Tokkies uitlachen is altijd leuk vermaak natuurlijk!quote:De Tilburgse stylist Roy Donders krijgt een eigen real life-soap op RTL 5. De soap Roy Donders: Stylist van het Zuiden zal vanaf eind oktober prime time te zien zijn op maandagavond. Dat heeft de tv-zender bekendgemaakt. RTL 5 realiseert zich dat zijn naam niet iedereen bekend in de oren klinkt, “maar voor vrouwen in volksbuurten en in woogwagenkampen is deze sylist hun steun en toeverlaat. Stijve krullen of steil haar met wafeltjes? Roy draait er zijn hand niet voor om“, aldus de zender.
Het programma volgt Donders, die nog bij zijn moeder woont, tijdens zijn werk en privéleven. “Want familie is het allerbelangrijkste voor Roy. Moeder Nel en zus Rian helpen Roy in zijn carrière.”
De stylist wil meer. “Hij wil een eigen kledinglijn opzetten en gaat uiteindelijk onder moeders vleugels vandaan om naar een eigen woning te verhuizen.”
De eerste aflevering is op maandag 28 oktober om 21.30 uur op RTL 5.
Stylist voor de volkswijken en woonwagenkampen hequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef vencodark het volgende:
En deze vent is stylist?
Doe mij maar Mike de Boer of die lange van de modepolitie.
Na deze keer vind ik het ook wel weer goed geweest. Alle afleveringen zijn hetzelfde volgens mij.quote:
Inderdaad het is even grappig deze droevigheid maar het is ook snel genoeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Na deze keer vind ik het ook wel weer goed geweest. Alle afleveringen zijn hetzelfde volgens mij.
Bet Koolen! Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:05 schreef NoCigar het volgende:
Volgende week maandag, bij Bet Koolen: iedereen een huispak aan, onbeperkt frikandelbroodjes en tomatensoep, witte wijntjes en SVHZ op groot scherm!
Journalistiek zeker? Het bestaat nog maar ik zag op 'Gypsy (kipsie) girls' (die 'voorloper' van dit programma)dat het inmiddels het stamcafé van Broekhoven is geworden. ik kom er nooit en weet niet wie nog leeft maar het bestaat nog wel dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bet Koolen! Bestaat dat nog?
Dat was het stamcafé van mijn opleiding.
Leeft Max nog?
Yep. Toen het nog op de oude lokatie zat. Een oude fabriek aan de Groenstraat. Met Bet Koolen om de hoek. Was echt het stamcafé van oude Tilburgers en studenten die zich heel wijs voeldenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:22 schreef NoCigar het volgende:
Journalistiek zeker? Het bestaat nog maar ik zag op 'Gypsy (kipsie) girls' (die 'voorloper' van dit programma)dat het inmiddels het stamcafé van Broekhoven is geworden. ik kom er nooit en weet niet wie nog leeft maar het bestaat nog wel dus. (altijd fijn dat niet alles veranderd is in zeg, twintig jaar).
We schelen niet zoveel denk ik hoor. Ik kwam in 1985 in T studeren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Toen het nog op de oude lokatie zat. Een oude fabriek aan de Groenstraat. Met Bet Koolen om de hoek. Was echt het stamcafé van oude Tilburgers en studenten die zich heel wijs voelden.
Ook werden daar regelmatig onze feesten gehouden. Mooie tijden. Maar nu spreek ik van eind jaren tachtig, begin jaren negentig. Ouwe gum, ik.
Ik in '88. Ouwe gum, jij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:53 schreef NoCigar het volgende:
We schelen niet zoveel denk ik hoor. Ik kwam in 1985 in T studeren.
Knot oppe kop, pak an.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef MolFan het volgende:
Zo herkenbaar dat taaltje (Bosschenaar meld zich).
Lijkt me wel. Morgen wordt de tweede aflevering uitgezonden.quote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef Darkestrah het volgende:
Is dit gewoon een herhaling van vorige week?
Als dit waar is heb je een olifantengeheugen! De Mini-Playbackshow, is dat niet van rond '95?!quote:Op zondag 3 november 2013 18:10 schreef Chiappucci het volgende:
Ben ik echt de enige die die kerel ergens van kent?
Ik denk bijna zeker te weten dat hij als klein mannetje heeft meegedaan aan de Mini-Playbackshow als Wes met Alane. Kan er helaas geen beelden van vinden.
Dat olifantengeheugen kan wel kloppenquote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb me stiekem wel vermaakt met de eerste aflevering
[..]
Als dit waar is heb je een olifantengeheugen! De Mini-Playbackshow, is dat niet van rond '95?!
Er stond laatst een interview met de ouders van Roy in het Brabants Dagblad en moeders zegt daar dat Roy mee heeft gedaan aan de Mini Playbackshow. Er stond niet bij met welke act.quote:Op zondag 3 november 2013 23:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat olifantengeheugen kan wel kloppen. Is rond '98/'99 geweest schat ik zo. Maar ben me van die show altijd 1 optreden blijven herinneren en dat was een mannetje die zich helemaal zwart geschminckt en met kleurenkostuum Wes nadeed. Hij heette volgens mij Roy Donders en als ik hem nu zo zie, zou het hem best kunnen zijn qua gezicht. En het zou ook wel bij zijn excentrieke karakter passen natuurlijk.
Wat deed ie met wasverzachter? Zat niet op te lettenquote:Op maandag 4 november 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
Verrek, da's nog best een idee met die wasverzachter.
Pannetje met beetje water, beetje wasverzachter, wachten tot het kookt en rookt, geur trekt in alles dat stinkt.quote:Op maandag 4 november 2013 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat deed ie met wasverzachter? Zat niet op te letten
Mee spek eromhinne!quote:
Hedde da nog nooit nie gehad gehad? Ge wit nie wa ge mist!quote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef friekin_ het volgende:
Nog nooit nie gehad nie, maar ik ben nie kieskeurig.
Lijkt me lekkerquote:Op maandag 4 november 2013 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hedde da nog nooit nie gehad gehad? Ge wit nie wa ge mist!
Wanne gek!
Niet dat ik de combi kende.
Je zal maar een sigaret opsteken daarquote:Op maandag 4 november 2013 22:08 schreef CherryOnTop het volgende:
dat kan toch niet goed zijn voor je haar man
Hij spuit royaal.quote:
Wasmiddel werkt ookquote:Op maandag 4 november 2013 22:11 schreef BlueMage het volgende:
Ff satijn neerleggen dan blijven die krullen goed.![]()
Maar idd zowaar 'n goed idee met die wasverzachter koken, wel 'n beetje zonde want is niet echt goedkoop, wasverzachter.
Vond ik ook wel een bruikbare tip.quote:Op maandag 4 november 2013 22:11 schreef BlueMage het volgende:
Maar idd zowaar 'n goed idee met die wasverzachter koken, wel 'n beetje zonde want is niet echt goedkoop, wasverzachter.
Ja ok maar blijft toch wasmiddel/wasverzachter voor andere dingen gebruiken dan voor de was doen.quote:
Voor na het gourmettenquote:Op maandag 4 november 2013 22:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vond ik ook wel een bruikbare tip.
Staat vast te koop. Hij huurt het tijdelijk van vriendenquote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt-ie trouwens aan (het geld voor) zo'n groot huis? Is dat al uitgelegd?
Dat huurt-ie van vrienden.quote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef Cynix ® het volgende:
Hij zei eerlijkquote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef Cynix ® het volgende:
Maar wel rolluiken!quote:Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef BlueMage het volgende:
Die vrienden gingen toch verhuizen en toen kon hij dat huis huren oid? Zal ook wel niet zo ontzettend duur zijn want slechte buurt, oude huizen.
Thnx! Dan is het hem dusquote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Airen het volgende:
[..]
Er stond laatst een interview met de ouders van Roy in het Brabants Dagblad en moeders zegt daar dat Roy mee heeft gedaan aan de Mini Playbackshow. Er stond niet bij met welke act.
Adje? Daarvan snapte iedereen toch wel dat-ie voornamelijk een rol speelde?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:30 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, je zou bijna denken dat we beetgenomen worden, zoals met die andere mongool uit Tilburg, die kneus met dat theater die altijd bij Paul de Leeuw zat.
Oh, ik dacht dat sommigen destijds écht dachten dat het een mongool was. Nou ja, dat wás-ie uiteindelijk ook wel, maar op een andere manier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Adje? Daarvan snapte iedereen toch wel dat-ie voornamelijk een rol speelde?
Goedgelovige nitwits heb je overal. Maar deze Roy is volgens mij wel genuine.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, ik dacht dat sommigen destijds écht dachten dat het een mongool was.
Ik heb de eerste aflevering helaas niet gezien, maar hij heeft het steeds over 'wij van het kamp', maar hij woont gewoon in een rijtjeshuis en hij lijkt me niet van de doorgeëvolueerde tak. Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedgelovige nitwits heb je overal. Maar deze Roy is volgens mij wel genuine.
Weet ik eigenlijk ook niet. Kan zijn dat zijn familie van het kamp afkomstig is en hij zich daar nog steeds mee vereenzelvigt? Hij heeft iig wel veel kampers in zijn klantenkring en ook zijn familie heeft nogal wat kamptrekjes (ik ken het, heb aangetrouwde familie van het kamp ... zie best veel overeenkomsten),quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb de eerste aflevering helaas niet gezien, maar hij heeft het steeds over 'wij van het kamp', maar hij woont gewoon in een rijtjeshuis en hij lijkt me niet van de doorgeëvolueerde tak. Wat heb ik gemist?
Ik ken iemand die hem niet zo lang geleden in de klas heeft gehad, op het MBO, als docent dus. Volgens haar was hij gewoon zichzelf en tevens 'een schatje'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedgelovige nitwits heb je overal. Maar deze Roy is volgens mij wel genuine.
Hij was docent statistiek, ja.quote:
Dat heb ik hem eigenlijk nog nooit horen zeggen, maar het onderscheid tussen kamp en geen kamp is in dat gedeelte van Broekhoven toch een beetje diffuus imo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering helaas niet gezien, maar hij heeft het steeds over 'wij van het kamp', maar hij woont gewoon in een rijtjeshuis en hij lijkt me niet van de doorgeëvolueerde tak. Wat heb ik gemist?
Dat was een domme actquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:30 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, je zou bijna denken dat we beetgenomen worden, zoals met die andere mongool uit Tilburg, die kneus met dat theater die altijd bij Paul de Leeuw zat.
Ik moest er altijd een stukje doorheen fietsen op weg naar school, ik heb er nooit problemen gehad. Maar er waren verhalen van scholieren die regelmatig door een groep werden opgewacht en nagejaagd tot voorbij het Elisabeth Ziekenhuis. Vriendinnetje van me is er een keer op weg naar huis in elkaar geslagen. Dus ik fietste er ook altijd in bloedtempo doorheen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Met name de Vogeltjesbuurt (waar het ouderlijk huis van Roy staat) is al decennia bekend/berucht in Tilburg en zou zo in Probleemwijken mee kunnen doen. Met de familie Donders lijkt me overigens niks mis.
Hij was al jaren bezig met zijn uitzetquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef Mylene het volgende:
D&G beddengoed terwijl dat merk (goedkope lijn van Dolce&Gabbana) niet meer bestaat, nep dus.
Ik zag laatst ergens een recept staan zelfs (nog van voor Roy Donders)quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Ole het volgende:
Nu wil ik een ook een keer zo'n broodje proberen
Is ook lekker, mam maakt wel eens gehaktbrood en daar legt ze dan ook spek op, is hetzelfde idee in feite.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens een recept staan zelfs (nog van voor Roy Donders), volgens mij moet je de spek eromheen wikkelen en dan even in de oven stoppen.
Het lijkt me eigenlijk behoorlijk lekker (nu zou ik er een moord voor doen b.v.).Maar, een het geheim zit hem in de spek: geen gewone ontbijtspek zoals het programma valselijk beweerde, maar katenspek!
quote:Roy Donders maakt worstenbroodje populair
van onze redactie
AMSTERDAM -
Vandaag in Privé TV: De Tilburgse bakker Ruud Smolders, die de warme broodjes over de toonbank ziet gaan, kan zijn geluk niet op. Sinds de uitzending van afgelopen maandag komen mensen uit alle windstreken langs voor een Royke
Jij spreekt zijn taal ook gewoon !quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
Doe mij un Royke en vat er zelf ok inne!
Geboren en semi-getogen Brabantse, hè!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geboren en semi-getogen Brabantse, hè!
En in Tilburg gestudeerd.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het Tilburgs meestal zó lelijk, maar bij Royke en zeker bij Ferry van de Zande vond ik het erg leuk.
Kleinzoon....da was ons mam: oma dusquote:Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef BlueMage het volgende:
Wel lief van haar dat ze met d'r zoon naar Disney is geweest.
Ge moet dè spul ok nie drinke godnondeju.quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef cobain1994 het volgende:
![]()
'Het koken van wasverzachter is inderdaad schadelijk voor je gezondheid en wij raden dat dan ook zeker af.
Nou ja, als je niet goed lucht zie ik dat zo gebeurenquote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef BlueMage het volgende:
Wat 'n onzin, dus je moet ook eigenlijk niks op 90 graden wassen met wasverzachter want dan val je om?
Doe ik ook weleens, bijvoorbeeld als ik weet dat er bezoek komt. Je moet het natuurlijk niet uren laten koken want dan slaat het inderdaad om in hoofdpijn.quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef cobain1994 het volgende:
![]()
Zijn populariteit dankt Roy onder meer aan de no nonsense huishoudtips die hij er uit gooit. Vooral de tip om wasverzachter te koken voor een frisse geur in huis vindt gretig aftrek bij mensen met een stinkend huis. Hmmm lekker hoor Roy, wasverzachter in een pannetje, dankjewel! 'Nee helemaal niet dankjewel' zegt Robijn nu. Een fan van Roy had namelijk een onprettig gevoel bij het aan de kook brengen van die chemische troep en mailde Robijn voor deskundig advies. Het antwoord liegt er niet om: 'Het koken van wasverzachter is inderdaad schadelijk voor je gezondheid en wij raden dat dan ook zeker af.
Wasverzachter in de wasmachine komt in schoon koud water terecht, wat ik mij dan wel afvraag is de droger, die warmt de boel wel op.quote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef BlueMage het volgende:
Wat 'n onzin, dus je moet ook eigenlijk niks op 90 graden wassen met wasverzachter want dan val je om?
Gevaarlijk allemaal hoor in m'n kelder dan.quote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet goed lucht zie ik dat zo gebeuren.
Ja klopt wasverzachter komt met laatste spoelwater maar idd drogen enzo zou dan idd ook een probleem moeten zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 21:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wasverzachter in de wasmachine komt in schoon koud water terecht, wat ik mij dan wel afvraag is de droger, die warmt de boel wel op.
Gewoon een kleine hoeveelheid en dan mengen met water. Plus afzuigkap aan.quote:Op maandag 11 november 2013 21:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gevaarlijk allemaal hoor in m'n kelder dan.Maar ja je moet natuurlijk ook niet de hele fles in zo'n pan flikkeren en gaan koken maar ik zie de echte Royfans er wel voor aan om dat dus wél te doen.
Ja idd kan ook met wasmiddel, werkt ook.quote:Op maandag 11 november 2013 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon een kleine hoeveelheid en dan mengen met water. Plus afzuigkap aan.
Diva alla.............?quote:Op maandag 11 november 2013 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
Best wel een ontzettende lambal die Roy.
Ja, je laat je vader toch niet rijden?quote:Op maandag 11 november 2013 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
Best wel een ontzettende lambal die Roy.
Yep, zíj de hele nacht wakker en híj is kapot.quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je laat je vader toch niet rijden?
En dan zul je ook nog zien dat-ie binnen een paar jaar he-le-maal binnenloopt!quote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef cobain1994 het volgende:
Dom geboren en weinig bijgeleerd, zullen we maar zeggen..
Nu al..quote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan zul je ook nog zien dat-ie binnen een paar jaar he-le-maal binnenloopt!
Het is 'm gegund. Zolang ik maar niet in de kamperskermis hoef te lopen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
En dan zul je ook nog zien dat-ie binnen een paar jaar he-le-maal binnenloopt!
Tv zoals het bedoeld is..quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef BlueMage het volgende:
Die ontwerpster denkt nu ook: "Waar ben ik aan begonnen?!".
Dit is natuurlijk 'n ontzettend dom programma maar je blijft wel kijken.
Maar nergens plat of goedkoop.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef BlueMage het volgende:
Die ontwerpster denkt nu ook: "Waar ben ik aan begonnen?!".
Dit is natuurlijk 'n ontzettend dom programma maar je blijft wel kijken.
Ja ik vind het leuker dan Geer & Goor want Roy is gewoon echt zo dom.quote:
En stukken leuker dan al die Cherso-proleten.quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef BlueMage het volgende:
Ja ik vind het leuker dan Geer & Goor want Roy is gewoon echt zo dom.
...en dit is perfecte tv na 'n drukke maandag, idd. (twee sollicitatiegesprekken)
Dat sowieso.quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En stukken leuker dan al die Cherso-proleten.
Minstens 100x beter.quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En stukken leuker dan al die Cherso-proleten.
Een taalkundige instinker.quote:
Ik denk dat het een LARP bijeenkomst is.quote:Op maandag 11 november 2013 22:29 schreef captain_fantasy het volgende:
Even gemist hoe deze beurs heet. Ik moet daarheen!
Klem gezeten tussen 2 woonwagens.quote:
Ik vind het sneu voor hem.quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Inca het volgende:
bus leeg gehaaldwil het gratis nog niet eens aan
ach een paar krullen zetten en hij kan weer opnieuw beginnen was toch uitverkoop rommelquote:
Ik ookquote:
Ditquote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ookDacht eerst dat ik het maar 1x zou kijken maar het is toch wel vermakelijk als je even niks beters te doen hebt
Hij had een lesje nodig.quote:
Maar zich ondertussen wel druk moeten maken over de rekeningen die betaald moeten wordenquote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef Adelante het volgende:
Frietpan weggooien als het vet vuil is
Heeft hij bij boulevard gezegdquote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef CherryOnTop het volgende:
Is hij nou homo of niet? Ik neem aan van wel maar heb het nog niet langs horen/zien komen.
Ja. Was bij blvd. Maar dat is toch wel duidelijk?quote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef CherryOnTop het volgende:
Is hij nou homo of niet? Ik neem aan van wel maar heb het nog niet langs horen/zien komen.
Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef Adelante het volgende:
Frietpan weggooien als het vet vuil is
Ja nou ja ik ken een aantal heren die zeggen dat ze niet homo zijn maar je zou anders vermoeden, dus ik twijfel nu altijdquote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja. Was bij blvd. Maar dat is toch wel duidelijk?
Dat doen de meeste Fok! ers toch?quote:
Zijn benen zijn himmal glad en hij heeft er een wijventattoo op zitten en zn wenkbrauwen zijn geepileerd....quote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef CherryOnTop het volgende:
Ja kan, maar vroeg of laat wordt het een plakbagger.quote:Op maandag 18 november 2013 21:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je kan misschien ook 't vet regelmatig verversen?
Ja ik heb ook geen patat/frietpan vind 't sowieso al vies.quote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja kan, maar vroeg of laat wordt het een plakbagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |