Ik zit niet te kijken, maar keek even op z'n site. Die prijzenquote:
Hij moet natuurlijk wel zijn hypotheek blijven betalenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken, maar keek even op z'n site. Die prijzen
http://www.rojamisonline.(...)2hrqkqfggmhqkqmq5ah0
Ja, dat blijktquote:Op zondag 3 mei 2015 19:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk wel zijn hypotheek blijven betalen
De koop van dat huis is toch niet doorgegaan?quote:Op zondag 3 mei 2015 19:13 schreef Ole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van glamOra.ma
Dacht het wel? Maar weet het niet zeker. En anders moet hij huur betalenquote:Op zondag 3 mei 2015 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
De koop van dat huis is toch niet doorgegaan?
Het staat nog steeds te koopquote:Op zondag 3 mei 2015 20:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Dacht het wel? Maar weet het niet zeker. En anders moet hij huur betalen
Das veels te klein voor ons Roy(al)ke.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het staat nog steeds te koop
http://www.funda.nl/koop/(...)554-schoolstraat-67/
Wel een adres waar ik een zwak voor heb trouwens.... nummer 9,12, 22 of 66 had het voor mij helemaal afgemaakt
Beetje onhandig om dan niet met "geen verzendkosten" te adverteren en de paar keer dat je iets onder de ¤ 50 verkoopt voor lief te nemen.quote:Op maandag 4 mei 2015 08:23 schreef amaranta het volgende:
Gen verzendkosten vanaf 50 euro.
Er zijn maar 3 artikelen onder de 50 ofzo
Op de albert cuijp markt koop je hetzelfde maar dan voor een tientje.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:01 schreef vencodark het volgende:
Wel idiote prijzen inderdaad. Schaamteloos.
Die prijzen passen meer bij echt gevestigde namen, niet bij Roy die net even een piek heeft.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Op de albert cuijp markt koop je hetzelfde maar dan voor een tientje.
Of op de Beverwijkse Bazaar. Zo bijzonder is dat spul niet van Roy hoor.
Is die Barbie al bevallen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die twee hebben gewoon nergens talent voor, Roy kan tenminste nog iets, ook al zijn die pakken die hij ontwerpt in mijn ogen foeilelijk
Was gisteren wezen eten bij zo'n All You Can Eat tent in Rosmalen.....zag je allemaal zulk dames ronddlopenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:13 schreef Ole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van glamOra.ma
Het is voor hem alleen maar zakken vullen.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Was gisteren wezen eten bij zo'n All You Can Eat tent in Rosmalen.....zag je allemaal zulk dames ronddlopen![]()
Overigens...Roy is wel dikker geworden vind ik, hiju heeft echt een vollemaansgezicht gekregen.
Blijft een leuke man, maar hij moet oppassen dat hij niet te zakelijk wordt en het alleen maar zakken vullen is.
Heeft die linker nou een roze penis op haar broek of is het plaatje gewoon onscherp?quote:Op zondag 3 mei 2015 19:13 schreef Ole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van glamOra.ma
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Heeft die linker nou een roze penis op haar broek of is het plaatje gewoon onscherp?
http://www.fashionjunks.n(...)e-we-liever-vergetenquote:Op maandag 4 mei 2015 16:02 schreef Cynix ® het volgende:
Strik. Verder wel een tokkie-ding.
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat meer de '00 want toen zat ik op de middelbare school net zoals bij de Von Dutch petten.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:45 schreef quirina het volgende:
[..]
http://www.fashionjunks.n(...)e-we-liever-vergeten
Net zoals die juicy couture pakken.
Hallo Roy de jaren 90 belde en wilde z'n pakken terug!
Von Dutch en Juicy begon rond 1998/1999 hype te worden.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij was dat meer de '00 want toen zat ik op de middelbare school net zoals bij de Von Dutch petten.
En schoudervullingen en aerobic trends komen uit de jaren '80
Oh guttegutquote:Op maandag 4 mei 2015 16:50 schreef Basp1 het volgende:
Tilburger Roy Donders gaat reisprogramma maken: 'Tegen mij is altijd gezegd: ga niet buiten Europa'
Ik kan me niet voorstellen dat het zo grappig wordt als "a idiot abroad".![]()
Terwijl het natuurlijk wel een idioot is die eens buiten de deur komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |