quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Ah gadverdamme die halve gare idioot.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mijn slechte kanten Pino
Dat laatste wist ik al ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Niemand is perfect, wen er maar aan. En die sukkel boven je al helemaal niet
Hij had sowieso al verloren van Marc van der Linden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:34 schreef Latert het volgende:
Ton Elias zal nu wel balen dat hij niet de eo trofee voor 'dikste gast van 2013' gaat winnen.
Gewoon niet kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Voor de rest gaat het me niet zo boeien denk ik: de scheiding van Samson interesseert mij echt geen hol. Aan Jaap kan ik me tenminste nog even lekker ergeren.
Ach het is niet zo dat ik iets anders te doen hebquote:
Gewoonte dier he.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het is niet zo dat ik iets anders te doen hebTevens, gewoonte en dat ram je er niet zo makkelijk uit bij mij
Dan ben ik bereid in het topic offtopic te gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Voor de rest gaat het me niet zo boeien denk ik: de scheiding van Samson interesseert mij echt geen hol. Aan Jaap kan ik me tenminste nog even lekker ergeren.
Als je plaatjes nodig hebt; ik schud ze zo uit mijn mouw.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben ik bereid in het topic offtopic te gaan.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Interesseert jou natuurlijk ook weer geen anus he? Met je sjoelschijf.quote:Bij een gifgasaanval in Damascus zijn mogelijk meer dan 1300 mensen om het leven gekomen
Ik hoop dat je voor vanavond wat Alba materiaal voorbereid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je plaatjes nodig hebt; ik schud ze zo uit mijn mouw.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je plaatjes nodig hebt; ik schud ze zo uit mijn mouw.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voor vanavond wat Alba materiaal voorbereid.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weer ontopic jongens.
[ afbeelding ]
Is dat boerenbond servies van Yvonne Jaspers?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weer ontopic jongens.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Interesseert jou natuurlijk ook weer geen anus he? Met je sjoelschijf.
Haha nou ja doe ik gewoon meequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben ik bereid in het topic offtopic te gaan.
Heb je de afwas al gedaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]Ietsjes minder sorry hoor dat ik zo oppervlakkig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |