Dit is een pinkring van Cheech Marin...quote:
Zal wel navulbaar zijn, maar het is dan idd echt elke dag opnieuw bijvullen, en voor zware rokers tussentijds meerdere keren!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat het voor eenmalig gebruik is
Om elke vinger 1 ring?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat het voor eenmalig gebruik is
Defensiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fuck die mislukte atoombomschreeuwert Kim Yong Un en laten we eens kijken naar de situatie daar ipv bang te worden voor een schreeuwende puber
Die van die 2 blowers? Cheech and Chong of zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dit is een pinkring van Cheech Marin...
Ze jatten in elk geval niet meer je vuur zo snel...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel navulbaar zijn, maar het is dan idd echt elke dag opnieuw bijvullen, en voor zware rokers tussentijds meerdere keren!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van die 2 blowers? Cheech and Chong of zo?
Geef je ze één vinger, nemen ze je hele hand!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ze jatten in elk geval niet meer je vuur zo snel...
Geef me even je vuurtje....en daar ging je weer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef je ze één vinger, nemen ze je hele hand!
Leuk voorraadje!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik zei nog zo verstop de drugs, niet verstop je onder de drugs
[ afbeelding ]
Kan me niet heugen dat ik ooit zo'n voorraad had...quote:
Dat is toch geen drugs? Dat zijn tuinkruidenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.....ik volgens mij ook niet!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Kan me niet heugen dat ik ooit zo'n voorraad had...
Inderdaad. Oregano hoor... niks te zien mensen. Loop maar doorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is toch geen drugs? Dat zijn tuinkruiden
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[ afbeelding ]
LOL Sure, en daarna ga ik slapen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef dekatophetspek het volgende:
wil je een echte diehard stoner zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |