Op het VI forum natuurlijk he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mod in mij was dat. Ik ben ooit al ergens mod geweest. Niet verder vertellen he?
Hoe Johan zijn vrouw van de trap duwde en toen...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Misschien iets over Johan en zijn eerste vrouw voor de fetisjisten.
Ik ben een beetje een aparte rare man ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe Johan zijn vrouw van de trap duwde en toen...
Jij bent wel naar.
Het Sigaarsnor forum, maar dat kwam er niet helemaal uit.quote:
Oh dat!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Sigaarsnor forum, maar dat kwam er niet helemaal uit.
Sigaarsnor forum met 2 posts.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mod in mij was dat. Ik ben ooit al ergens mod geweest. Niet verder vertellen he?
Wil je mijn vriendje zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Just another day at the office.
Het zal je verbazen, maar ik ben niet Pierre van Hooijdonk, Ronald de Boer, Taco van de Velde of Jan Boskamp.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
VI Forum: 'Feyenoord zonder meer de underdog tegen Ajax'
Nee je was mod he? Dus onzichtbaar daarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zal je verbazen, maar ik ben niet Pierre van Hooijdonk, Ronald de Boer, Taco van de Velde of Jan Boskamp.
Ik schat mezelf wel wat hoger in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je was mod he? Dus onzichtbaar daar![]()
Wel jammer, dat je geen van allen bent dan had ik je handtekening gevraagd.
Nu word ik getart.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes is geen bigstar meer, mensen. Ik hoop dat hij daar vanavond over komt praten bij Knevel.
Je bent pas een Bigstar als je Buma live hebt gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes is geen bigstar meer, mensen. Ik hoop dat hij daar vanavond over komt praten bij Knevel.
Leuk dat je je collega mods van TV onzichtbaar noemtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je was mod he? Dus onzichtbaar daar![]()
Wat is er mis met Ronald de Boer. Die is cute.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schat mezelf wel wat hoger in.
Nu word ik getart.
Ik heb Piet Hein Donner zijn flyeren voor station Leiden, telt dat ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent pas een Bigstar als je Buma live hebt gezien.
Ik zei DAAR, niet hierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je je collega mods van TV onzichtbaar noemt
Iemand wil speedservers met mij doen. Maar ik wil dat niet. Want het is een kutspel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wie kent allemaal het legendarischen spel Tribal Wars ?
Ik heb Bert van Leeuwen ooit uit een attractie in Drievliet zien stappen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Piet Hein Donner zijn flyeren voor station Leiden, telt dat ook?
Ik vind het nostalgisch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand wil speedservers met mij doen. Maar ik wil dat niet. Want het is een kutspel.
De TV mods doen alleen niks. Of heb jij ze ooit gezien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei DAAR, niet hier
En dat is juist goed, beetje achter de schermen gewoon je ding doen.
Ik heb ooit Tjeerd Korf ontmoet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Bert van Leeuwen ooit uit een attractie in Drievliet zien stappen.
Hij moest een familieruzie oplossen daar?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Bert van Leeuwen ooit uit een attractie in Drievliet zien stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |