have funquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Norrage het volgende:
Hoi lieve mensen,
Ik ga nu voor 4 weken op vakantie! Dus ik ga nú afscheid van jullie nemen! (al post ik vast nog wel wat als ik in bed lig straks)
Dus toedeloe!!
We hebben maar 13 albums binnen één ster gerate. (Bij Norrage is dat 112quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hebben we wel veel albums waar we wel mee agree'en of hebben we gewoon nauwelijks hetzelfde?
Als dat wel zo is dan moet Norrage maar een andere muziekpartner zoeken.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
We hebben maar 13 albums binnen één ster gerate. (Bij Norrage is dat 112).
Als we dan nog in dezelfde topic zitten verwijder ik me van fokquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dan gaat dit topic dus ook voor 4 weken met vakantie.![]()
Geniet van de trip!
Ik ga naar het Witte Huis, de Amerikaanse tennis kampioenschappen en de Nirvana Fallsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Verkeerde volgorde
Rondtrekken?
In the States dan....
Ah. East Coast. Veel plezierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ga naar het Witte Huis, de Amerikaanse tennis kampioenschappen en de Nirvana Falls
Best Coastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah. East Coast. Veel plezierEn doe Obama de groeten!
....en grabbel wat obscure cd's uit de bakken van kleine record stores
Sorry, jij blijft toch de indie onderkoning en Norrage de koning. Maar voor vier weken mag je koning spelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Hee...ff Norrage goede reis wensen ja
Na mij de meest gewaardeerde user in dit topic.
Toch liefquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Sorry, jij blijft toch de indie onderkoning en Norrage de koning. Maar voor vier weken mag je koning spelen.
Zucht.quote:
Veel plezier. Topic zal vast wel vol zijn maar of de volgende dat ook al is? Hm...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Norrage het volgende:
Hoi lieve mensen,
Ik ga nu voor 4 weken op vakantie! Dus ik ga nú afscheid van jullie nemen! (al post ik vast nog wel wat als ik in bed lig straks)
Dus toedeloe!!
Neuh. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Norrage het volgende:
Tchock en DO2 hebben jullie RYM? Dat moeten geniale matches worden. Eens kijken
Dit is gewoon rellen om het rellenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef Norrage het volgende:
Mijn bottom top 20 ofzo, zelfs Bruce Springsteen en Supertramp staan erin3 van mijn favoriete artiesten
Ook Keith Jarrett namelijk. Tsja. Veelzijdigheid he
Norrage's music
The Beach Boys Pet Sounds 2.0 Digital
Nee man. Dat dacht ik ooit ook, maar het is onzinnig zoiets te zeggen. Inmiddels zijn er een paar albums waar ik extreem van kan genieten (met Madvillainy aan kop).quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godverdomme wat is die versie van LTYL goed. En de rest van die live-plaat ook. Sjongejonge. Ik heb LTYL nu al 50x op repeat gehad ofzo
Dank je
...en daarom heet je Trollscience.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik een lijst maak van de 1000 beste drummers aller tijden staat dave grohl niet eens op 1000
Fela maakt maar een grapje he.quote:
Oh ja, tuurlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Fela maakt maar een grapje he.
Ik vind overigens wel dat iemand met de naam Fela toch wel redelijk wat Fela Kuti muziek gehoord moet hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:10 schreef Felagund het volgende:
Idd, ik heb vanmiddag nog gepost dat ik Madvillain heb ontdekt.
Ik moet trouwens dringend een kloon aanmaken met de naam Fegalund.
Ja, het is natuurlijk uit den boze. Maar goed, het is Norrage, he. Die is 'n beetje gek in z'n hoofd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef Tchock het volgende:
Dit is gewoon rellen om het rellenAls je de muziek niet leuk vindt is dit een album dat alleen al een hoog cijfer verdient om het enkele feit dat je halve library er bewust of onbewust inspiratie uit heeft geput. Misschien wel meer dan de helft.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat iemand met de naam Fela toch wel redelijk wat Fela Kuti muziek gehoord moet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Beetje hallelujaplaatjeIk vind zijn debuutplaat uit 1970 het beste.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
ik vind het niet zo vela.... toch meer kutiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |