Excelsior.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef Celeritas het volgende:
Zou iemand Clasie nog willen kopen?
Net als De Vrij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:15 schreef TC03 het volgende:
Waarom moet Vilhena steeds 3e CV spelen? Mathijsen staat steeds lucht te dekken.
Het ziet er ook zo ongeïnspireerd uit, angstig gewoon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:20 schreef Dekatria het volgende:
Toch bizar wat een Oranjeselectie met die spelers heeft gedaan. Al die Oranjeklanten geven niet meer thuis.
Ik wilde de associatie niet gebruiken, maar dat is momenteel wel de vergelijking die bij me opkomt bij sommige spelers inderdaad. Ze kunnen er - vanavond in ieder geval - werkelijk helemaal niks van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Kunnen we niet een PSV'tje doen en alle mogolen wegflikkeren ?
Godzijdank, anders had het nu al 6-0 gestaan, en het trieste is dat ik dan niet eens overdrijf.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef pikinhand het volgende:
Ze kunnen niet afmaken die lui, wat een mogelijkheid daarnet
En dat zijn dan onze veelbelovende talenten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:27 schreef Haringkop het volgende:
Het gaat ons gewoon te snel. Op dit niveau kunnen we niet mee..
Als het 1-0 blijft kan dat nogquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef macca728 het volgende:
En straks praten dat we het in De Kuip gaan rechttrekken...
Inderdaad. Laten we ons geen illusies maken over de thuiswedstrijd volgende week.quote:
Het zegt al genoeg als de club Feyenoord zich gaat vergelijken met Utrecht en Vitesse....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we ons geen illusies maken over de thuiswedstrijd volgende week.
Overigens ook weer geen schande als je ziet dat Utrecht zich laat uitschakelen door een stel semiprofs uit Luxemburg, en Vitesse vrij eenvoudig door Petrolul aan de kant werd gezet.
Okbedankttyftmaarweerop.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg als de club Feyenoord zich gaat vergelijken met Utrecht en Vitesse....
Veelbelovends kan ik er vanavond niet ontdekken. Dit komt iig voor sommige jongens te vroeg, die zijn er niet aan toe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En dat zijn dan onze veelbelovende talenten?
Ik word hier moedeloos van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |