Knot oppe kop, pak an.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef MolFan het volgende:
Zo herkenbaar dat taaltje (Bosschenaar meld zich).
Lijkt me wel. Morgen wordt de tweede aflevering uitgezonden.quote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef Darkestrah het volgende:
Is dit gewoon een herhaling van vorige week?
Als dit waar is heb je een olifantengeheugen! De Mini-Playbackshow, is dat niet van rond '95?!quote:Op zondag 3 november 2013 18:10 schreef Chiappucci het volgende:
Ben ik echt de enige die die kerel ergens van kent?
Ik denk bijna zeker te weten dat hij als klein mannetje heeft meegedaan aan de Mini-Playbackshow als Wes met Alane. Kan er helaas geen beelden van vinden.
Dat olifantengeheugen kan wel kloppenquote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb me stiekem wel vermaakt met de eerste aflevering
[..]
Als dit waar is heb je een olifantengeheugen! De Mini-Playbackshow, is dat niet van rond '95?!
Er stond laatst een interview met de ouders van Roy in het Brabants Dagblad en moeders zegt daar dat Roy mee heeft gedaan aan de Mini Playbackshow. Er stond niet bij met welke act.quote:Op zondag 3 november 2013 23:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat olifantengeheugen kan wel kloppen. Is rond '98/'99 geweest schat ik zo. Maar ben me van die show altijd 1 optreden blijven herinneren en dat was een mannetje die zich helemaal zwart geschminckt en met kleurenkostuum Wes nadeed. Hij heette volgens mij Roy Donders en als ik hem nu zo zie, zou het hem best kunnen zijn qua gezicht. En het zou ook wel bij zijn excentrieke karakter passen natuurlijk.
Wat deed ie met wasverzachter? Zat niet op te lettenquote:Op maandag 4 november 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
Verrek, da's nog best een idee met die wasverzachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |