Ja idd kan ook met wasmiddel, werkt ook.quote:Op maandag 11 november 2013 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon een kleine hoeveelheid en dan mengen met water. Plus afzuigkap aan.
Diva alla.............?quote:Op maandag 11 november 2013 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
Best wel een ontzettende lambal die Roy.
Ja, je laat je vader toch niet rijden?quote:Op maandag 11 november 2013 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
Best wel een ontzettende lambal die Roy.
Yep, zíj de hele nacht wakker en híj is kapot.quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je laat je vader toch niet rijden?
En dan zul je ook nog zien dat-ie binnen een paar jaar he-le-maal binnenloopt!quote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef cobain1994 het volgende:
Dom geboren en weinig bijgeleerd, zullen we maar zeggen..
Nu al..quote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan zul je ook nog zien dat-ie binnen een paar jaar he-le-maal binnenloopt!
Het is 'm gegund. Zolang ik maar niet in de kamperskermis hoef te lopen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
En dan zul je ook nog zien dat-ie binnen een paar jaar he-le-maal binnenloopt!
Tv zoals het bedoeld is..quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef BlueMage het volgende:
Die ontwerpster denkt nu ook: "Waar ben ik aan begonnen?!".
Dit is natuurlijk 'n ontzettend dom programma maar je blijft wel kijken.
Maar nergens plat of goedkoop.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef BlueMage het volgende:
Die ontwerpster denkt nu ook: "Waar ben ik aan begonnen?!".
Dit is natuurlijk 'n ontzettend dom programma maar je blijft wel kijken.
Ja ik vind het leuker dan Geer & Goor want Roy is gewoon echt zo dom.quote:
En stukken leuker dan al die Cherso-proleten.quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef BlueMage het volgende:
Ja ik vind het leuker dan Geer & Goor want Roy is gewoon echt zo dom.
...en dit is perfecte tv na 'n drukke maandag, idd. (twee sollicitatiegesprekken)
Dat sowieso.quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En stukken leuker dan al die Cherso-proleten.
Minstens 100x beter.quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En stukken leuker dan al die Cherso-proleten.
Een taalkundige instinker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |