballers heeft.
Wat is deze?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Met 11 andere spelers wel ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:37 schreef eight het volgende:
Een 1-0 achterstand is zeker overbrugbaar.
Mwa Van Beek, Mulder en Manu vond ik niet eens zo slecht, zeker niet in contrast met de anderen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Met 11 andere spelers wel ja.
Ik vond de Vrij en Clasie vooral hopeloos. Weet niet of ze uit vorm zijn, of dat we teveel van ze verwachten. Clasie heeft volgens mij geen enkele goede pass gegeven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mwa Van Beek, Mulder en Manu vond ik niet eens zo slecht, zeker niet in contrast met de anderen.
Vooral de internationals vielen goed door de mand. Indi en Vilhena voorop.
Ik begrijp ook niet waarom Bruno Martins Indi zo slecht speelt bij Feyenoord en zo goed bij Oranje, speelt hij bij Feyenoord dan toch op de verkeerde positie?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mwa Van Beek, Mulder en Manu vond ik niet eens zo slecht, zeker niet in contrast met de anderen.
Vooral de internationals vielen goed door de mand. Indi en Vilhena voorop.
Het probleem is dat onze middenvelders verstoppertje spelen en geen bal vasthouden. Elke bal naar voren komt 2x zo snel terug, er staat ontzettend veel druk op de verdediging daardoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom Bruno Martins Indi zo slecht speelt bij Feyenoord en zo goed bij Oranje, speelt hij bij Feyenoord dan toch op de verkeerde positie?
Wat verkondig ik dan precies? Volg je niet helemaal...?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Onterecht? Armenteros was zeker niet de slechtste bij Feyenoord vandaag, maar om nou zulke onzin te gaan verkondigen.
Hetgeen Armenteros gezegd had..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat verkondig ik dan precies? Volg je niet helemaal...?
Ah oke, ja wat Armenteros zei is belachelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hetgeen Armenteros gezegd had..
Ik was er tot de 80e minuut van overtuigd dat Armenteros in de rust was gewisseld. Toen kwam hij ineens aan de bal...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah oke, ja wat Armenteros zei is belachelijk natuurlijk.
Klopt eerste helft ging alles naar links en de helft naar rechts...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef Grifte het volgende:
Koeman vond de wedstrijd ook al gelijk opgaan.
Onderschat de lange reis, het slechte eten en de "heksenketel" van Krasnodar ook niet.quote:
Allemaal excuses die aanstaande zondag worden aangevoerd na een eventuele wanprestatie tegen NAC Breda.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Onderschat de lange reis, het slechte eten en de "heksenketel" van Krasnodar ook niet.
Na de 0-0 tegen de amateurs van Partizan Tirana hadden ze destijds ook een mooie: we waren onder de indruk van de armoede...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Onderschat de lange reis, het slechte eten en de "heksenketel" van Krasnodar ook niet.
Misschien intern wel, maar bewaren ze naar buiten toe de rustquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou er niemand binnen de club zijn die gewoon zegt dat t allemaal extreem kut is op t moment?
Bij Feyenoord werkt het averechts: het is namelijk beter voor het Nederlands voetbal als Feyenoord niet naar de Eu gaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:30 schreef RijstNatie het volgende:
Hoe slecht het ook is. Toch denk ik dat scf wel doorgaat
U bent Ajax/PSV-supporter?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
Als ik Feyenoord supporter was zou ik voorlopig echt niet meer kijken, en al zeker niet naar het stadion gaan. Dat je nog op een beetje gaat koekeloeren op een gratis livestreampje waar je de bal nauwelijks kan zien rollen ala.
Tja, echte supporters blijven gewoon achter de club staan en steunen de ploeg, ben er komende zondag en volgende week donderdag dan ook gewoon bijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
Als ik Feyenoord supporter was zou ik voorlopig echt niet meer kijken, en al zeker niet naar het stadion gaan. Dat je nog op een beetje gaat koekeloeren op een gratis livestreampje waar je de bal nauwelijks kan zien rollen ala.
Ik snapte Radio Rijnmond afgelopen maandag ook al niet. Bestempelden het al als een crisisquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, echte supporters blijven gewoon achter de club staan en steunen de ploeg, ben er komende zondag en volgende week donderdag dan ook gewoon bij
http://nos.nl/video/543242-koeman-een-slechte-uitslag.htmlquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:40 schreef Vasion het volgende:
Heeft koeman al kunnen reageren op de nederlaag? zoja, waar kan ik dat zien/lezen?
Dat was inderdaad kippenvel. Die maandag ervoor kaarten wezen halen (had nog geen SCC) en al die joden mij aankijken of ik wel goed bij m'n hoofd was om kaarten te gaan halen. Dat snappen sommige niet, maar op de momenten dat de club je het hardst nodig hebt moet je er staanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik snapte Radio Rijnmond afgelopen maandag ook al niet. Bestempelden het al als een crisisseizoen 10-11 was pas crisis.
Was toen wel trotser dan ooit om Feyenoorder te zijn - afgeslacht worden in Eindhoven, en 3 dagen erna gewoon 45000 man tegen VVV
Zelfde hier ja. Die kassatrien nog: "Weet je het zeker?"quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat was inderdaad kippenvel. Die maandag ervoor kaarten wezen halen (had nog geen SCC) en al die joden mij aankijken of ik wel goed bij m'n hoofd was om kaarten te gaan halen. Dat snappen sommige niet, maar op de momenten dat de club je het hardst nodig hebt moet je er staan
Thanks!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/543242-koeman-een-slechte-uitslag.html
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zelfde hier ja. Die kassatrien nog: "Weet je het zeker?"
Ja tuurlijk snol, nu staan de echte supporters op
Dat kun je dus echt niet uitleggen aan niet-Feyenoorders.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat was inderdaad kippenvel. Die maandag ervoor kaarten wezen halen (had nog geen SCC) en al die joden mij aankijken of ik wel goed bij m'n hoofd was om kaarten te gaan halen. Dat snappen sommige niet, maar op de momenten dat de club je het hardst nodig hebt moet je er staan
Ik vond schaken vorig seizoen erg goed spelen. Dat komt wel weer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:53 schreef Vasion het volgende:
Van Beek was wel goed zeg. Maja, kan volgende wedstrijd weer anders zijn helaas.
En een Schaken in vorm, Antaris! Dat is ook heel dreigend.
quote:
Gelukkig kun jij uithuilen op de schouders van jouw eigen oranje knuffel-ollie...quote:
Was het twee weken eerder of later niet meer nodig? Slap gelul altijd...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb die vlagen van Vormer gemist...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef Akilla het volgende:
Ik hoop dat er nu wat over het paard getilde spelers gaan banken zeg...
De vrij, clasie, immers en schaken eruit... Nelom(of kongolo), vormer, armenteros en Manu erin.
Vormer vindt ik vandaag bij vlagen goed spelen, clasie is echt nog geen 20% van wat hij vorig jaar was, zelfde geld voor de vrij en schaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |