Ik wel hoor... je moet even wennen, maar dan hoor je echt verschil tussen de verschillende subgrenres binnen de metal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoor jij een verschil tussen begin, einde of tussenstuk
In de mixxxxx!!!quote:
Ik heb vandaag trostomaten gekocht bij de super, hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral die ene zeker, met die tomaten
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:46 schreef WickedTunes het volgende:
Ik hoorde vroeger altijd: "... the boy is sick"![]()
Misschien zeiden ze dat achter jouw rug om welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:46 schreef WickedTunes het volgende:
Ik hoorde vroeger altijd: "... the boy is sick"![]()
quote:
Ow, da's niet erg, het is niet dat ik een hele playlist heb samengesteld ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]Nooit leuk om na een succesvolle drukke show ineens stilte te hebben als je die DJ opvolgt, ook al draai je vet goede muziek!
Ik ben gewoon nog stil van een ander topicquote:
Mag er iets anders op dan deze mix? Is beetje clichequote:
Ik ben allang blij dat deze mix niet continu dezelfde beat er doorheen heeft!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mag er iets anders op dan deze mix? Is beetje clichehaha
Er mag best iets anders opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
no offence hoor...
En als je een mic hebt, willen we zeker je stem een keer horen natuurijk
Nee, deze mix is lekker en niet iedereen hoeft er een complete show a la Wicky van te maken. Maar dat is mijn nederige mening.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
no offence hoor...
En als je een mic hebt, willen we zeker je stem een keer horen natuurijk
Mee eens!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, deze mix is lekker en niet iedereen hoeft er een complete show a la Wicky van te maken. Maar dat is mijn nederige mening.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, deze mix is lekker en niet iedereen hoeft er een complete show a la Wicky van te maken. Maar dat is mijn nederige mening.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
quote:
mee eens, ik vroeg het ook gewoon...quote:
Dat was ook wel duidelijk hoor!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:57 schreef WickedTunes het volgende:
mee eens, ik vroeg het ook gewoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |