ik sluit altijd correct af...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef robdriessen het volgende:
DAMES EN HEREN, hier volgt een mededeling van de Guppendokter.
"AAN ALLE DJ'S: Na grondige analyse, is het vermoeden dat Gup omvalt als de laatste DJ zijn software niet correct afsluit. Willen alle DJ's er extra goed op letten dat ze eerst de encoder stoppen voordat ze hun SAM/VDJ uitzetten? Dus niet direct na je show op het rode kruisje klikken, maar eerst de stream netjes afsluiten en dan je software. Met een beetje geluk zou dat veel crashes van Gup moeten schelen."
TL,DR: DJ's, sluit je stream, dan pas je software!
Zegt het voort!
Wow, dit leek me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef robdriessen het volgende:
DAMES EN HEREN, hier volgt een mededeling van de Guppendokter.
"AAN ALLE DJ'S: Na grondige analyse, is het vermoeden dat Gup omvalt als de laatste DJ zijn software niet correct afsluit. Willen alle DJ's er extra goed op letten dat ze eerst de encoder stoppen voordat ze hun SAM/VDJ uitzetten? Dus niet direct na je show op het rode kruisje klikken, maar eerst de stream netjes afsluiten en dan je software. Met een beetje geluk zou dat veel crashes van Gup moeten schelen."
TL,DR: DJ's, sluit je stream, dan pas je software!
Zegt het voort!
Heb je geen knop 'broadcasting' die je eerst uit kan zetten, voordat je SAM afsluit?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:46 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook geprobeerd om na het laatste nummer nog ff 10 seconde stilte aan te houden voor het afsluiten, maar dat hielp ook niet.
Ik gebruik helaas VDJ, maar ik sluit altijd op de nette manier af, idd stoppen voor ik het programma afsluit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:47 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Heb je geen knop 'broadcasting' die je eerst uit kan zetten, voordat je SAM afsluit?
Voeren die hap, is Ms Messy altijd goed inquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:48 schreef dekatophetspek het volgende:
Wat draait Gup weer in Meuk modus
Gup heeft mijn nummers nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Voeren die hap, is Ms Messy altijd goed in
Niemand heeft jouw nummersquote:
Zo vullen we elkaar mooi aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En ik heb de nummers niet die iedereen heeft
Gelukkig wel... want ik heb vernomen dat er weer flink is geruzietquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Gelukkig wel... want ik heb vernomen dat er weer flink is geruziet
Gewoon lekker latenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Gelukkig wel... want ik heb vernomen dat er weer flink is geruziet
Prima, maar nu zijn er dj's vertrokken, begrijp ik? Das niet cool!quote:
Klopt idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Prima, maar nu zijn er dj's vertrokken, begrijp ik? Das niet cool!
Dat heb ik dan weer niet meegekregen..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Prima, maar nu zijn er dj's vertrokken, begrijp ik? Das niet cool!
Ik wel... en word er soms niet goed van...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet meegekregen..
Hopelijk is het niet definitief, maar het zal wel een tijd duren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet meegekregen..
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik wel... en word er soms niet goed van...
Niet tof ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet definitief, maar het zal wel een tijd duren.
Dit dus. Het is gewoon heel jammerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is allemaal gewoon ontzettend uit de klauwen gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |