Omdat het een aflopende zaak hier was dacht ik 'gewoon even iets aan te gooien' zodat er in iedere geval iets te luisteren was, maar dat was kennelijk geen goed ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vroeg alleen of je misschien iets anders zou willen draaien...
Tja zo kun je het ook opvatten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het een aflopende zaak hier was dacht ik 'gewoon even iets aan te gooien' zodat er in iedere geval iets te luisteren was, maar dat was kennelijk geen goed idee
Al doende leert men
Dat hoort erbij als je deejay bent. Je kan het nooit iedereen naar het zin maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het een aflopende zaak hier was dacht ik 'gewoon even iets aan te gooien' zodat er in iedere geval iets te luisteren was, maar dat was kennelijk geen goed idee
Al doende leert men
Ik had in mijn loopbaan (toch al bijna een weekquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je deejay bent. Je kan het nooit iedereen naar het zin maken.
Het ging niet om ophouden, het ging om van genre wisselen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had in mijn loopbaan (toch al bijna een week) nog niet eerder meegemaakt dat ik verzoeken kreeg op te houden
Dat gebeurde nu dus ook niet! Er werd alleen gevraagd of er ook andere muziek was naast die lange mix... Vrij normale vraag. Niemand zei het moet uit of iets dergelijks toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had in mijn loopbaan (toch al bijna een week) nog niet eerder meegemaakt dat ik verzoeken kreeg op te houden
Ow, nouja, zie mijn 'gooi' verhaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging niet om ophouden, het ging om van genre wisselen.
Die staat nu onderaan bij de topicstarterquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die staat nu onderaan bij de topicstarter
Ik zeg hier vast weltrusten
Trusten. Vogel alweer bijgekomen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, die slaapt al heel lief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Trusten. Vogel alweer bijgekomen?
Ja, altijd makkelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer, net nu het bedtijd is
Was wel benieuwd naar wat er ging komen
Anyway, truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |