Ja idd kan ook met wasmiddel, werkt ook.quote:Op maandag 11 november 2013 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon een kleine hoeveelheid en dan mengen met water. Plus afzuigkap aan.
Diva alla.............?quote:Op maandag 11 november 2013 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
Best wel een ontzettende lambal die Roy.
Ja, je laat je vader toch niet rijden?quote:Op maandag 11 november 2013 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
Best wel een ontzettende lambal die Roy.
Yep, zíj de hele nacht wakker en híj is kapot.quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je laat je vader toch niet rijden?
En dan zul je ook nog zien dat-ie binnen een paar jaar he-le-maal binnenloopt!quote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef cobain1994 het volgende:
Dom geboren en weinig bijgeleerd, zullen we maar zeggen..
Nu al..quote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan zul je ook nog zien dat-ie binnen een paar jaar he-le-maal binnenloopt!
Het is 'm gegund. Zolang ik maar niet in de kamperskermis hoef te lopen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
En dan zul je ook nog zien dat-ie binnen een paar jaar he-le-maal binnenloopt!
Tv zoals het bedoeld is..quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef BlueMage het volgende:
Die ontwerpster denkt nu ook: "Waar ben ik aan begonnen?!".
Dit is natuurlijk 'n ontzettend dom programma maar je blijft wel kijken.
Maar nergens plat of goedkoop.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef BlueMage het volgende:
Die ontwerpster denkt nu ook: "Waar ben ik aan begonnen?!".
Dit is natuurlijk 'n ontzettend dom programma maar je blijft wel kijken.
Ja ik vind het leuker dan Geer & Goor want Roy is gewoon echt zo dom.quote:
En stukken leuker dan al die Cherso-proleten.quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef BlueMage het volgende:
Ja ik vind het leuker dan Geer & Goor want Roy is gewoon echt zo dom.
...en dit is perfecte tv na 'n drukke maandag, idd. (twee sollicitatiegesprekken)
Dat sowieso.quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En stukken leuker dan al die Cherso-proleten.
Minstens 100x beter.quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En stukken leuker dan al die Cherso-proleten.
Een taalkundige instinker.quote:
Ik denk dat het een LARP bijeenkomst is.quote:Op maandag 11 november 2013 22:29 schreef captain_fantasy het volgende:
Even gemist hoe deze beurs heet. Ik moet daarheen!
Klem gezeten tussen 2 woonwagens.quote:
Ik vind het sneu voor hem.quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Inca het volgende:
bus leeg gehaaldwil het gratis nog niet eens aan
ach een paar krullen zetten en hij kan weer opnieuw beginnen was toch uitverkoop rommelquote:
Ik ookquote:
Ditquote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ookDacht eerst dat ik het maar 1x zou kijken maar het is toch wel vermakelijk als je even niks beters te doen hebt
Hij had een lesje nodig.quote:
Maar zich ondertussen wel druk moeten maken over de rekeningen die betaald moeten wordenquote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef Adelante het volgende:
Frietpan weggooien als het vet vuil is
Heeft hij bij boulevard gezegdquote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef CherryOnTop het volgende:
Is hij nou homo of niet? Ik neem aan van wel maar heb het nog niet langs horen/zien komen.
Ja. Was bij blvd. Maar dat is toch wel duidelijk?quote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef CherryOnTop het volgende:
Is hij nou homo of niet? Ik neem aan van wel maar heb het nog niet langs horen/zien komen.
Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef Adelante het volgende:
Frietpan weggooien als het vet vuil is
Ja nou ja ik ken een aantal heren die zeggen dat ze niet homo zijn maar je zou anders vermoeden, dus ik twijfel nu altijdquote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja. Was bij blvd. Maar dat is toch wel duidelijk?
Dat doen de meeste Fok! ers toch?quote:
Zijn benen zijn himmal glad en hij heeft er een wijventattoo op zitten en zn wenkbrauwen zijn geepileerd....quote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef CherryOnTop het volgende:
Ja kan, maar vroeg of laat wordt het een plakbagger.quote:Op maandag 18 november 2013 21:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je kan misschien ook 't vet regelmatig verversen?
Ja ik heb ook geen patat/frietpan vind 't sowieso al vies.quote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja kan, maar vroeg of laat wordt het een plakbagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |