laatst voor het eerst op een verjaardag gespeeld met 12 mensen, lang geleden dat ik zo heb gelachen somsquote:
Is serieus echt goed voor de mood dit spel, voor mij is het lang geleden dus herinner me niet meer alles maar ik weet nog dat je veel moest bluffen enzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:45 schreef seto het volgende:
[..]
laatst voor het eerst op een verjaardag gespeeld met 12 mensen, lang geleden dat ik zo heb gelachen soms
ik wil die jas kopenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maakt niet uit aandacht is aandacht toch?
Hierbij hoor je de interviewer volgens mij niet praten ... je ziet alleen maar harde jongens ..en die eigenaar is constant aan het woord. Scary mofo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:15 schreef seto het volgende:
vind vice niet altijd even objectief en soms proberen ze iets te hip te zijn, toch hebben ze soms wel juweeltjes
die gym doet me serieus aan kneets denken trouwens
trainde daniel ghita daar ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef seto het volgende:
niks, train er zelf ook
bedoelde meer de huiselijke sfeer
ja zag hem laatst nog met zijn trainerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
trainde daniel ghita daar ook
ik wist het deze man is zo realquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:50 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS: KALI MUSCLE IS NATTY
brb top ramen en tuna stacken morgen
24kg in 1300 dagen is best veelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis de hele tijd de OP in een zekere reeks in LIF
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
welke bazen hebben dit nog meer gespeeld?
Doe het tijdens de...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Doe het tijdens de...why? Wil je kijken CarbonCreepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is de weerwolf, loerend op het stelletjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
why? Wil je kijken CarbonCreep
je hebt toch niet je UI vervangen omdat we gisteren geintjes zaten te maken over die bolle toet met die sigaret d'r in he?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:18 schreef seto het volgende:
[..]
hij is de weerwolf, loerend op het stelletje
nee hoor, die UI had ik alleen al sinds mijn registratie ongeveer en vond dat het tijd was voor iets nieuwsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je hebt toch niet je UI vervangen omdat we gisteren geintjes zaten te maken over die bolle toet met die sigaret d'r in he?
hij hoeft maar een van ons te pakken danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:18 schreef seto het volgende:
[..]
hij is de weerwolf, loerend op het stelletje
Ik kieper in het vervolg eerst koffie naar binnen voordat ik reageer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
why? Wil je kijken CarbonCreep
op die verjaardag waar ik speelde was ik de weerwolf op een gegeven moment, hadden we ons slachtoffer uitgezocht, bleek de volgende ochtend dat hij in een relatie was met de heksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hij hoeft maar een van ons te pakken dan
Eh, wat is ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:30 schreef seto het volgende:
[..]
op die verjaardag waar ik speelde was ik de weerwolf op een gegeven moment, hadden we ons slachtoffer uitgezocht, bleek de volgende ochtend dat hij in een relatie was met de heks
de heks was echter niet helemaal helder omdat hij een joint had gerookt en redde zijn lover niet waardoor hij ook dood was de volgende ochtend
Kkdomquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:30 schreef seto het volgende:
[..]
op die verjaardag waar ik speelde was ik de weerwolf op een gegeven moment, hadden we ons slachtoffer uitgezocht, bleek de volgende ochtend dat hij in een relatie was met de heks
de heks was echter niet helemaal helder omdat hij een joint had gerookt en redde zijn lover niet waardoor hij ook dood was de volgende ochtend
is ook vetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:45 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hou t lekker bij World of Warcraft.
Sowieso op de meet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:37 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
serieus leuk spel vriendje
Welke meet? Daar zijn we ook al 2 jaar mee bezig.quote:
dan ben je wel een kneus als je dat zo achter laat. Waarsch. liep die ook nog ff een rondje door de straat met die pot. Te zwaaien zodat iedereen het zag. Waarsch. van die ene gozer in je gym die altijd met z'n shakebeker rond looptquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef CarbonC het volgende:
Wil diegene die zijn lege pot Myofusion op de plasticcontainer zette hem er de volgende keer ingooien?
Hij past namelijk (net) in de opening.
(ik heb een half jaar geleden of zo exact dezelfde pot in exact dezelfde container gegooid).
[ afbeelding ]
Sorry bro kreeg bijna roid rage toen ik hem er niet in kreegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef CarbonC het volgende:
Wil diegene die zijn lege pot Myofusion op de plasticcontainer zette hem er de volgende keer ingooien?
Hij past namelijk (net) in de opening.
(ik heb een half jaar geleden of zo exact dezelfde pot in exact dezelfde container gegooid).
[ afbeelding ]
Jackie is een ekte Night Elf Druid. Ikzelf ben vanzelfsprekend een Human Warrior met Arcanite Reaper.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:52 schreef seto het volgende:
[..]
is ook vet
zie jackie wel female dwarf spelen
Zo'n type idd. Zo'n 18-jarig 1.90m-70kg gevalletje. Ik had dan alleen eerder een pot van De Tuinen of MDY verwacht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan ben je wel een kneus als je dat zo achter laat. Waarsch. liep die ook nog ff een rondje door de straat met die pot. Te zwaaien zodat iedereen het zag. Waarsch. van die ene gozer in je gym die altijd met z'n shakebeker rond loopt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |