laatst voor het eerst op een verjaardag gespeeld met 12 mensen, lang geleden dat ik zo heb gelachen somsquote:
Is serieus echt goed voor de mood dit spel, voor mij is het lang geleden dus herinner me niet meer alles maar ik weet nog dat je veel moest bluffen enzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:45 schreef seto het volgende:
[..]
laatst voor het eerst op een verjaardag gespeeld met 12 mensen, lang geleden dat ik zo heb gelachen soms
ik wil die jas kopenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maakt niet uit aandacht is aandacht toch?
Hierbij hoor je de interviewer volgens mij niet praten ... je ziet alleen maar harde jongens ..en die eigenaar is constant aan het woord. Scary mofo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:15 schreef seto het volgende:
vind vice niet altijd even objectief en soms proberen ze iets te hip te zijn, toch hebben ze soms wel juweeltjes
die gym doet me serieus aan kneets denken trouwens
trainde daniel ghita daar ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef seto het volgende:
niks, train er zelf ook
bedoelde meer de huiselijke sfeer
ja zag hem laatst nog met zijn trainerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
trainde daniel ghita daar ook
ik wist het deze man is zo realquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:50 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS: KALI MUSCLE IS NATTY
brb top ramen en tuna stacken morgen
24kg in 1300 dagen is best veelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis de hele tijd de OP in een zekere reeks in LIF
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
welke bazen hebben dit nog meer gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |