Dan ben ik bereid in het topic offtopic te gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Voor de rest gaat het me niet zo boeien denk ik: de scheiding van Samson interesseert mij echt geen hol. Aan Jaap kan ik me tenminste nog even lekker ergeren.
Als je plaatjes nodig hebt; ik schud ze zo uit mijn mouw.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben ik bereid in het topic offtopic te gaan.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Voor de rest gaat het me niet zo boeien denk ik: de scheiding van Samson interesseert mij echt geen hol. Aan Jaap kan ik me tenminste nog even lekker ergeren.
Interesseert jou natuurlijk ook weer geen anus he? Met je sjoelschijf.quote:Bij een gifgasaanval in Damascus zijn mogelijk meer dan 1300 mensen om het leven gekomen
Ik hoop dat je voor vanavond wat Alba materiaal voorbereid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je plaatjes nodig hebt; ik schud ze zo uit mijn mouw.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je plaatjes nodig hebt; ik schud ze zo uit mijn mouw.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voor vanavond wat Alba materiaal voorbereid.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weer ontopic jongens.
[ afbeelding ]
Is dat boerenbond servies van Yvonne Jaspers?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weer ontopic jongens.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Interesseert jou natuurlijk ook weer geen anus he? Met je sjoelschijf.
Haha nou ja doe ik gewoon meequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben ik bereid in het topic offtopic te gaan.
Heb je de afwas al gedaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]Ietsjes minder sorry hoor dat ik zo oppervlakkig ben.
Ik post gewoon sjoelschijfjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet Specularium maar modderen. Avondje vrij af, hoe vind je die?
Ja schat, is al allemaal gedaan, biertje? Moet ik wel rennen want zometeen begint mijn eventje.quote:
Mag je deze Dutch sjoelbak wel van mij lenen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik post gewoon sjoelschijfjesMaar ik ben nu eventjes spelen.
Ik zie geen tepels jij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef Mani89 het volgende:
2 uur voor de uitzending en de hele boel ontspoord nu al.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef Mani89 het volgende:
2 uur voor de uitzending en de hele boel ontspoord nu al.
Oh ja half 10.. niet vergeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:51 schreef tralalala het volgende:
Jaap![]()
![]()
Zo eerst "Waar is de Mol?" met Gijp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |