Yes ma'amquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee iets amateuristisch.
[..]
Jouw mening doet er nog vrij weinig toe..roker!
Je beseft wel dat een vieze roker dat zegtquote:
Maakt niet uit aandacht is aandacht toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Je beseft wel dat een vieze roker dat zegt
Dat dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maakt niet uit aandacht is aandacht toch?
Echt iets voor beta's dat. Lekker de dag voordat je trouwt nog even snel proberen in te halen wat je je hele leven had moeten doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vrijgezellenfeest![]()
Naar de hoeren gaan op je vrijgezellenfeest!!!
Jullie organiseren een vrijgezellenfeest de dag voor de bruiloft? Nooit dat je die bruiloft gaat halen. Of gaan jullie leuk een potje paintball en, de bruidegom in een raar pak opdrachten uit laten voeren en dan naar huis?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Echt iets voor beta's dat. Lekker de dag voordat je trouwt nog even snel proberen in te halen wat je je hele leven had moeten doen.
Mijn vrienden trouwen nog lang niet, ik riep maar wat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Jullie organiseren een vrijgezellenfeest de dag voor de bruiloft? Nooit dat je die bruiloft gaat halen. Of gaan jullie leuk een potje paintball en, de bruidegom in een raar pak opdrachten uit laten voeren en dan naar huis?
Blij dat ik niet zulke vrienden heb.
3 weken op kosten van RTL naar Las Vegas, YOLO!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Jullie organiseren een vrijgezellenfeest de dag voor de bruiloft? Nooit dat je die bruiloft gaat halen. Of gaan jullie leuk een potje paintball en, de bruidegom in een raar pak opdrachten uit laten voeren en dan naar huis?
Lan-parties tellen niet als echt feestenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn vrienden trouwen nog lang niet, ik riep maar wat.Weet ik veel wanneer zo'n vrijgezellenfeest plaatsvindt, nooit meegemaakt.
En als ik even voor mijn vrienden mag opkomen, die weten wel wat partyhardy is.
Parbleu, ik zou geen vrinden hoeven die een vrijgezellenfeest organiseren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast, jouw vrienden trouwen al, begrijp ik?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Lan-parties tellen niet als echt feesten
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:15 schreef fathank het volgende:
Eentje, volgend jaar september. Maar met 29 jaar tegen die tijd is t niet zo vreemd meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gast, jouw vrienden trouwen al, begrijp ik?
[..]
En, wat gaan jullie voor hem doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Eentje, volgend jaar september. Maar met 29 jaar tegen die tijd is t niet zo vreemd meer.
Mens erger je niet op de campingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
En, wat gaan jullie voor hem doen?
Wtf, jullie zijn echt ziek man. Heb medelijden met zijn aanstaande vrouw.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Mens erger je niet op de camping
ik wens niet zo bejegend te wordenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
seto heeft er zn beroep van gemaakt, stuur m een dmetje
Dan wel zorgen dat 26-29 september in die 3 weken vallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef Champy het volgende:
[..]
3 weken op kosten van RTL naar Las Vegas, YOLO!
heb samen met etha de eiffeltoren bij haar gedaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
seto heeft die neg-tsunami nog wat opgeleverd bij jb ofnie??
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
welke bazen hebben dit nog meer gespeeld?
Goed bezig broer. Mijn moeder had dus toch gelijk vroeger toen ze zei; 'meisjes plagen, kusjes vragen' ghehehe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef seto het volgende:
[..]
heb samen met etha de eiffeltoren bij haar gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |