Piemeltje, zuchtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pikkie, heb je nou echt niet door dat dat kleffe praat gewoon een grapje was?
Micropenisje, zuchtquote:
Met pis elkaars geilheid te blussen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
McNulty en Ethanolic zaten in een boom te kussen.
Terechte correctie. Dus wel dankquote:
GURRLL WHATS WRONG WITH YOU!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met pis elkaars geilheid te blussen.
Broeder. Kom op, op deze manier krijg je die MDMA morgen niet van me.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
McNulty en Ethanolic zaten in een boom te kussen.
Wat? Ga jij hem MDMA geven? Awesome mag dat helemaal niet met de naderende onderzoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder. Kom op, op deze manier krijg je die MDMA morgen niet van me.
JA NOU WETEN WE WEL DAT DE HELFT HIER GAAT SHINEN IN HUN TANKTOP OF BLOTE BAST MORGEN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE WEL DAT DE HELFT HIER GAAT SHINEN IN HUN TANKTOP OF BLOTE BAST MORGEN.Als jij nou ff wat blote bast pics van jezelf dm't, dan zal ik deze morgen omhoog houden. Ben je er toch nog een beetje bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Zuchtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als jij nou ff wat blote bast pics van jezelf dm't, dan zal ik deze morgen omhoog houden. Ben je er toch nog een beetje bij!
Awesome krijgt van mij wel een vingertje M.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat? Ga jij hem MDMA geven? Awesome mag dat helemaal niet met de naderende onderzoeken.
Dit is fout op zoveel verschillende niveau'squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met pis elkaars geilheid te blussen.
Zuchtquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:07 schreef McNulty het volgende:
Menn0 stuurt mij traumatiserende boobpics.
Shit vriend! Dat stuurde ik in vertrouwen door!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:07 schreef McNulty het volgende:
Menn0 stuurt mij traumatiserende boobpics.
quote:
Nee geintjuh, het waren twee hommos die in een boom elkaars geilheid uit wilde blussen met een stevige pisstraal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Shit vriend! Dat stuurde ik in vertrouwen door!
Dit. Ik heb 22.000 nummers op mijn NAS staan. Verder draaien ze bij ons wel goede internetradio. Ik zal eens vragen welke dat is. En natuurlijk Rob's trainingsmuziek (dbb). Afhankelijkheid van anderen moet je zoveel mogelijk zien te voorkomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb spotify gebruikt, kkreclames en geen zin om 10 euro per maand neer te leggen voor muziek wat ik ook gratis kan krijgen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE WEL DAT DE HELFT HIER GAAT SHINEN IN HUN TANKTOP OF BLOTE BAST MORGEN.Wat houdt je tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt helemaal gelijk, Spotifi is niet meer waard dan de poep onder mijn schoen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb spotify gebruikt, kkreclames en geen zin om 10 euro per maand neer te leggen voor muziek wat ik ook gratis kan krijgen.
cool gifje maar ik snap je comment nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef no1uknow het volgende:
dit is etha in zijn relatie
[ afbeelding ]
hij bedoel dat je jb weleens fkn hard in haar gezicht stomptquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
cool gifje maar ik snap je comment niet
groet
Anabolic
Ja mja vrouwe moete discipline voelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef seto het volgende:
[..]
hij bedoel dat je jb weleens fkn hard in haar gezicht stompt
Hahahaa wat mate?quote:
Oke lijkt me wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:23 schreef Ethanolic het volgende:
Fanta........... Maybe eens een duo pic met mij en JB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |