SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
Joh....quote:
Als iets opgerakeld blijft worden, is dat een teken dat het NIET is uitgepraat. Dat houdt dus in dat één van de partijen niet (meer) wil communiceren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mja, dat is ook meerdere keren aangegeven, dat het uit het topic moest blijven. Ieder had z'n zegje gedaan, prima, was het klaar. Maar het blijft telkens opgerakeld worden en DAT is nou juist het probleem
idd!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
Bummer je was mij te snel
Ow, maar ik zou geen topic meer kapen![]()
One Team One Drama leek mij wel een hele mooie TTquote:
Levert weer allemaal vragen enzo op!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
One Team One Drama leek mij wel een hele mooie TT
...laminaat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef dekatophetspek het volgende:
All You Need Is...
[ afbeelding ]
Eerder: "20 individuals, 1 drama"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
One Team One Drama leek mij wel een hele mooie TT
Een mandje...quote:
Kijk naar mijn onderschrift, en ik ben echt één van de laatste die Possie laat rellenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Als iets opgerakeld blijft worden, is dat een teken dat het NIET is uitgepraat. Dat houdt dus in dat één van de partijen niet (meer) wil communiceren.
Dan kan je wel willen dat het niet in het topic gebracht wordt, maar blijkbaar is daar nog behoefte aan...![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef dekatophetspek het volgende:
All You Need Is...
[ afbeelding ]
beide...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
:"( JA WAT IS HET NOU?????
Tegenstrijdige berichten alom hier!
Nee love isquote:
Daar sta ik om bekend!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]JA WAT IS HET NOU?????
Tegenstrijdige berichten alom hier!
Ow ja, ik ben echt geloof ik soms te def-gebrainwashedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Eerder: "20 individuals, 1 drama"
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee love is![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Daar sta ik om bekend!
Op mijn foto zeker!quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:33 schreef xBubbles het volgende:
Ik word wiebelig van het poppetje in de pointer
De dans smileyquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh zeker iets van een reclame?Heb ik uit staan dus ik weet ff niet waar het over gaat.
De danssmiley in de pointer, ik word er echt wiebelig vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh zeker iets van een reclame?Heb ik uit staan dus ik weet ff niet waar het over gaat.
Owwww dat!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef xBubbles het volgende:
[..]
''Dit is een topicpointer[ afbeelding ]''
hey haantje...quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer:
http://www.boredpanda.com/men-and-kittens/
Awesome poezelsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer:
http://www.boredpanda.com/men-and-kittens/
Oh, het gaat niet over rakketten en zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand geinteresseerd in Noord-Korea dingens..?
NWS / VN onderzoekt misstanden mensenrechten Noord-Korea
Fuck die mislukte atoombomschreeuwert Kim Yong Un en laten we eens kijken naar de situatie daar ipv bang te worden voor een schreeuwende puberquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, het gaat niet over rakketten en zo
Dit is een pinkring van Cheech Marin...quote:
Zal wel navulbaar zijn, maar het is dan idd echt elke dag opnieuw bijvullen, en voor zware rokers tussentijds meerdere keren!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat het voor eenmalig gebruik is
Om elke vinger 1 ring?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat het voor eenmalig gebruik is
Defensiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fuck die mislukte atoombomschreeuwert Kim Yong Un en laten we eens kijken naar de situatie daar ipv bang te worden voor een schreeuwende puber
Die van die 2 blowers? Cheech and Chong of zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dit is een pinkring van Cheech Marin...
Ze jatten in elk geval niet meer je vuur zo snel...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel navulbaar zijn, maar het is dan idd echt elke dag opnieuw bijvullen, en voor zware rokers tussentijds meerdere keren!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van die 2 blowers? Cheech and Chong of zo?
Geef je ze één vinger, nemen ze je hele hand!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ze jatten in elk geval niet meer je vuur zo snel...
Geef me even je vuurtje....en daar ging je weer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef je ze één vinger, nemen ze je hele hand!
Leuk voorraadje!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik zei nog zo verstop de drugs, niet verstop je onder de drugs
[ afbeelding ]
Kan me niet heugen dat ik ooit zo'n voorraad had...quote:
Dat is toch geen drugs? Dat zijn tuinkruidenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.....ik volgens mij ook niet!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Kan me niet heugen dat ik ooit zo'n voorraad had...
Inderdaad. Oregano hoor... niks te zien mensen. Loop maar doorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is toch geen drugs? Dat zijn tuinkruiden
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[ afbeelding ]
LOL Sure, en daarna ga ik slapen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef dekatophetspek het volgende:
wil je een echte diehard stoner zien?
Inb4 die ene link die naar je eigen facebook gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef dekatophetspek het volgende:
wil je een echte diehard stoner zien?
quote:
snurk zequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef ToT het volgende:
Maar goed; ik ga dus maffen!Trusten folks!
Al draagt een aap...quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]wel knap zoveel stenen op een fiets vervoeren...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef ToT het volgende:
Maar goed; ik ga dus maffen!Trusten folks!
Sandler: "And also... you can put your weed there"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[ afbeelding ]
Meur zequote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Sandler: "And also... you can put your weed there"
Wie was je tot dienst?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Vandaag foto's gezien uit mijn diensttijd in 1986. Een hoog omg wtf gehalte kan ik je zeggen...
Het Koninkrijk der Nederlanden en hare Majesteit den Koninginquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie was je tot dienst?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Het Koninkrijk der Nederlanden en hare Majesteit den Koningin
Pics pleasequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Vandaag foto's gezien uit mijn diensttijd in 1986. Een hoog omg wtf gehalte kan ik je zeggen...
103e verkenningsbataljon SSV Huzaren van Boreel - Seedorf 86-3. Ik zal binnenkort wat spul inscannenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pics please
Mag ik bekennen dat ik enigzins verrast ben dat je in dienst bent geweest (:@ ik had je als een aquarius type ingeschat, ingezet op vervangende dienstplicht2 )
KL, kom op zeg...... Muis waardering heeft voor ex-dienstplichtigen hoor, die de dienstplicht neit ontvluchten via studie en zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Het Koninkrijk der Nederlanden en hare Majesteit den Koningin
Zo pleegde men dat te noemen destijds bij opkomst in de opleiding. Had er verder weinig mee. Vond schieten met de Fal veel leuker op een houten doelwit uiteraard.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
KL, kom op zeg...... Muis waardering heeft voor ex-dienstplichtigen hoor, die de dienstplicht neit ontvluchten via studie en zo
Ik heb mijn keuring ontlopen door te melden dat ik voorlopig nog studeerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
die de dienstplicht neit ontvluchten via studie en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |