Dan doet hij een masker op.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Jan van Halst ook twijfelachtige gifjes met kinderen?
Ik volg je richting bed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen jongens, trusten het was weer gezellig
Ja want dan wordt Mani jaloers.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik volg je richting bed.
Mijn eigen bed wel te verstaan, om misverstanden te voorkomen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Ah gadverdamme die halve gare idioot.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mijn slechte kanten Pino
Dat laatste wist ik al ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Niemand is perfect, wen er maar aan. En die sukkel boven je al helemaal niet
Hij had sowieso al verloren van Marc van der Linden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:34 schreef Latert het volgende:
Ton Elias zal nu wel balen dat hij niet de eo trofee voor 'dikste gast van 2013' gaat winnen.
Gewoon niet kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Voor de rest gaat het me niet zo boeien denk ik: de scheiding van Samson interesseert mij echt geen hol. Aan Jaap kan ik me tenminste nog even lekker ergeren.
Ach het is niet zo dat ik iets anders te doen hebquote:
Gewoonte dier he.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het is niet zo dat ik iets anders te doen hebTevens, gewoonte en dat ram je er niet zo makkelijk uit bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |