Piemeltje, zuchtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pikkie, heb je nou echt niet door dat dat kleffe praat gewoon een grapje was?
Micropenisje, zuchtquote:
Met pis elkaars geilheid te blussen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
McNulty en Ethanolic zaten in een boom te kussen.
Terechte correctie. Dus wel dankquote:
GURRLL WHATS WRONG WITH YOU!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met pis elkaars geilheid te blussen.
Broeder. Kom op, op deze manier krijg je die MDMA morgen niet van me.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
McNulty en Ethanolic zaten in een boom te kussen.
Wat? Ga jij hem MDMA geven? Awesome mag dat helemaal niet met de naderende onderzoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder. Kom op, op deze manier krijg je die MDMA morgen niet van me.
JA NOU WETEN WE WEL DAT DE HELFT HIER GAAT SHINEN IN HUN TANKTOP OF BLOTE BAST MORGEN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE WEL DAT DE HELFT HIER GAAT SHINEN IN HUN TANKTOP OF BLOTE BAST MORGEN.Als jij nou ff wat blote bast pics van jezelf dm't, dan zal ik deze morgen omhoog houden. Ben je er toch nog een beetje bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Zuchtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als jij nou ff wat blote bast pics van jezelf dm't, dan zal ik deze morgen omhoog houden. Ben je er toch nog een beetje bij!
Awesome krijgt van mij wel een vingertje M.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat? Ga jij hem MDMA geven? Awesome mag dat helemaal niet met de naderende onderzoeken.
Dit is fout op zoveel verschillende niveau'squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met pis elkaars geilheid te blussen.
Zuchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |