Waarom moeten je gevoelens eigenlijk afhangen van de toestand van een stad?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik voel me beter wetende dat ik niet elke dag in die ellende van Hannover hoef te zitten. Ik voel me niet beter als ik ellende om me heen zie. Absoluut niet. Ik voel me beter wetende dat ik het niet zo erg heb als iemand daar. Want het was daar echt ellendig.
Ik voel me overigens slechter als ik continu ellendige dingen zie.
Ja. Jaren geleden al.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ben je daar officieel voor gediagnosticeerd?
Zet 'm opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:26 schreef Vogeltje88 het volgende:
Tijdje niet meer gepost, lees zo nu en dan nog wel mee, er kunnen hier goede en rake dingen gezegd worden.
Vanmiddag adviesgesprek gehad. Ik zal inderdaad verzekeringstechnisch aangemeld worden als depressief, zodat er gewoon gedeclareerd kan worden bij de verzekeraar. Depressief was ik een paar weken, maar daar ben ik voornamelijk op eigen kracht weer uitgekomen, ik werd veerkrachtig genoemd. Verder zal ik een serie van gesprekken krijgen, verwachting is tussen de 5 en 10 stuks, waarbij ik met een behandelaar op zoek ga naar waarom ik het eng vind (psych z'n woorden) om dingen te uiten, zoals emoties, wat ik wil, etc. Psych verwacht dat ik als echt het waarom daarvan ga zien, het al een stuk beter gaat, maar wellicht komt ook aan bod hoe ik er echt mee om kan gaan. We zullen zien, ik ga er met frisse moed tegenaan
Verder ook even besproken of het nodig is om ook een studiepsycholoog in te schakelen. Ik loop behoorlijk wat achter met m'n studie (wat op zich al een probleem is natuurlijk) en dat zal voornamelijk komen doordat ik de toekomst ook eng vind en daardoor mezelf blokkeer(het is wat, al die enge dingen). Kan ik niet eeuwig 25 blijven?
![]()
Verder gaat alles best z'n gangetje. Werken, leuke dingen doen in m'n eentje, leuke dingen doen met anderen, leuke dingen in de planning. En zo een rondje hardlopen, want het sporten heb ik ook weer opgepakt.
Worstel alleen nog een beetje met een vriendin, wat ik nu eigenlijk precies met de situatie wil, maar ik geloof niet dat dit het juiste topic daarvoor is.
Mijn gevoel is inderdaad afhankelijk van een externe situatie. Als ik alles weg haal, voel ik me een gefaalde beunhaas die een borderline dame niet in gareel kon houden en een olie-domme sukkel dat ik daar mijn leven, mijn toekomst en mijn hele hebben en houwen op wou bouwen. Ik schaam mij daar echt voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom moeten je gevoelens eigenlijk afhangen van de toestand van een stad?
"Ik voel me hier beter, want daar is het slechter"
Dat lijkt me niet de juiste instelling. Die afhankelijkheid hoort er niet te zijn. Als je nou alles weghaalt, inclusief Hannover, hoe voel je je dan?
Volgens mij heb je ooit gezegd dat niks je interesseert. (klopt dat?) Denk je dat je misschien depressief bent of dat je een persoonlijkheidsstoornis hebt? (of iets anders?)
Dat zijn je werkelijke gevoelens. Dat is waar het allemaal om draait en niet om een toestand in één of andere stad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn gevoel is inderdaad afhankelijk van een externe situatie. Als ik alles weg haal, voel ik me een gefaalde beunhaas die een borderline dame niet in gareel kon houden en een olie-domme sukkel dat ik daar mijn leven, mijn toekomst en mijn hele hebben en houwen op wou bouwen. Ik schaam mij daar echt voor.
Ik heb wel eens gedacht dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb. Maar ben er wel overtuigd van dat, na al die jaren, dat dat niet zo is.Issues met een burn-out, depressie en mijn borderliner ex kwamen niet 'toevallig' allemaal tegelijk aanwaaien. Dit zat er al een poosje aan te komen en die borderline relatie was het spreekwoordelijke drupje. Ik ben gediagnosticeerd met kenmerken van PTSS. Thats it. De peuten hebben gezamelijk overlegd dat ze de pillen stoppen en over gaan op communicatie therapie. Puur kletsen dus om de dingen te begrijpen. Het balletje moet gewoon op een moment weer 'juist' vallen. Ik denk overigens dat ik het ook PTSS heb. Als ik kots nadat ik een trein uitstap in een stad die me doet denken aan haar maanden nadat het al over is, tsjah .. dat is echt niet normaal.
Wat komt er bijv. uit als je zo'n lange psychologische test doet? Zoals deze met 225 vragen?
http://similarminds.com/big45.html.
Ik ben nu niet stabiel genoeg om iets op te bouwen. Mentaal te broos. Ik wil overigens ook niks opbouwen. Ik wil 'niks'. Ik geef ook eerlijk toe dat ik wel jaloers ben op mijn ex hoor. Die komt over een jaar of wat op TV, zal mij in een jaar of zo veel financieel inhalen en zal alles bereiken wat ik ooit toen ik met haar was wou bereiken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat zijn je werkelijke gevoelens. Dat is waar het allemaal om draait en niet om een toestand in één of andere stad.
Het is prima om te falen. Daar is helemaal niks mis mee. Het mag allemaal
Ik vind dat je je nergens voor hoeft te schamen. Ik zie het niet eens als een fout. Ik zie het meer als een ongeluk en iets wat elk mens kan overkomen.
Waar het uiteindelijk om draait is dat je er iets van leert
Een toekomst kan je bijvoorbeeld ook wel met een ander opbouwen. En die ex? Het is "her loss". Echt waar. Jij moet mooi op zoek gaan naar iets beters
Je vindt echt wel weer een ander waar je een toekomst mee op kunt bouwen.
Ik wil die link wel bekijken, maar ik ben nu ziek. Ik bekijk het dus later even
Misschien heel cru gezegd maar ben je nou gestoord of is het alleen die schaamte met alles wat met je ex te maken heeft en dat bepaalde dingen daarom niet gaan zoals ze zouden moeten gaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben nu niet stabiel genoeg om iets op te bouwen. Mentaal te broos. Ik wil overigens ook niks opbouwen. Ik wil 'niks'. Ik geef ook eerlijk toe dat ik wel jaloers ben op mijn ex hoor. Die komt over een jaar of wat op TV, zal mij in een jaar of zo veel financieel inhalen en zal alles bereiken wat ik ooit toen ik met haar was wou bereiken.
Je hebt helemaal niks aan die jaloezie, joh. Wat boeit het nou dat je ex op tv komt? Het kan mij persoonlijk niks schelen als iemand mij op financieel gebied en qua populariteit in zal halen. Grote hoeveelheden geld maakt echt niet gelukkig. Met een beetje geld kun je ook al heel gelukkig zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben nu niet stabiel genoeg om iets op te bouwen. Mentaal te broos. Ik wil overigens ook niks opbouwen. Ik wil 'niks'. Ik geef ook eerlijk toe dat ik wel jaloers ben op mijn ex hoor. Die komt over een jaar of wat op TV, zal mij in een jaar of zo veel financieel inhalen en zal alles bereiken wat ik ooit toen ik met haar was wou bereiken.
dat is wat je nu wilt idd. Maar wat je in de toekomst wilt kun je nu nog niet weten! Je bent een slimme gast en kunt gruwelijk veel geld verdienen. Misschien wil je op een gegeven moment alleen maar meer en meer en meer. Vroeger wilde je misschien alleen maar spelen en voelde je je een dag klote als mama je geen dropje gaf. Had je toen kunnen beseffen dat je je nu zorgen maakt over deze dingen? Ik denk het niet. Dus je kunt niet oordelen over de toekomst, enkel het nu.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks aan die jaloezie, joh. Wat boeit het nou dat je ex op tv komt? Het kan mij persoonlijk niks schelen als iemand mij op financieel gebied en qua populariteit in zal halen. Grote hoeveelheden geld maakt echt niet gelukkig. Met een beetje geld kun je ook al heel gelukkig zijn.
Ik hoef persoonlijk geen miljonair te worden en in Monaco te wonen. Geld, carrière, e.d. kan me echt niet boeien. Weet je wat mij boeit? Ik wil graag een goed leven hebben en uit mijn misère komen. Ik krijg binnenkort SoVa training en ik hoop dat ik binnenkort in staat ben om iemand te knuffelen. Dat is wat mijn huidige doel is. Ik wil iemand knuffelen! Ik wil leuke contacten hebben met andere mensen en leuke dingen doen met anderen. Ik wil ook graag mijn geluksgevoel delen met andere mensen en ik wil andere mensen ook gelukkig maken.
Misschien is het handig om het materiële los te laten en meer te kijken naar het immateriële. Ik vind dat je je meer moet focussen op je eigen gevoel in plaats van dat je ex op tv komt. Heb je al geprobeerd om hobby's op te pakken die je vroeger toevallig hebt laten liggen? Heb je zulke hobby's?
Alles gaat zoals het moet. Behalve het verwerken van mijn ex. Ben aan het daten met een nieuwe vlam en heb nieuwe vrienden gemaakt. Sociale kring is weer uitgebreider en intact. Ben goed opgevangen door mijn vriendengroep. En heb oud collega's die me willen helpen om weer aan het werk te gaan. Ik had het al eerder gezegd, ik heb nergens recht over om te klagen. En ik besef dat rationeel ook gewoon.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien heel cru gezegd maar ben je nou gestoord of is het alleen die schaamte met alles wat met je ex te maken heeft en dat bepaalde dingen daarom niet gaan zoals ze zouden moeten gaan?
Dat dikgedrukte doe ik al. Ik heb immers een 'dinnetje en leuke vrienden. Echt goede vrienden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks aan die jaloezie, joh. Wat boeit het nou dat je ex op tv komt? Het kan mij persoonlijk niks schelen als iemand mij op financieel gebied en qua populariteit in zal halen. Grote hoeveelheden geld maakt echt niet gelukkig. Met een beetje geld kun je ook al heel gelukkig zijn.
Ik hoef persoonlijk geen miljonair te worden en in Monaco te wonen. Geld, carrière, e.d. kan me echt niet boeien. Weet je wat mij boeit? Ik wil graag een goed leven hebben en uit mijn misère komen. Ik krijg binnenkort SoVa training en ik hoop dat ik binnenkort in staat ben om iemand te knuffelen. Dat is wat mijn huidige doel is. Ik wil iemand knuffelen! Ik wil leuke contacten hebben met andere mensen en leuke dingen doen met anderen. Ik wil ook graag mijn geluksgevoel delen met andere mensen en ik wil andere mensen ook gelukkig maken.
Misschien is het handig om het materiële los te laten en meer te kijken naar het immateriële. Ik vind dat je je meer moet focussen op je eigen gevoel in plaats van dat je ex op tv komt. Heb je al geprobeerd om hobby's op te pakken die je vroeger toevallig hebt laten liggen? Heb je zulke hobby's?
Mooi man, als je over die schaamte heen bent hoeven we je hier dus niet terug te zien. Haha, ik ken natuurlijk niet van elke Fokker zijn verhaal maar ik kon eerst altijd wel genieten van je verhalen over The City en het bankiersleven. Was nogal verbaasd dat je zo in de put bent geraakt. Maar goed iedereen mens kan bedoeld of onbedoeld een storinkje in z'n hoofd krijgen, daarvoor ben je een mens hèquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Alles gaat zoals het moet. Behalve het verwerken van mijn ex. Ben aan het daten met een nieuwe vlam en heb nieuwe vrienden gemaakt. Sociale kring is weer uitgebreider en intact. Ben goed opgevangen door mijn vriendengroep. En heb oud collega's die me willen helpen om weer aan het werk te gaan. Ik had het al eerder gezegd, ik heb nergens recht over om te klagen. En ik besef dat rationeel ook gewoon.
Ik vecht dus gewoon enorm veel met die schaamte omtrent mijn ex en dat ik daardoor onderdoor kwam.
[..]
Net gedaan.. maar om nou te zeggen dat die uitslag mij iets zegt... moagh niet echt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat komt er bijv. uit als je zo'n lange psychologische test doet? Zoals deze met 225 vragen?
http://similarminds.com/big45.html.
Ik ken genoeg gasten in de financiele sector die in een zelfde schuitje zitten, zaten of komen te zitten komende weken. En ben tijdens mijn vele reisjes afgelopen maanden ook veel "collega's" tegengekomen. Je bent bankier of nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi man, als je over die schaamte heen bent hoeven we je hier dus niet terug te zien. Haha, ik ken natuurlijk niet van elke Fokker zijn verhaal maar ik kon eerst altijd wel genieten van je verhalen over The City en het bankiersleven. Was nogal verbaasd dat je zo in de put bent geraakt. Maar goed iedereen mens kan bedoeld of onbedoeld een storinkje in z'n hoofd krijgen, daarvoor ben je een mens hè
Excuus. Ik wou geen tijd van je stelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net gedaan.. maar om nou te zeggen dat die uitslag mij iets zegt... moagh niet echt.
Niemand kan zoiets beseffen. Ik had, toen ik zelfs 16 was, helemaal niet gedacht dat ik nu met deze problemen zou zitten. Het is achteraf eigenlijk ontzettend idioot hoe het allemaal verlopen is. Ik vind gewoon dat het volledig uit de hand is gelopen. Ik zit helemaal vast. Gelukkig kom ik in aanmerking voor deeltijdbehandeling.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is wat je nu wilt idd. Maar wat je in de toekomst wilt kun je nu nog niet weten! Je bent een slimme gast en kunt gruwelijk veel geld verdienen. Misschien wil je op een gegeven moment alleen maar meer en meer en meer. Vroeger wilde je misschien alleen maar spelen en voelde je je een dag klote als mama je geen dropje gaf. Had je toen kunnen beseffen dat je je nu zorgen maakt over deze dingen? Ik denk het niet. Dus je kunt niet oordelen over de toekomst, enkel het nu.
Je hoeft je nergens voor te schamen. Dat je dergelijke problemen hebt gehad maakt je geen minder persoon. Het was pas anders geweest als je haar zomaar voor de lol had vermoord ofzo. Je wordt pas minder in de ogen van anderen als je zulke gekke dingen gaat doen. Als je zoiets doet, dan ben je echt een oliedomme, falende beunhaas.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Alles gaat zoals het moet. Behalve het verwerken van mijn ex. Ben aan het daten met een nieuwe vlam en heb nieuwe vrienden gemaakt. Sociale kring is weer uitgebreider en intact. Ben goed opgevangen door mijn vriendengroep. En heb oud collega's die me willen helpen om weer aan het werk te gaan. Ik had het al eerder gezegd, ik heb nergens recht over om te klagen. En ik besef dat rationeel ook gewoon.
Ik vecht dus gewoon enorm veel met die schaamte omtrent mijn ex en dat ik daardoor onderdoor kwam.
Ik heb hetzelfde met bijvoorbeeld een nummer van Coldplay (dat traumatische aspect). Ik heb ook veel dingen waar ik zeer snel hele gruwelijke gevoelens bij kan krijgen, maar je moet jezelf niet in de weg gaan zitten. Ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Ik probeer nu met hulp in ieder geval dingen te doen die ik nu niet durf te doen, zoals beter contact krijgen met andere mensen en mijn studie afronden. Je bent niet alleen met dat "soort problemen". Het is echt veel minder gek dan je denktquote:Dat dikgedrukte doe ik al. Ik heb immers een 'dinnetje en leuke vrienden. Echt goede vrienden.
Ik heb gekeken naar hobbies die ik voor mijn ex deed, die pakte mijn ex namelijk op (typisch borderline) en gezien het traumatische aspect daarvan is een herinnering aan die hobbies niet lekker. Ik ben dus langzamerhand dingen gaan doen die ik hiervoor nog niet zo veel deed. Heel veel hardlopen bijv. Of impulsief reizen.
Je hebt een lage "Morality". Hoe werkt dat precies in die test?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Excuus. Ik wou geen tijd van je stelen. Ik vond het wel handig om in een kort overzicht te zien waar je zwakte punten zitten en je betere punten. Waar je dus eventueel aan zou kunnen werken.
Gregariousness ||||||||||||||||||||| 70%
Sociability ||||||||||||||||||||| 70%
Assertiveness ||||||||||||||||||||| 62%
Poise ||||||||||||||| 50%
Leadership |||||||||||||||||||||||| 74%
Provocativeness ||||||||||||||||||||| 70%
Self-Disclosure ||||||||||||||||||||| 62%
Talkativeness ||||||||||||||||||||| 66%
Group Attachment |||||||||||||||||||||||| 78%
Extroversion ||||||||||||||||||||| 66%
Understanding ||||||||||||||||||||| 66%
Warmth |||||||||||||||||||||||||||| 82%
Morality ||||||||| 26%
Pleasantness ||||||||||||||| 50%
Empathy ||||||||||||||||||||| 70%
Cooperation ||||||||||||||||||||| 70%
Sympathy |||||||||||||||||||||||| 78%
Tenderness ||||||||||||||| 42%
Nurturance ||||||||||||||||||||| 62%
Accommodation |||||||||||||||||| 60%
Conscientiousness ||||||||| 26%
Efficiency ||||||||| 30%
Dutifulness |||||||||||||||||| 54%
Purposefulness |||||||||||| 34%
Organization ||||||||||||||||||||| 70%
Cautiousness ||||||||| 26%
Rationality ||||||||||||||||||||| 70%
Perfectionism ||||||||||||||| 42%
Planning ||||||||| 30%
Orderliness ||||||||||||||| 42%
Stability ||||||||||||||| 42%
Happiness ||||||||| 30%
Calmness ||||||||||||||||||||| 62%
Moderation ||||||||||||||| 46%
Toughness ||||||||||||||| 46%
Impulse Control |||||||||||||||||| 54%
Imperturbability |||||||||||||||||| 54%
Cool-headedness ||||||||||||||||||||| 62%
Tranquility |||||| 14%
Emotional Stability ||||||||||||||| 45%
Intellect |||||||||||||||||||||||| 74%
Ingenuity |||||||||||||||||||||||||||| 86%
Reflection ||||||||||||||||||||| 70%
Competence ||||||||||||||||||||| 70%
Quickness |||||||||||||||||||||||||||| 82%
Introspection ||||||||||||||| 46%
Creativity |||||||||||||||||||||||||||| 90%
Imagination |||||||||||||||||| 54%
Depth |||||||||||||||||||||||||||| 90%
Openmindedness |||||||||||||||||||||||| 73%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, nog steeds geen faler.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:24 schreef 123dudeguys het volgende:
http://www.jamesaltucher.com/2013/04/mistakes-were-made-2/
dit is pas een faler
Hey s_e. Volgens mij zei je ooit toch eens dat je geld niet zo belangrijk vond, toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Succes! Ben je aan het zoeken naar iets buiten de ICT?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Nou m'n baanzoektocht is begonnen. Onlangs ingeschreven voor een open dag voor een bedrijf, maar dat was blijkbaar enkel voor net afgestudeerden, dus hebben ze m'n cv rondgestuurd in het bedrjif en ben ik alsnog uitgenodigd voor een gesprek.
En een andere sollicitatie die ik heb verstuurd, kreeg ik net bericht van voor gesprek.
Spannend![]()
Nee, wel gewoon binnen de ICT. Zou niet weten wat ik daarbuiten zou moeten doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:59 schreef Detroit het volgende:
Succes! Ben je aan het zoeken naar iets buiten de ICT?
Ik kreeg het gevoel dat je het vakgebied waarin je zat (ICT dus) helemaal moe was.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, wel gewoon binnen de ICT. Zou niet weten wat ik daarbuiten zou moeten doen
Neuh dat niet. Vooral het bedrijf en de mensen ben ik een beetje zat. Afdeling is wel leuk, maar te rustig en toch te weinig sociaal qua werksfeer/functiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:02 schreef Detroit het volgende:
Ik kreeg het gevoel dat je het vakgebied waarin je zat (ICT dus) helemaal moe was.
Overigens herken ik het wel, niet weten wat je anders zou willen. Het zal ook wel met onze staat van zijn te maken hebben..
Te stil is inderdaad niet goed. Als in dat er weinig gepraat werd, en de gesprekken vooral over werk gaan of iets dergelijks?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh dat niet. Vooral het bedrijf en de mensen ben ik een beetje zat. Afdeling is wel leuk, maar te rustig en toch te weinig sociaal qua werksfeer/functie
Het is zo lastig he. Misschien dat ik buiten de ICT ook wel iets kan, maar niets waarvan ik denk "joh dat lijkt e wel wat om te proberen" Of nouja, misschien voor een weekje, maar als baan... Alles is veels te sociaal
Gaat idd vooral over werk, zitten met z'n drieen en ook wel lachen en af en toe sociaal. Maar je blijft enkel op je plek zitten. Weinig daarbuiten zeg maar. En ik heb wel wat meer beweging/socialiteit nodig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:13 schreef Detroit het volgende:
Te stil is inderdaad niet goed. Als in dat er weinig gepraat werd, en de gesprekken vooral over werk gaan of iets dergelijks?
Zo'n te stille omgeving is ook niet echt fijn, dan ga je jezelf vervelen en heb je meer tijd om na te gaan denken en te piekeren. Ik vind het niets in ieder geval.
Tijdje bij de bank gewerkt op de marketing afdeling. Daar was er dan wel weer voldoende reuring, af en toe dat het daar weer iets té druk was..
Een baan zal toch wel niet té sociaal voor jou zijn? Doe je jezelf dan misschien niet een beetje tekort?
Er waren sowieso in jouw leven veel mensen waar je niet zoveel mee had, toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat idd vooral over werk, zitten met z'n drieen en ook wel lachen en af en toe sociaal. Maar je blijft enkel op je plek zitten. Weinig daarbuiten zeg maar. En ik heb wel wat meer beweging/socialiteit nodig.
Alles met tè is niet goed he
Nouja eerste waar ik aan denk zijn van die banen waarbij je "met mensen werkt" en dat idee is gewoon eng. Dat je verplicht bent te werken met mensen (elke dag) waar je niets mee hebt of irritant vindt.. en dat vind ik al snel.
Haha klopt. Moet ik eens wat aan leren te doen ..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:35 schreef Detroit het volgende:
Er waren sowieso in jouw leven veel mensen waar je niet zoveel mee had, toch?.
Ik zou er ook niet aan moeten denken de hele dag presentaties te geven, of de hele dag het achterste van je tong moeten geven in gesprekken.
Al heb ik toch wel weer de theorie dat juist vanwege de depressie dat misschien zo is, en niet iets dat normaliter echt zo zou zijn..
Dat ik een hekel heb aan autoriteit op de werkvloer. Alle werk gerelateerde vragen in de questionaire omtrent zaken zoals luisteren naar je baas, op tijd op werk zijn, op tijd werk af hebben, werken op een consistente methode heb ik laag ingevuld. Ik luister slecht naar een baas, doe vaak waar ik zelf zin in heb, ben niet consistent qua methode wel qua resultaat. Ben zelden op tijd. Is altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt een lage "Morality". Hoe werkt dat precies in die test?
Omdat mijn ex vanaf dag 1 altijd heeft gezegd dat ik bij haar weg zou gaan, ik een betere carriere zou krijgen etc. Terwijl zij nu hard op weg is het tegendeel te bewijzen. Zij zei altijd; "you will fuck me over one day, I just know it...".quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:58 schreef Detroit het volgende:
[..]
Hey s_e. Volgens mij zei je ooit toch eens dat je geld niet zo belangrijk vond, toch?
Waarom ben je dan jaloers op jouw ex dat ze jou misschien financieel inhaalt? Dat boeit dan toch niet?
En je huidige vriendinnetje heeft toch ook TV-potentieel? Dan is de jaloezie richting je echt wat dat betreft ook inwisselbaar..
Als er niks te doen is ga je toch gewoon naar huis?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:13 schreef Detroit het volgende:
[..]
Te stil is inderdaad niet goed. Als in dat er weinig gepraat werd, en de gesprekken vooral over werk gaan of iets dergelijks?
Zo'n te stille omgeving is ook niet echt fijn, dan ga je jezelf vervelen en heb je meer tijd om na te gaan denken en te piekeren. Ik vind het niets in ieder geval.
Dat moet tijdens dat pilsje op die meet maar eens besproken wordenquote:Tijdje bij de bank gewerkt op de marketing afdeling. Daar was er dan wel weer voldoende reuring, af en toe dat het daar weer iets té druk was..
Ik heb het idee dat Cue_ zich zelf ook te kort doetquote:Een baan zal toch wel niet té sociaal voor jou zijn? Doe je jezelf dan misschien niet een beetje tekort?
Heb dat wel eens gedaan. Heb financieel les gegeven aan de top 25 studenten van de universiteit destijds voor 3 jaar achter elkaar een week lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:35 schreef Detroit het volgende:
[..]
Er waren sowieso in jouw leven veel mensen waar je niet zoveel mee had, toch?.
Ik zou er ook niet aan moeten denken de hele dag presentaties te geven, of de hele dag het achterste van je tong moeten geven in gesprekken.
Moet je vooral in die financiele sector van je werken.. gaat niet echt samen lijkt me zo. Tenminste.. gok ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat ik een hekel heb aan autoriteit op de werkvloer. Alle werk gerelateerde vragen in de questionaire omtrent zaken zoals luisteren naar je baas, op tijd op werk zijn, op tijd werk af hebben, werken op een consistente methode heb ik laag ingevuld. Ik luister slecht naar een baas, doe vaak waar ik zelf zin in heb, ben niet consistent qua methode wel qua resultaat. Ben zelden op tijd. Is altijd al zo geweest.
Why?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb het idee dat Cue_ zich zelf ook te kort doet
Zelfs als de baas redelijk is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat ik een hekel heb aan autoriteit op de werkvloer. Alle werk gerelateerde vragen in de questionaire omtrent zaken zoals luisteren naar je baas, op tijd op werk zijn, op tijd werk af hebben, werken op een consistente methode heb ik laag ingevuld. Ik luister slecht naar een baas, doe vaak waar ik zelf zin in heb, ben niet consistent qua methode wel qua resultaat. Ben zelden op tijd. Is altijd al zo geweest.
En jij gelooft dat zomaar? Denk je niet dat er eerst een goede reden moet zijn om dat te geloven?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat mijn ex vanaf dag 1 altijd heeft gezegd dat ik bij haar weg zou gaan, ik een betere carriere zou krijgen etc. Terwijl zij nu hard op weg is het tegendeel te bewijzen. Zij zei altijd; "you will fuck me over one day, I just know it...".
Behalve tevreden.quote:
Dat is een mindgame, ese. That chica was playing with you, yo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat mijn ex vanaf dag 1 altijd heeft gezegd dat ik bij haar weg zou gaan, ik een betere carriere zou krijgen etc. Terwijl zij nu hard op weg is het tegendeel te bewijzen. Zij zei altijd; "you will fuck me over one day, I just know it...".
Toch eens geprobeerd? Is dat niet iets wat je beter door een prof kan laten doen enzo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:37 schreef minthy het volgende:
Onnozele vraag; is iemand hier bekend met hypnose?
Ik geloofde daar dus absoluut niet in (boel gewauwel, ik ben verre van sprituele boeboe) maar gisteravond toch eens geprobeerd. Het werkte
Ik ben niet bekend met hypnose en ik wil er ook niet bekend mee worden. "Truukjes" werken niet bij mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:37 schreef minthy het volgende:
Onnozele vraag; is iemand hier bekend met hypnose?
Ik geloofde daar dus absoluut niet in (boel gewauwel, ik ben verre van sprituele boeboe) maar gisteravond toch eens geprobeerd. Het werkte
Valt mee. Ik dacht dat het heel spannend was allemaal maar het is niets anders dan spelen met je onderbewustzijn. Gaat meer om het relaxen dan dat je iets moet overwinnen/veranderen oidquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch eens geprobeerd? Is dat niet iets wat je beter door een prof kan laten doen enzo?
Nouja spelen met je onderbewustzijn kan natuurlijk uitlopen op van alles. Wie weet wat daar allemaal naar boven komtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:42 schreef minthy het volgende:
Valt mee. Ik dacht dat het heel spannend was allemaal maar het is niets anders dan spelen met je onderbewustzijn. Gaat meer om het relaxen dan dat je iets moet overwinnen/veranderen oid
Het is dan ook niet echt een trucje. Je moet je heel erg focussen op een stem die je uitlegt dat je lichaamsdeel voor lichaamsdeel moet ontspannen. Geen idee hoe het precies werkt in je onderbewustzijn, op dat gebied kom ik kennis te kort.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met hypnose en ik wil er ook niet bekend mee worden. "Truukjes" werken niet bij mij.
Hoe werkte het precies?
Maar misschien naïef gedacht van mij hoor, maar dan is het meer een ego-dingetje dat je jezelf dat zo aantrekt dan dat het feitelijk iets is wat je iets zou moeten kunnen schelen. Ik bedoel, geld doet je niet zoveel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken met wat je soms op tv ziet (dat je ineens iets geks gaat doen op commando), meer dat je leert ontspannen en dat is mijn doel. Het had gisteren brhoorlijk nut, ik ga me er iig meer in verdiepenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja spelen met je onderbewustzijn kan natuurlijk uitlopen op van alles. Wie weet wat daar allemaal naar boven komt![]()
Zijn vast verschillende methodes/dieptes van hypnose. Maar lijkt me niets om zelf zomaar mee te spelen. Je hoort af en toe enge verhalen
Nee dat gek doen dat is natuurlijk wee rwat anders.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
Het is niet te vergelijken met wat je soms op tv ziet (dat je ineens iets geks gaat doen op commando), meer dat je leert ontspannen en dat is mijn doel. Het had gisteren brhoorlijk nut, ik ga me er iig meer in verdiepen
Hoe weet je dat zonder dat je het geprobeerd hebt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met hypnose en ik wil er ook niet bekend mee worden. "Truukjes" werken niet bij mij.
Hoe werkte het precies?
An sich is er genoeg vakliteratuur door te nemen, das het probleem niet. Het is meer dat het bloedjesaai is om de hele tijd te lezen. *gaap*quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als er niks te doen is ga je toch gewoon naar huis?
[..]
Dat moet tijdens dat pilsje op die meet maar eens besproken worden![]()
[..]
Zelfhypnose? Of een hands-on hypnose cursus op het Internepz gedaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken met wat je soms op tv ziet (dat je ineens iets geks gaat doen op commando), meer dat je leert ontspannen en dat is mijn doel. Het had gisteren brhoorlijk nut, ik ga me er iig meer in verdiepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |