Ik kreeg het gevoel dat je het vakgebied waarin je zat (ICT dus) helemaal moe was.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, wel gewoon binnen de ICT. Zou niet weten wat ik daarbuiten zou moeten doen
Neuh dat niet. Vooral het bedrijf en de mensen ben ik een beetje zat. Afdeling is wel leuk, maar te rustig en toch te weinig sociaal qua werksfeer/functiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:02 schreef Detroit het volgende:
Ik kreeg het gevoel dat je het vakgebied waarin je zat (ICT dus) helemaal moe was.
Overigens herken ik het wel, niet weten wat je anders zou willen. Het zal ook wel met onze staat van zijn te maken hebben..
Te stil is inderdaad niet goed. Als in dat er weinig gepraat werd, en de gesprekken vooral over werk gaan of iets dergelijks?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh dat niet. Vooral het bedrijf en de mensen ben ik een beetje zat. Afdeling is wel leuk, maar te rustig en toch te weinig sociaal qua werksfeer/functie
Het is zo lastig he. Misschien dat ik buiten de ICT ook wel iets kan, maar niets waarvan ik denk "joh dat lijkt e wel wat om te proberen" Of nouja, misschien voor een weekje, maar als baan... Alles is veels te sociaal
Gaat idd vooral over werk, zitten met z'n drieen en ook wel lachen en af en toe sociaal. Maar je blijft enkel op je plek zitten. Weinig daarbuiten zeg maar. En ik heb wel wat meer beweging/socialiteit nodig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:13 schreef Detroit het volgende:
Te stil is inderdaad niet goed. Als in dat er weinig gepraat werd, en de gesprekken vooral over werk gaan of iets dergelijks?
Zo'n te stille omgeving is ook niet echt fijn, dan ga je jezelf vervelen en heb je meer tijd om na te gaan denken en te piekeren. Ik vind het niets in ieder geval.
Tijdje bij de bank gewerkt op de marketing afdeling. Daar was er dan wel weer voldoende reuring, af en toe dat het daar weer iets té druk was..
Een baan zal toch wel niet té sociaal voor jou zijn? Doe je jezelf dan misschien niet een beetje tekort?
Er waren sowieso in jouw leven veel mensen waar je niet zoveel mee had, toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat idd vooral over werk, zitten met z'n drieen en ook wel lachen en af en toe sociaal. Maar je blijft enkel op je plek zitten. Weinig daarbuiten zeg maar. En ik heb wel wat meer beweging/socialiteit nodig.
Alles met tè is niet goed he
Nouja eerste waar ik aan denk zijn van die banen waarbij je "met mensen werkt" en dat idee is gewoon eng. Dat je verplicht bent te werken met mensen (elke dag) waar je niets mee hebt of irritant vindt.. en dat vind ik al snel.
Haha klopt. Moet ik eens wat aan leren te doen ..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:35 schreef Detroit het volgende:
Er waren sowieso in jouw leven veel mensen waar je niet zoveel mee had, toch?.
Ik zou er ook niet aan moeten denken de hele dag presentaties te geven, of de hele dag het achterste van je tong moeten geven in gesprekken.
Al heb ik toch wel weer de theorie dat juist vanwege de depressie dat misschien zo is, en niet iets dat normaliter echt zo zou zijn..
Dat ik een hekel heb aan autoriteit op de werkvloer. Alle werk gerelateerde vragen in de questionaire omtrent zaken zoals luisteren naar je baas, op tijd op werk zijn, op tijd werk af hebben, werken op een consistente methode heb ik laag ingevuld. Ik luister slecht naar een baas, doe vaak waar ik zelf zin in heb, ben niet consistent qua methode wel qua resultaat. Ben zelden op tijd. Is altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt een lage "Morality". Hoe werkt dat precies in die test?
Omdat mijn ex vanaf dag 1 altijd heeft gezegd dat ik bij haar weg zou gaan, ik een betere carriere zou krijgen etc. Terwijl zij nu hard op weg is het tegendeel te bewijzen. Zij zei altijd; "you will fuck me over one day, I just know it...".quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:58 schreef Detroit het volgende:
[..]
Hey s_e. Volgens mij zei je ooit toch eens dat je geld niet zo belangrijk vond, toch?
Waarom ben je dan jaloers op jouw ex dat ze jou misschien financieel inhaalt? Dat boeit dan toch niet?
En je huidige vriendinnetje heeft toch ook TV-potentieel? Dan is de jaloezie richting je echt wat dat betreft ook inwisselbaar..
Als er niks te doen is ga je toch gewoon naar huis?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:13 schreef Detroit het volgende:
[..]
Te stil is inderdaad niet goed. Als in dat er weinig gepraat werd, en de gesprekken vooral over werk gaan of iets dergelijks?
Zo'n te stille omgeving is ook niet echt fijn, dan ga je jezelf vervelen en heb je meer tijd om na te gaan denken en te piekeren. Ik vind het niets in ieder geval.
Dat moet tijdens dat pilsje op die meet maar eens besproken wordenquote:Tijdje bij de bank gewerkt op de marketing afdeling. Daar was er dan wel weer voldoende reuring, af en toe dat het daar weer iets té druk was..
Ik heb het idee dat Cue_ zich zelf ook te kort doetquote:Een baan zal toch wel niet té sociaal voor jou zijn? Doe je jezelf dan misschien niet een beetje tekort?
Heb dat wel eens gedaan. Heb financieel les gegeven aan de top 25 studenten van de universiteit destijds voor 3 jaar achter elkaar een week lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:35 schreef Detroit het volgende:
[..]
Er waren sowieso in jouw leven veel mensen waar je niet zoveel mee had, toch?.
Ik zou er ook niet aan moeten denken de hele dag presentaties te geven, of de hele dag het achterste van je tong moeten geven in gesprekken.
Moet je vooral in die financiele sector van je werken.. gaat niet echt samen lijkt me zo. Tenminste.. gok ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat ik een hekel heb aan autoriteit op de werkvloer. Alle werk gerelateerde vragen in de questionaire omtrent zaken zoals luisteren naar je baas, op tijd op werk zijn, op tijd werk af hebben, werken op een consistente methode heb ik laag ingevuld. Ik luister slecht naar een baas, doe vaak waar ik zelf zin in heb, ben niet consistent qua methode wel qua resultaat. Ben zelden op tijd. Is altijd al zo geweest.
Why?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb het idee dat Cue_ zich zelf ook te kort doet
Zelfs als de baas redelijk is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat ik een hekel heb aan autoriteit op de werkvloer. Alle werk gerelateerde vragen in de questionaire omtrent zaken zoals luisteren naar je baas, op tijd op werk zijn, op tijd werk af hebben, werken op een consistente methode heb ik laag ingevuld. Ik luister slecht naar een baas, doe vaak waar ik zelf zin in heb, ben niet consistent qua methode wel qua resultaat. Ben zelden op tijd. Is altijd al zo geweest.
En jij gelooft dat zomaar? Denk je niet dat er eerst een goede reden moet zijn om dat te geloven?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat mijn ex vanaf dag 1 altijd heeft gezegd dat ik bij haar weg zou gaan, ik een betere carriere zou krijgen etc. Terwijl zij nu hard op weg is het tegendeel te bewijzen. Zij zei altijd; "you will fuck me over one day, I just know it...".
Behalve tevreden.quote:
Dat is een mindgame, ese. That chica was playing with you, yo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat mijn ex vanaf dag 1 altijd heeft gezegd dat ik bij haar weg zou gaan, ik een betere carriere zou krijgen etc. Terwijl zij nu hard op weg is het tegendeel te bewijzen. Zij zei altijd; "you will fuck me over one day, I just know it...".
Toch eens geprobeerd? Is dat niet iets wat je beter door een prof kan laten doen enzo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:37 schreef minthy het volgende:
Onnozele vraag; is iemand hier bekend met hypnose?
Ik geloofde daar dus absoluut niet in (boel gewauwel, ik ben verre van sprituele boeboe) maar gisteravond toch eens geprobeerd. Het werkte
Ik ben niet bekend met hypnose en ik wil er ook niet bekend mee worden. "Truukjes" werken niet bij mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:37 schreef minthy het volgende:
Onnozele vraag; is iemand hier bekend met hypnose?
Ik geloofde daar dus absoluut niet in (boel gewauwel, ik ben verre van sprituele boeboe) maar gisteravond toch eens geprobeerd. Het werkte
Valt mee. Ik dacht dat het heel spannend was allemaal maar het is niets anders dan spelen met je onderbewustzijn. Gaat meer om het relaxen dan dat je iets moet overwinnen/veranderen oidquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch eens geprobeerd? Is dat niet iets wat je beter door een prof kan laten doen enzo?
Nouja spelen met je onderbewustzijn kan natuurlijk uitlopen op van alles. Wie weet wat daar allemaal naar boven komtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:42 schreef minthy het volgende:
Valt mee. Ik dacht dat het heel spannend was allemaal maar het is niets anders dan spelen met je onderbewustzijn. Gaat meer om het relaxen dan dat je iets moet overwinnen/veranderen oid
Het is dan ook niet echt een trucje. Je moet je heel erg focussen op een stem die je uitlegt dat je lichaamsdeel voor lichaamsdeel moet ontspannen. Geen idee hoe het precies werkt in je onderbewustzijn, op dat gebied kom ik kennis te kort.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met hypnose en ik wil er ook niet bekend mee worden. "Truukjes" werken niet bij mij.
Hoe werkte het precies?
Maar misschien naïef gedacht van mij hoor, maar dan is het meer een ego-dingetje dat je jezelf dat zo aantrekt dan dat het feitelijk iets is wat je iets zou moeten kunnen schelen. Ik bedoel, geld doet je niet zoveel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken met wat je soms op tv ziet (dat je ineens iets geks gaat doen op commando), meer dat je leert ontspannen en dat is mijn doel. Het had gisteren brhoorlijk nut, ik ga me er iig meer in verdiepenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja spelen met je onderbewustzijn kan natuurlijk uitlopen op van alles. Wie weet wat daar allemaal naar boven komt![]()
Zijn vast verschillende methodes/dieptes van hypnose. Maar lijkt me niets om zelf zomaar mee te spelen. Je hoort af en toe enge verhalen
Nee dat gek doen dat is natuurlijk wee rwat anders.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
Het is niet te vergelijken met wat je soms op tv ziet (dat je ineens iets geks gaat doen op commando), meer dat je leert ontspannen en dat is mijn doel. Het had gisteren brhoorlijk nut, ik ga me er iig meer in verdiepen
Hoe weet je dat zonder dat je het geprobeerd hebt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met hypnose en ik wil er ook niet bekend mee worden. "Truukjes" werken niet bij mij.
Hoe werkte het precies?
An sich is er genoeg vakliteratuur door te nemen, das het probleem niet. Het is meer dat het bloedjesaai is om de hele tijd te lezen. *gaap*quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als er niks te doen is ga je toch gewoon naar huis?
[..]
Dat moet tijdens dat pilsje op die meet maar eens besproken worden![]()
[..]
Zelfhypnose? Of een hands-on hypnose cursus op het Internepz gedaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken met wat je soms op tv ziet (dat je ineens iets geks gaat doen op commando), meer dat je leert ontspannen en dat is mijn doel. Het had gisteren brhoorlijk nut, ik ga me er iig meer in verdiepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |