Rare uitspraak vind i kdat altijd, een fluitje lijkt mij nou niet schoon.. allemaal speeksel en bacterien die erin zitten/komen via je mondquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:09 schreef Awesome_ het volgende:
Deze jongen is clean as a whistle[ afbeelding ]
Ja hier zo'n gast. Na de training haalt ie altijd een pot whey en post workout supplement uit zn tas en gaat uitgebreid apotheker spelen bij de wasbakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan ben je wel een kneus als je dat zo achter laat. Waarsch. liep die ook nog ff een rondje door de straat met die pot. Te zwaaien zodat iedereen het zag. Waarsch. van die ene gozer in je gym die altijd met z'n shakebeker rond loopt
![]()
Awesome, Awesome_ !!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:09 schreef Awesome_ het volgende:
Deze jongen is clean as a whistle[ afbeelding ]
Fist for Free?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
Het was weer feest in de Rotterdamse gym net. Ouwe lange chubby kerel met een bril: 'als k hard wil gaan neem k gewoon n creatine kuurtje kom k zo 4kg aan, ik hou muzelf geweun aan dat t anabole zijn'
'Deze bank is echt kleute man veel te klein bij die vorige kon k zeu zelf 180kg unracke en drukke zonder spotter'dat volk. Op de een of andere manier verdenk ik dat het real life CarbonC is.
Mijn PM/DM is vooralsnog leeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:29 schreef Awesome_ het volgende:
we moeten carbon nu echt een keer uitnodigen jonges. Nu is de lol er vanaf vind ik.
ruilen tegen wat ik op va heb staanquote:
Echt waar jongen kan jij niet onderhandelen ofzo. Geef dan tenminste een link erbij. Net zoiets dat je een kledingwinkel hebt en je kleding wilt verkopen maar niemand je winkel kan vinden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ruilen tegen wat ik op va heb staan
Sowieso!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:34 schreef jeurse04 het volgende:
Wie morgen shinen op Mysteryland? Sowieso aanwezig hier, shirtless hard gaan daar
Alleen zo duur dit soort shit.quote:
Als je onzeker bent over je geaardheid wel ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:42 schreef Beach het volgende:
Een dbz shirt in het openbaar aandoen is wel extrerem gay
Kun je wel lachen maar ik heb heel vaak dat chicks zeggen: kekke tanktop heb je aan, wil je mij krikken? Vaak zeg ik dan bby je bent mijn Zeus-lijf niet waard en ga ik naar huis om voor de spiegel te rukken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:52 schreef CarbonC het volgende:
Open een topic in PUB - Welke tanktop moet ik dragen om eindelijk ontmaags te worden. Stelletje onzekere pubers.
i lol'dquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kun je wel lachen maar ik heb heel vaak dat chicks zeggen: kekke tanktop heb je aan, wil je mij krikken? Vaak zeg ik dan bby je bent mijn Zeus-lijf niet waard en ga ik naar huis om voor de spiegel te rukken.
Ben dus nog wel maagd.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand nog goede work-out mixjes om lekker hard op te gaan?
Liever niet boven de 150 bpm.
Ik zie je haat niet? Wat is er mis met tanktops?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:52 schreef CarbonC het volgende:
Open een topic in PUB - Welke tanktop moet ik dragen om eindelijk ontmaags te worden. Stelletje onzekere pubers.
Op zich wel een aardig mixje maar veel van die nummers komen ook voor in mixjes die ik al heb.quote:
Vriend. Ik gisterenavond ook gezwicht en man man man, ben helemaal hooked nu. Denk dat ik premium en alles ga fixenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:26 schreef no1uknow het volgende:
vandaag toch maar is Spotify een kans gegeven en geprobeerd en wat een bazendienst is dat eigenlijk.
Ja ik heb meteen zo'n 30 dagen proefabonnement Premium gedaan, ik kan er echt niet over uit hoe lekker het werkt. Meteen gekoppeld aan Last.fm, die me meteen weer aanbevelingen opleverde met nieuwe toffe muziek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend. Ik gisterenavond ook gezwicht en man man man, ben helemaal hooked nu. Denk dat ik premium en alles ga fixen
Bby hangt je lichaamsgeur nog in die jas van je? Dan wil ik een bod doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op zich wel een aardig mixje maar veel van die nummers komen ook voor in mixjes die ik al heb.
Ik pas dat ding niet, ik verdwijn erin. Maar het ruikt wel naar mijn wasgoed jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bby hangt je lichaamsgeur nog in die jas van je? Dan wil ik een bod doen.
Die premium trial moet je zelf beëindigen toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik heb meteen zo'n 30 dagen proefabonnement Premium gedaan, ik kan er echt niet over uit hoe lekker het werkt. Meteen gekoppeld aan Last.fm, die me meteen weer aanbevelingen opleverde met nieuwe toffe muziek.
Andere toffe apps als Bandsintown, die me meteen een paar concerten heeft opgeleverd, dag salaris
Ben nu al sinds 3 uur vanmiddag in Spotify aan het spelen met functies en apps e.d.
Ik was altijd een beetje cynisch en zweerde bij iTunes (i.c.m. iTunes Match) maar dit is toch wel kankertof.
Zuchtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bby hangt je lichaamsgeur nog in die jas van je? Dan wil ik een bod doen.
Ja, ik heb m'n paypal opgegeven en na 30 dagen gaat ze een 10tje van m'n rekening afhalen, maar ik denk dat ik dat lekker laat gebeuren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die premium trial moet je zelf beëindigen toch?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op zich wel een aardig mixje maar veel van die nummers komen ook voor in mixjes die ik al heb.
Zojuist ook geactiveerd. Fuck it dat ik dat gegarandeerd ga vergeten. Ben echt helemaal overtuigd van Spotify sinds gisteren. Sowieso muziek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, ik heb m'n paypal opgegeven en na 30 dagen gaat ze een 10tje van m'n rekening afhalen, maar ik denk dat ik dat lekker laat gebeuren.
muziek sowiesoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zojuist ook geactiveerd. Fuck it dat ik dat gegarandeerd ga vergeten. Ben echt helemaal overtuigd van Spotify sinds gisteren. Sowieso muziek.![]()
Dit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb spotify gebruikt, kkreclames en geen zin om 10 euro per maand neer te leggen voor muziek wat ik ook gratis kan krijgen.
Pikkie, heb je nou echt niet door dat dat kleffe praat gewoon een grapje was?quote:
Dat. #taalnaziquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb spotify gebruikt, kkreclames en geen zin om 10 euro per maand neer te leggen voor muziek wat ik ook gratis kan krijgen.
Piemeltje, zuchtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pikkie, heb je nou echt niet door dat dat kleffe praat gewoon een grapje was?
Micropenisje, zuchtquote:
Met pis elkaars geilheid te blussen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
McNulty en Ethanolic zaten in een boom te kussen.
Terechte correctie. Dus wel dankquote:
GURRLL WHATS WRONG WITH YOU!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met pis elkaars geilheid te blussen.
Broeder. Kom op, op deze manier krijg je die MDMA morgen niet van me.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
McNulty en Ethanolic zaten in een boom te kussen.
Wat? Ga jij hem MDMA geven? Awesome mag dat helemaal niet met de naderende onderzoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder. Kom op, op deze manier krijg je die MDMA morgen niet van me.
JA NOU WETEN WE WEL DAT DE HELFT HIER GAAT SHINEN IN HUN TANKTOP OF BLOTE BAST MORGEN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE WEL DAT DE HELFT HIER GAAT SHINEN IN HUN TANKTOP OF BLOTE BAST MORGEN.Als jij nou ff wat blote bast pics van jezelf dm't, dan zal ik deze morgen omhoog houden. Ben je er toch nog een beetje bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Zuchtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als jij nou ff wat blote bast pics van jezelf dm't, dan zal ik deze morgen omhoog houden. Ben je er toch nog een beetje bij!
Awesome krijgt van mij wel een vingertje M.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat? Ga jij hem MDMA geven? Awesome mag dat helemaal niet met de naderende onderzoeken.
Dit is fout op zoveel verschillende niveau'squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met pis elkaars geilheid te blussen.
Zuchtquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:07 schreef McNulty het volgende:
Menn0 stuurt mij traumatiserende boobpics.
Shit vriend! Dat stuurde ik in vertrouwen door!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:07 schreef McNulty het volgende:
Menn0 stuurt mij traumatiserende boobpics.
quote:
Nee geintjuh, het waren twee hommos die in een boom elkaars geilheid uit wilde blussen met een stevige pisstraal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Shit vriend! Dat stuurde ik in vertrouwen door!
Dit. Ik heb 22.000 nummers op mijn NAS staan. Verder draaien ze bij ons wel goede internetradio. Ik zal eens vragen welke dat is. En natuurlijk Rob's trainingsmuziek (dbb). Afhankelijkheid van anderen moet je zoveel mogelijk zien te voorkomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE WEL DAT DE HELFT HIER GAAT SHINEN IN HUN TANKTOP OF BLOTE BAST MORGEN.Wat houdt je tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt helemaal gelijk, Spotifi is niet meer waard dan de poep onder mijn schoen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
cool gifje maar ik snap je comment nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef no1uknow het volgende:
dit is etha in zijn relatie
[ afbeelding ]
hij bedoel dat je jb weleens fkn hard in haar gezicht stomptquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
cool gifje maar ik snap je comment niet
groet
Anabolic
Ja mja vrouwe moete discipline voelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef seto het volgende:
[..]
hij bedoel dat je jb weleens fkn hard in haar gezicht stompt
Hahahaa wat mate?quote:
Oke lijkt me wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:23 schreef Ethanolic het volgende:
Fanta........... Maybe eens een duo pic met mij en JB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |