Ik vind overigens wel dat iemand met de naam Fela toch wel redelijk wat Fela Kuti muziek gehoord moet hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:10 schreef Felagund het volgende:
Idd, ik heb vanmiddag nog gepost dat ik Madvillain heb ontdekt.
Ik moet trouwens dringend een kloon aanmaken met de naam Fegalund.
Ja, het is natuurlijk uit den boze. Maar goed, het is Norrage, he. Die is 'n beetje gek in z'n hoofd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef Tchock het volgende:
Dit is gewoon rellen om het rellenAls je de muziek niet leuk vindt is dit een album dat alleen al een hoog cijfer verdient om het enkele feit dat je halve library er bewust of onbewust inspiratie uit heeft geput. Misschien wel meer dan de helft.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat iemand met de naam Fela toch wel redelijk wat Fela Kuti muziek gehoord moet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Beetje hallelujaplaatjeIk vind zijn debuutplaat uit 1970 het beste.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
ik vind het niet zo vela.... toch meer kutiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:20 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk uit den boze. Maar goed, het is Norrage, he. Die is 'n beetje gek in z'n hoofd.
Kan die jongen ook weinig aan doen.
Ga jij 's op vakantie.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
ik vind het niet zo vela.... toch meer kuti
licht je nader toequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
...en daarom heet je Trollscience.
Billetje Fayquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Moody het volgende:
Bill Fay blijft een van m'n grootste ontdekkingen van de afgelopen jaren.
Dit is muziek mensen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tja niet iedereen stond vooraan toen smaak werd uitgedeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat van mijn top 100 langste nummers op iTunes er wel 60 van Fela Kuti zijn, maar dat maakt het wel mooi.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:21 schreef Felagund het volgende:
Fela Kuti heeft wel lange nummers. 13 nummers op een compilatiealbum met een gemiddelde lengte van iets van 12 minuten.
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Hij was vorig jaar op ITGWO. Dit jaar niet. In ieder geval, dat denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef MaJo het volgende:
Huh Norrage gaat 4 weken weg maar is over 2 weken wel op ITGWO? Nu snap ik er niks meer vanMaarre fijne vakantie sowieso
Ik heb een flinke Lowlands verkoudheid te pakken
Ah, dus jij verzorgt bij deze een gastoptreden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
Die Arctic Monkeys discussieAlsof je ze niet meteen herkent ook al brengen ze het uit onder een andere naam
Dan even iets heel anders: mijn vriendin Nadine Shah staat op ITGWOVoor de mensen die daarheen gaan: gaat dat zien! En ik mag met haar mee
Hij heeft het over de VS en Vlieland, ging er vanuit dat hij daar ITGWO mee bedoeldequote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar op ITGWO. Dit jaar niet. In ieder geval, dat denk ik.
Wie weet zoekt ze nog een drumster, zal het eens checkenquote:Ah, dus jij verzorgt bij deze een gastoptreden?
Dat wordt een kort bezoekje aan de VS danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey wat gezellig
Maar ze overlapt met een act die ik wil zienAlhoewel, Efterklang heb ik op BKS al gezien en dat viel eigenlijk best tegen.
2 weken VS.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef MaJo het volgende:
Zie hier het antwoord:
[..]
Dat wordt een kort bezoekje aan de VS dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |