SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
Doe ik toch? Het is pas leuk als iedereen een 'slinger' start.quote:
En dan moet iemand ineens vijf paints tegelijkertijd maken, dat werkt niet echt lijkt me?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Doe ik toch? Het is pas leuk als iedereen een 'slinger' start.
Maar dan weet je toch niet meer waar een slinger blijftquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Doe ik toch? Het is pas leuk als iedereen een 'slinger' start.
quote:
Klopt, eendagsvliegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
Hebben de New radicals ooit meer uitgebracht dan 1 cd (die ik heb)
Wiki says no....
Greg (de zanger) heeft daarna veel nummers voor anderen geschreven. O.a. Life is a rollercoaster van Ronan Keating.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
Hebben de New radicals ooit meer uitgebracht dan 1 cd (die ik heb)
Wiki says no....
Gregg Alexander heeft wel ontzettend veel voor anderen geschrevenquote:
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Greg (de zanger) heeft daarna veel nummers voor anderen geschreven. O.a. Life is a rollercoaster van Ronan Keating.Dat hoor je ook wel.
Oh leuk nr... * WickedTunes zoektquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Greg (de zanger) heeft daarna veel nummers voor anderen geschreven. O.a. Life is a rollercoaster van Ronan Keating.Dat hoor je ook wel.
Ik heb die aantrekkingskracht op mr. Bubléquote:
Op WT, kennelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb die aantrekkingskracht op mr. Bubléok NOT
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef WickedTunes het volgende:
Slinger:
Wicked:
zomers jurkje flirt met leuke jongen.
D.:
[ afbeelding ]
Cee:
"Met een simpele handbeweging knoopte de aziatische, zonder hem aan te raken, de stropdas van haar vriend op speelse wijze los."
Uccie:
[ afbeelding ]
Broertje:
Ze wou the joker na doen
ACT-F:
[ afbeelding ]
FUBAR:
The joker has come out off the closset! [crossdresser]
Ms. Messy:
[ afbeelding ]
D.:
Drugs are bad, mkay?
![]()
![]()
Duurt wel lang, maar het resultaat is wel grappigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef WickedTunes het volgende:
Slinger:
Wicked:
zomers jurkje flirt met leuke jongen.
D.:
[ afbeelding ]
Cee:
"Met een simpele handbeweging knoopte de aziatische, zonder hem aan te raken, de stropdas van haar vriend op speelse wijze los."
Uccie:
[ afbeelding ]
Broertje:
Ze wou the joker na doen
ACT-F:
[ afbeelding ]
FUBAR:
The joker has come out off the closset! [crossdresser]
Ms. Messy:
[ afbeelding ]
D.:
Drugs are bad, mkay?
![]()
![]()
juistemquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
Oh maar dat je wel altijd er zelf tussne blijft zitten...nee hij valt
Wie heeft er eentje opgestart allemaal, ik heb 1 verstuurd nuquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:56 schreef D. het volgende:
Ik wacht wel even wat er gaat komen
Gelijk 8 nieuwe opstarten hoeft ook niet
ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie heeft er eentje opgestart allemaal, ik heb 1 verstuurd nu
Ik nietquote:
wat?quote:
happy happy joy joyquote:
Bij onderschrift een plaatje zoekenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb nu een onderschrift van iemand en iemand een plaatje gestuurd en wat nu ?
kietelen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
Nee, ze zitten Siep en LoLa te kietelen, stelletje nozems. Gewoon geklooi.
En de zin daarop? De drie arabische musketiers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:08 schreef WickedTunes het volgende:
Slingertje:
Wicked:
[ afbeelding ]
ACT-F:
Het water heeft verloren.
Broer:
[ afbeelding ]
Cee:
Eerste auto zonder wielen gesignaleerd in de woestijn.
Uccie:
[ afbeelding ]
Lekker rustig serie kijken ookquote:
Ten eerste: het is 'hullie' geld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is hun geld op dat ze moeten bijschnabbelen?
Fikkiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
Mijn slinger:
Alienschedel opgegraven in Kroatië
Cee (plaatje)
[ link | afbeelding ]
D. :"Ojee, volgens mij heb ik thuis de oven aan laten staan "
Broertje (plaatje)
[ link | afbeelding ]
Wicked (onderschrift)
Razend populair: Geef mijn portie maar aan fikkie!
MsMessy (plaatje)
[ link | afbeelding ]
quote:
whehequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
Mijn slinger:
Alienschedel opgegraven in Kroatië
Cee (plaatje)
[ link | afbeelding ]
D. :"Ojee, volgens mij heb ik thuis de oven aan laten staan "
Broertje (plaatje)
[ link | afbeelding ]
Wicked (onderschrift)
Razend populair: Geef mijn portie maar aan fikkie!
MsMessy (plaatje)
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ten eerste: het is 'hullie' geld.
Ten tweede: ja
Ten derde: behalve dat van Justin Timberlake
Ten vijfde: ik kan niet tellen.
Ten zesde: Wat boeit het!
Beetje maarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
Je mist toch een beetje de stem van Sir Cliff
met nadruk op idee... de uitvoering daarentegenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Was een leuk idee wicked
faalshowtjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:25 schreef ToT het volgende:
Ik ben een heel leuke show aan het missen, begrijp ik?
Waar was je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:25 schreef ToT het volgende:
Ik ben een heel leuke show aan het missen, begrijp ik?
Ik vond het leuk hoor...maar niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
met nadruk op idee... de uitvoering daarentegen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:27 schreef ToT het volgende:
MEEN je! Kom ik net hier op het moment dat de show stopt???
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:27 schreef ToT het volgende:
jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:27 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:28 schreef ToT het volgende:
Ah damn! Ik zag iets met foto's en onderschriften langs komen?
Kloptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:28 schreef ToT het volgende:
Ja, en allemaal naaktfoto's en dansende hamsters maar die posts zijn gedelete.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:28 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en allemaal naaktfoto's en dansende hamsters maar die posts zijn gedelete.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
trustequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:30 schreef Cee het volgende:
Wicked, bedankt hoor! Je slingerende brein en muziekjes waren fijn.Ik ga slapen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:30 schreef Cee het volgende:
Wicked, bedankt hoor! Je slingerende brein en muziekjes waren fijn.Ik ga slapen.
Ja en de naaktfoto's van Cee en mij ookquote:
!!!! NOES !!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en de naaktfoto's van Cee en mij ook
Gelukkig op tijd opgeslagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en de naaktfoto's van Cee en mij ook
Cee'tje, neem je Ritalin inquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga ook mijn bed in
Vooral die ene zeker, met die tomatenquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik weet in ieder geval dat ik minder waspoeder moet gebruiken!![]()
Die zit ik nu op dit moment te munchen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral die ene zeker, met die tomaten
Ik hoor het verschil nietquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik weet in ieder geval dat ik minder waspoeder moet gebruiken!![]()
Oh God!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kennen we deze nog nog nog.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit lijkt er idd al meer op ja!Nu de scream nog ff afwachten....en ja hoor!
Da's mijn nieuwe bureaubladquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je zit toch wel in een kantoortuin met minimaal 50 collega's en breedbeeldschermen....anders kom ik niet tot mijn recht.quote:
Thuis bedoelde ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je zit toch wel in een kantoortuin met minimaal 50 collega's en breedbeeldschermen....anders kom ik niet tot mijn recht.
Whehehe beter ja!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:36 schreef WickedTunes het volgende:
Wordt tijd dat ik ook een
[ afbeelding ]
aanschaf
Wat is hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:36 schreef WickedTunes het volgende:
Wordt tijd dat ik ook een
[ afbeelding ]
aanschaf
Nee, dat heldert de boel opquote:
gas- en rempedaal in 1quote:
Ah kijk...jip en janneke taalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor bij een drumstel, die grote trommel!
Die strepsil-sound mute ik vrij snelquote:
Het is bijna afgelopen geloof ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die strepsil-sound mute ik vrij snel
Hoor jij een verschil tussen begin, einde of tussenstukquote:
Ik hoorde alleen veel geluidquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoor jij een verschil tussen begin, einde of tussenstuk
quote:
Ik dacht serieus: Heeft Cee een liedje gezongenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
YVW!
Hier de faallijst:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht serieus: Heeft Cee een liedje gezongen
hahaha... Ja Cee lo Groenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht serieus: Heeft Cee een liedje gezongen
Ik wel hoor... je moet even wennen, maar dan hoor je echt verschil tussen de verschillende subgrenres binnen de metal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoor jij een verschil tussen begin, einde of tussenstuk
In de mixxxxx!!!quote:
Ik heb vandaag trostomaten gekocht bij de super, hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:46 schreef WickedTunes het volgende:
Ik hoorde vroeger altijd: "... the boy is sick"![]()
Misschien zeiden ze dat achter jouw rug om welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:46 schreef WickedTunes het volgende:
Ik hoorde vroeger altijd: "... the boy is sick"![]()
quote:
Ow, da's niet erg, het is niet dat ik een hele playlist heb samengesteld ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]Nooit leuk om na een succesvolle drukke show ineens stilte te hebben als je die DJ opvolgt, ook al draai je vet goede muziek!
Ik ben gewoon nog stil van een ander topicquote:
Mag er iets anders op dan deze mix? Is beetje clichequote:
Ik ben allang blij dat deze mix niet continu dezelfde beat er doorheen heeft!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mag er iets anders op dan deze mix? Is beetje clichehaha
Er mag best iets anders opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
no offence hoor...
En als je een mic hebt, willen we zeker je stem een keer horen natuurijk
Nee, deze mix is lekker en niet iedereen hoeft er een complete show a la Wicky van te maken. Maar dat is mijn nederige mening.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
no offence hoor...
En als je een mic hebt, willen we zeker je stem een keer horen natuurijk
Mee eens!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, deze mix is lekker en niet iedereen hoeft er een complete show a la Wicky van te maken. Maar dat is mijn nederige mening.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, deze mix is lekker en niet iedereen hoeft er een complete show a la Wicky van te maken. Maar dat is mijn nederige mening.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
quote:
mee eens, ik vroeg het ook gewoon...quote:
Dat was ook wel duidelijk hoor!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:57 schreef WickedTunes het volgende:
mee eens, ik vroeg het ook gewoon...
quote:
quote:
Ah ik zag vandaag een foto op 9gag van iemand die dat op een shirt had op een feestje, en haar veste vriendin had de originele van Jaws aan gedaan!quote:
Ik had er als 7 jarige ook eentje van Jawsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ik zag vandaag een foto op 9gag van iemand die dat op een shirt had op een feestje, en haar veste vriendin had de originele van Jaws aan gedaan!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er als 7 jarige ook eentje van Jaws
Roep maar als je wilt draaien hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:08 schreef ToT het volgende:
Hmmm hoe lang duurt deze mix nog?Misschien is het idd fijner als er gewoon weer wat toffe losse nummers gedraaid worden?
coolquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ik zag vandaag een foto op 9gag van iemand die dat op een shirt had op een feestje, en haar veste vriendin had de originele van Jaws aan gedaan!
Omdat het een aflopende zaak hier was dacht ik 'gewoon even iets aan te gooien' zodat er in iedere geval iets te luisteren was, maar dat was kennelijk geen goed ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vroeg alleen of je misschien iets anders zou willen draaien...
Tja zo kun je het ook opvatten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het een aflopende zaak hier was dacht ik 'gewoon even iets aan te gooien' zodat er in iedere geval iets te luisteren was, maar dat was kennelijk geen goed idee
Al doende leert men
Dat hoort erbij als je deejay bent. Je kan het nooit iedereen naar het zin maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het een aflopende zaak hier was dacht ik 'gewoon even iets aan te gooien' zodat er in iedere geval iets te luisteren was, maar dat was kennelijk geen goed idee
Al doende leert men
Ik had in mijn loopbaan (toch al bijna een weekquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je deejay bent. Je kan het nooit iedereen naar het zin maken.
Het ging niet om ophouden, het ging om van genre wisselen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had in mijn loopbaan (toch al bijna een week) nog niet eerder meegemaakt dat ik verzoeken kreeg op te houden
Dat gebeurde nu dus ook niet! Er werd alleen gevraagd of er ook andere muziek was naast die lange mix... Vrij normale vraag. Niemand zei het moet uit of iets dergelijks toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had in mijn loopbaan (toch al bijna een week) nog niet eerder meegemaakt dat ik verzoeken kreeg op te houden
Ow, nouja, zie mijn 'gooi' verhaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging niet om ophouden, het ging om van genre wisselen.
Die staat nu onderaan bij de topicstarterquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die staat nu onderaan bij de topicstarter
Ik zeg hier vast weltrusten
Trusten. Vogel alweer bijgekomen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, die slaapt al heel lief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Trusten. Vogel alweer bijgekomen?
Ja, altijd makkelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer, net nu het bedtijd is
Was wel benieuwd naar wat er ging komen
Anyway, truste
Ah WB!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef dekatophetspek het volgende:
Mijn Godver&%^%$$#%&* K&t computer...![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
Trouwens best goed nieuws gehad vandaagBeterrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feli, man!
![]()
Neen ik ben alleen labiel (nee internet doet het weer) soort van reset vermoed ik maar alle sknalde ook vast hier...quote:
Trouwens best goed nieuws gehad vandaagFuck mijn internet dit is beter nieuws! Heel fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:31 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Neen ik ben alleen labiel (nee internet doet het weer) soort van reset vermoed ik maar alle sknalde ook vast hier...
Trouwens best goed nieuws gehad vandaagWat super joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Raf
Believe you can, and you will.
yepquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]Ah fijn dat de boel weer up & running is.
Ehm bijnaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En ondertussen ook valeriaan gehaald?
Doe ik altijd zo, maar toch gaat het dan mis!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef robdriessen het volgende:
DAMES EN HEREN, hier volgt een mededeling van de Guppendokter.
"AAN ALLE DJ'S: Na grondige analyse, is het vermoeden dat Gup omvalt als de laatste DJ zijn software niet correct afsluit. Willen alle DJ's er extra goed op letten dat ze eerst de encoder stoppen voordat ze hun SAM/VDJ uitzetten? Dus niet direct na je show op het rode kruisje klikken, maar eerst de stream netjes afsluiten en dan je software. Met een beetje geluk zou dat veel crashes van Gup moeten schelen."
TL,DR: DJ's, sluit je stream, dan pas je software!
Zegt het voort!
Ik sluit SAM eigenlijk nooit af, dus dat doe ik al goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef robdriessen het volgende:
"AAN ALLE DJ'S: Na grondige analyse, is het vermoeden dat Gup omvalt als de laatste DJ zijn software niet correct afsluit. Willen alle DJ's er extra goed op letten dat ze eerst de encoder stoppen voordat ze hun SAM/VDJ uitzetten? Dus niet direct na je show op het rode kruisje klikken, maar eerst de stream netjes afsluiten en dan je software. Met een beetje geluk zou dat veel crashes van Gup moeten schelen."
Zegt het voort!
Gebeurt ook als je keurig afsluit hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef robdriessen het volgende:
Zegt het voort!
Conclusie: de grondige analyse is een dikke faal!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gebeurt ook als je keurig afsluit hoor.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:39 schreef robdriessen het volgende:
He verdikkie. Terug naar de tekentafel.
Maar nu eerst slapies. Fijne avond jongens en meisjes
Teken zequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:39 schreef robdriessen het volgende:
He verdikkie. Terug naar de tekentafel.
Maar nu eerst slapies. Fijne avond jongens en meisjes
ik sluit altijd correct af...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef robdriessen het volgende:
Zegt het voort!
Wow, dit leek me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef robdriessen het volgende:
Zegt het voort!
Heb je geen knop 'broadcasting' die je eerst uit kan zetten, voordat je SAM afsluit?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:46 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook geprobeerd om na het laatste nummer nog ff 10 seconde stilte aan te houden voor het afsluiten, maar dat hielp ook niet.
Ik gebruik helaas VDJ, maar ik sluit altijd op de nette manier af, idd stoppen voor ik het programma afsluit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:47 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Heb je geen knop 'broadcasting' die je eerst uit kan zetten, voordat je SAM afsluit?
Voeren die hap, is Ms Messy altijd goed inquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:48 schreef dekatophetspek het volgende:
Wat draait Gup weer in Meuk modus
Gup heeft mijn nummers nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Voeren die hap, is Ms Messy altijd goed in
Niemand heeft jouw nummersquote:
Zo vullen we elkaar mooi aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En ik heb de nummers niet die iedereen heeft
Gelukkig wel... want ik heb vernomen dat er weer flink is geruzietquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Gelukkig wel... want ik heb vernomen dat er weer flink is geruziet
Gewoon lekker latenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Gelukkig wel... want ik heb vernomen dat er weer flink is geruziet
Prima, maar nu zijn er dj's vertrokken, begrijp ik? Das niet cool!quote:
Klopt idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Prima, maar nu zijn er dj's vertrokken, begrijp ik? Das niet cool!
Dat heb ik dan weer niet meegekregen..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Prima, maar nu zijn er dj's vertrokken, begrijp ik? Das niet cool!
Ik wel... en word er soms niet goed van...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet meegekregen..
Hopelijk is het niet definitief, maar het zal wel een tijd duren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet meegekregen..
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik wel... en word er soms niet goed van...
Niet tof ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet definitief, maar het zal wel een tijd duren.
Dit dus. Het is gewoon heel jammerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is allemaal gewoon ontzettend uit de klauwen gelopen.
Piep!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
72 post verder hier nog iemand wakker?
Het had sowieso zo veel mogelijk uit het topic weg moeten blijven, dat gedram. Privéproblemen onderling praat je achter de schermen uit, maar sneers enzo in het topic maken het topic gewoon kapot. Dat is met Onzin Radio gebeurd, dat is met X-Raydio gebeurd en dat lijkt nu ook de ondergang van Radio49 te gaan worden!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit dus. Het is gewoon heel jammer
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
72 post verder hier nog iemand wakker?
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:17 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]Ahaa u spreekt ook vreemde talen zie ik
Je moet altijd de basis van de taal van je 'vijand' kennenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:17 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]Ahaa u spreekt ook vreemde talen zie ik
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet altijd de basis van de taal van je 'vijand' kennen
Mja, dat is ook meerdere keren aangegeven, dat het uit het topic moest blijven. Ieder had z'n zegje gedaan, prima, was het klaar. Maar het blijft telkens opgerakeld worden en DAT is nou juist het probleemquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het had sowieso zo veel mogelijk uit het topic weg moeten blijven, dat gedram. Privéproblemen onderling praat je achter de schermen uit, maar sneers enzo in het topic maken het topic gewoon kapot. Dat is met Onzin Radio gebeurd, dat is met X-Raydio gebeurd en dat lijkt nu ook de ondergang van Radio49 te gaan worden!
boem tak!quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mja, dat is ook meerdere keren aangegeven, dat het uit het topic moest blijven. Ieder had z'n zegje gedaan, prima, was het klaar. Maar het blijft telkens opgerakeld worden en DAT is nou juist het probleem
Klopt idd. Nu wordt het opgerakeld omdat het dus opviel dat sommige mensen hier niet meer komen, maar ik wil verder geen verwijten naar wie dan ook hebben hier. Het is gewoon grandioos misgelopen in z'n geheel. Hopelijk dat we de boel nog een beetje kunnen redden en dat mensen ook geen sneers of steken onder water meer naar elkaar gooien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mja, dat is ook meerdere keren aangegeven, dat het uit het topic moest blijven. Ieder had z'n zegje gedaan, prima, was het klaar. Maar het blijft telkens opgerakeld worden en DAT is nou juist het probleem
Tenzij we daar een stokje voor steken... éen voor allen, allen voor R49!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het had sowieso zo veel mogelijk uit het topic weg moeten blijven, dat gedram. Privéproblemen onderling praat je achter de schermen uit, maar sneers enzo in het topic maken het topic gewoon kapot. Dat is met Onzin Radio gebeurd, dat is met X-Raydio gebeurd en dat lijkt nu ook de ondergang van Radio49 te gaan worden!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef Rafeiro het volgende:
Dan maar een flauw plaatje.
[ afbeelding ]
Dit klinkt wel heel zacht in mijn oren na al het artjerie geschiet wat wat ik net gehoord hebquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Tenzij we daar een stokje voor steken... éen voor allen, allen voor R49!!
One Team One Dramaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Tenzij we daar een stokje voor steken... éen voor allen, allen voor R49!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |