Dit is een pinkring van Cheech Marin...quote:
Zal wel navulbaar zijn, maar het is dan idd echt elke dag opnieuw bijvullen, en voor zware rokers tussentijds meerdere keren!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat het voor eenmalig gebruik is
Om elke vinger 1 ring?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat het voor eenmalig gebruik is
Defensiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fuck die mislukte atoombomschreeuwert Kim Yong Un en laten we eens kijken naar de situatie daar ipv bang te worden voor een schreeuwende puber
Die van die 2 blowers? Cheech and Chong of zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dit is een pinkring van Cheech Marin...
Ze jatten in elk geval niet meer je vuur zo snel...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel navulbaar zijn, maar het is dan idd echt elke dag opnieuw bijvullen, en voor zware rokers tussentijds meerdere keren!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van die 2 blowers? Cheech and Chong of zo?
Geef je ze één vinger, nemen ze je hele hand!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ze jatten in elk geval niet meer je vuur zo snel...
Geef me even je vuurtje....en daar ging je weer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef je ze één vinger, nemen ze je hele hand!
Leuk voorraadje!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik zei nog zo verstop de drugs, niet verstop je onder de drugs
[ afbeelding ]
Kan me niet heugen dat ik ooit zo'n voorraad had...quote:
Dat is toch geen drugs? Dat zijn tuinkruidenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.....ik volgens mij ook niet!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Kan me niet heugen dat ik ooit zo'n voorraad had...
Inderdaad. Oregano hoor... niks te zien mensen. Loop maar doorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is toch geen drugs? Dat zijn tuinkruiden
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[ afbeelding ]
LOL Sure, en daarna ga ik slapen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef dekatophetspek het volgende:
wil je een echte diehard stoner zien?
Inb4 die ene link die naar je eigen facebook gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef dekatophetspek het volgende:
wil je een echte diehard stoner zien?
quote:
snurk zequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef ToT het volgende:
Maar goed; ik ga dus maffen!Trusten folks!
Al draagt een aap...quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]wel knap zoveel stenen op een fiets vervoeren...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef ToT het volgende:
Maar goed; ik ga dus maffen!Trusten folks!
Sandler: "And also... you can put your weed there"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[ afbeelding ]
Meur zequote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Sandler: "And also... you can put your weed there"
Wie was je tot dienst?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Vandaag foto's gezien uit mijn diensttijd in 1986. Een hoog omg wtf gehalte kan ik je zeggen...
Het Koninkrijk der Nederlanden en hare Majesteit den Koninginquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie was je tot dienst?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Het Koninkrijk der Nederlanden en hare Majesteit den Koningin
Pics pleasequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Vandaag foto's gezien uit mijn diensttijd in 1986. Een hoog omg wtf gehalte kan ik je zeggen...
103e verkenningsbataljon SSV Huzaren van Boreel - Seedorf 86-3. Ik zal binnenkort wat spul inscannenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pics please
Mag ik bekennen dat ik enigzins verrast ben dat je in dienst bent geweest (:@ ik had je als een aquarius type ingeschat, ingezet op vervangende dienstplicht2 )
KL, kom op zeg...... Muis waardering heeft voor ex-dienstplichtigen hoor, die de dienstplicht neit ontvluchten via studie en zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Het Koninkrijk der Nederlanden en hare Majesteit den Koningin
Zo pleegde men dat te noemen destijds bij opkomst in de opleiding. Had er verder weinig mee. Vond schieten met de Fal veel leuker op een houten doelwit uiteraard.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
KL, kom op zeg...... Muis waardering heeft voor ex-dienstplichtigen hoor, die de dienstplicht neit ontvluchten via studie en zo
Ik heb mijn keuring ontlopen door te melden dat ik voorlopig nog studeerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
die de dienstplicht neit ontvluchten via studie en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |