Ik vind het zelf wel meevallen, maar het kan inderdaad wel verbeterd wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:37 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Nee, maat van me had hem nodig om animal fat te maken of zoiets, zodat hij uiteindelijk een sledgehammer kon maken, waarmee hij kon minen of zo, zodat hij uiteindelijk een armor voor me kon craften.
Ik gebruik ook de xbox controller, het probleem zit hem ook niet in de controller zelf, maar in het feit dat de targetting raar werkt. Hij cycled raar door de targets heen en zo.
Gewoon het spel installeren en gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat zou dan de beste manier zijn om te beginnen? Ik vind het nogal vaag icm met die oude versie allemaal
Dat is wel erg slecht, en ze zijn ook tijdelijk gestopt met de digitale distributie (vanwege de drukte). Mogelijk dat het daar aan ligt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef Denzo het volgende:
Belachelijk dit, nog steeds geen registratiecode van Square Enix. Ik ga een refund aanvragen en het spel ergens anders bestellen.
Vind je? Ik had er niet zo heel veel moeite mee. Spelers moeten alleen weer opnieuw leren wat de game mechanics zijn of zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:52 schreef lifeblind het volgende:
Hm, gisteren m'n eerste instance getanked d.m.v. de duty finder. Threat is nog een... probleemIk heb als gladiator tot nu toe alleen een soort van AoE taunt en 1 ability waar ik wat meer threat mee opbouw... m'n taunt komt pas op lvl 22
Ik doe elke keer dat ik online ben een search, maar ik kan je steeds maar niet vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef D-vide het volgende:
Free company begint zich te vormen. Waar blijft iedereen? /tell Lana Thryven is genoeg
Nouja, 't is vooral lastig als een dps al vooruit rent om een group mobs aan begint te vallen, als je dan probeert om die hele group toch nog op jou te krijgen is 't lastig soms. Maar goed, bij iedere mmorpg denken dps sowieso dat ze juist vooruit moeten rennen en alles maar moeten aanvallen wat beweegt zonder dat de tank in de buurt is op low level :-/ Laten we 't er op houden dat in driekwart van de gevallen alles goed ging, in die overige 25% was 't kutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:25 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Vind je? Ik had er niet zo heel veel moeite mee. Spelers moeten alleen weer opnieuw leren wat de game mechanics zijn of zo.
Gladiator heeft het inderdaad redelijk lastig de eerste levelsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:52 schreef lifeblind het volgende:
Hm, gisteren m'n eerste instance getanked d.m.v. de duty finder. Threat is nog een... probleemIk heb als gladiator tot nu toe alleen een soort van AoE taunt en 1 ability waar ik wat meer threat mee opbouw... m'n taunt komt pas op lvl 22
Ik heb helaas al een leuke FCquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef D-vide het volgende:
Free company begint zich te vormen. Waar blijft iedereen? /tell Lana Thryven is genoeg
Ik had je als het goed is ff toegevoegd btwquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:43 schreef DjNivek het volgende:
M'n CE was gisteren gefixt dus ik kan gewoon spelen nu. Ben wat weaving aan het levelen, en om een of andere reden heb ik nu dit in m'n kop;
I'm gonna craft some pants,
'cause I want 20 gil in my pocket.
I, I, I'm weaving.
Looking for a HQ.
This is fucking awesome!
Zag het, heb em geaccepteerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:13 schreef Denzo het volgende:
[..]
Ik had je als het goed is ff toegevoegd btw
Ik krijg ook enkel de bovenstaande meldingen. Ik heb het voorals nog maar opgegeven voor vandaag.quote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef Helgen het volgende:
Iets van anderhalf uur af en aan geprobeerd erin te komen, maar ik krijg steeds de volgende errors:
This world is full, please try again later... (zet me dan in een queue ofzo)
Unable to load NA/EU worlds.
The server lobby encountered an error.
Dus ik wacht wel weer tot morgen...
\Nice.quote:Op maandag 2 september 2013 22:40 schreef D-vide het volgende:
Iedereen krijgt een gratis week bovenop de tijd die ze nu over hebben. Vanaf woensdag 12.00 moet het opgelost zijn.
Met mijn gladiator heb ik gelukkig ook nergens last vanquote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef mogsy het volgende:
Er lijkt een schrijnend tekort aan tanks. Met de duty finder heb ik meestal direct een hit op marauder.
Jammer, heb er niets aan, ga over 2 dagen voor 15 dagen op vakantie.quote:Op maandag 2 september 2013 22:40 schreef D-vide het volgende:
Iedereen krijgt een gratis week bovenop de tijd die ze nu over hebben. Vanaf woensdag 12.00 moet het opgelost zijn.
Doen! Het voorkomt veel stress van de instances inkomenquote:Op maandag 2 september 2013 22:43 schreef Santello het volgende:
[..]
\Nice.
Heb een level 1 Arcanist. Toch maar een tank? Ik lees een tekort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn echt prachtige locaties bij!Kitase: "You're a good gamer!"
quote:Op maandag 2 september 2013 22:44 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Met mijn gladiator heb ik gelukkig ook nergens last van
Niet heel groot omdat ik niemands namen ken. Hoe meer hoe beter!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:07 schreef Pixell het volgende:
Hoe groot is de Fok FC op het moment?
Ik zoek eigenlijk gewoon een grote FC waar veel gepraat word etc. omdat ik dit toch casual speel..Geen hardcore speelstijl met server firsts meer voor mij![]()
Oh en kan ik met mijn pc account ook gewoon op de ps3 spelen?
Mjah, misschien toch maar iets anders zoeken dan, zo weinig gelul in chat als er maar 5-10 lui in zittenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef D-vide het volgende:
[..]
Niet heel groot omdat ik niemands namen ken. Hoe meer hoe beter!
PS3-versie moet je kopen volgens mij, maar je kan daar wel je PC-character op spelen. Dat is volledig cross-platform.
Dat blijft natuurlijk niet zo weinigquote:Op donderdag 5 september 2013 01:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
Mjah, misschien toch maar iets anders zoeken dan, zo weinig gelul in chat als er maar 5-10 lui in zitten
Ach misschien join ik ook wel, ign: Pix Majerequote:Op donderdag 5 september 2013 02:08 schreef D-vide het volgende:
[..]
Dat blijft natuurlijk niet zo weinig
lol hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb geen enkel probleem gehad tot nu toe, zelfs niet op Odin, terwijl die server toch best vol zit!quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:12 schreef Santello het volgende:
Gekocht bij de launch. Nog niet kunnen spelen![]()
Ik hoop morgen mijn eerste minuten te kunnen maken!!
Kwam niet door de server. Had andere dingen te doen helaasquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
lol hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb geen enkel probleem gehad tot nu toe, zelfs niet op Odin, terwijl die server toch best vol zit!
Nicequote:Op zondag 8 september 2013 11:35 schreef mogsy het volgende:
Ding! Level 40
[ afbeelding ]
Meteen maar een complete set gekocht, kan er niet tegen wanneer het een mix is van allerlei armor soorten![]()
En Fantasia gebruikt om mezelf om te toveren in een mi'qote.
Dat klinkt als badpakken questenquote:Op maandag 9 september 2013 12:14 schreef Yachiru het volgende:
http://na.finalfantasyxiv(...)Moonfire_Faire_2013/
Een festival, leuk!
Die japanners weten wel raad met dat soort dingenquote:Op maandag 9 september 2013 15:39 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Bikini's voor de dames en SM-achtige pakjes voor male characters
Dungeons kunnen echt vervelend zijn. Mensen die schelden hebben vaak ook zelf de problemen veroorzaakt. Als je hulp nodig hebt bij een dungeon moet je het maar zeggen, ik vind het gezellig om mee te lopenquote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Helgen het volgende:
Zojuist na een week er tegenop zien eindelijk Sastasha gedaan. Viel eigenlijk reuze mee. Ik hield nooit van dungeons bij WoW omdat, als je iets fout deed, mensen meteen begonnen te schelden eigenlijk. Maar nu ging het goed, ik was healer, er is niemand dood gegaan en we hebben de dungeon goed afgerond. Alleen die laatste baas was best moeilijk. Er bleven maar vismannetjes komen en die gingen mij aanvallen. Maar uiteindelijk hebben we het allemaal overleefd enzo. 4 items gewonnen dus mijn gear is ook weer wat sterkerMisschien vanavond, anders woensdag doe ik Tam tara.
Doen ze het al weer goed? Ga misschien toch ook maar een PS3 versie kopen... moet toch tenminste een keer gezien hebben...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:30 schreef Pheno het volgende:
Wil k het nu doen, moet ik mijn account weer koppelen en alles. Maar servers dus plat![]()
Nu doen ze het weer maar zegt ie dat ik geen valid account heb. Mooi, hele progressie kwijt of zo
Mag alleen restarten. Blegh
Ging allemaal primaquote:Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef Cid het volgende:
[..]
Doen ze het al weer goed? Ga misschien toch ook maar een PS3 versie kopen... moet toch tenminste een keer gezien hebben...
Hoe heet je?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:48 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht al een eeuw tot er een groep bij elkaar is om sastasha te doen.
Satasha is de eerste dungeon, dus het is even wennen voor nieuwe mensen zoals waarschijnlijk die tank. Als je daar als healer op gaat zeiken en ragequitten ben je echt een kneusquote:Op zondag 15 september 2013 07:15 schreef Pheno het volgende:
Maar na 50 minuten wachten (!!! ) een groep compleet. Een of andere zeikerige healer die begint te mekkeren tegen een tank, die zijn best doet, maar toch opeens de boel verlaat
Dus zonder healer uitgespeeld, ik had gelukkig nog een physics-spell. Echt, in elke MMO heb je van die randmongolen. Maar ik had gehoord dat deze dungeon nog al lastig moest zijn, is dat soms de reden dat mensen het niet spelen?
Eensquote:Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef Pheno het volgende:
Treurig ja. Nou ja, lullen doe ik toch niet, want ps3Typen is zo goed als onmogelijk tijdens het vechten
R2 vast houden, targetten met L1/R1quote:Op maandag 23 september 2013 11:38 schreef wdn het volgende:
[..]
EensKomt me wel goed uit want ik doe liever wat ik goed in ben zonder chatten
Ik vind selecteren van een monster tijdens een FATE wel wat lastig trouwens.
Op Phoenix heb ik Dutch Crusaders voorbij zien komen, volgens The Lodestone 277 members, geen idee hoeveel er daar ook echt actief van zijn. Ik snap nooit zo goed waarom mensen per se in een Nederlandse guild willen eerlijk gezegd. Ik vind het nogal beperkend, heb geen goede ervaringen met de combinatie Nederlandse guild en endgame. Het was altijd heel gezellig hoor, maar nee, niet mijn ding.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef GekkeR het volgende:
Aangezien ik op GoT het balletje ook al heb opgegegooid, straks komen er (als het goed is) 5 dagen aan waarin je gratis van je server mag switchen.
Het zou volgens mij wel leuk zijn om zoveel mogelijk NLers op 1 server te krijgen.
Onze FC zit op Moogle (15~ actieve NL spelers) maar gezien wij ook 75~! INactive uers hebben, is dat wat treurig om te zien.
24 mans raiden gaat zo ook niet lukken natuurlijk ook al kan je altijd hulp inroepen van andere FCs of andere FCs joinen.
Liever blijf ik echter NL only , waar mogelijk
Iemand een lijst met Nederlandse FCs en de hoeveelheid echte actieve mensen op dit moment?
Ik hou me aanbevolenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef GekkeR het volgende:
Aangezien ik op GoT het balletje ook al heb opgegegooid, straks komen er (als het goed is) 5 dagen aan waarin je gratis van je server mag switchen.
Het zou volgens mij wel leuk zijn om zoveel mogelijk NLers op 1 server te krijgen.
Onze FC zit op Moogle (15~ actieve NL spelers) maar gezien wij ook 75~! INactive uers hebben, is dat wat treurig om te zien.
24 mans raiden gaat zo ook niet lukken natuurlijk ook al kan je altijd hulp inroepen van andere FCs of andere FCs joinen.
Liever blijf ik echter NL only , waar mogelijk
Iemand een lijst met Nederlandse FCs en de hoeveelheid echte actieve mensen op dit moment?
Welke FC op welke server wil mij hebben?quote:Greetings, everyone.
I’m happy to announce that the World Transfer Service will become available on October 15.
We are currently performing our final testing on the service in preparation for its launch, and as long as no major issues are discovered between now and tomorrow night, we will be launching the service according to schedule. In the event that an issue is discovered, there is a possibility we push it back a couple of days, so we appreciate your understanding if this were to happen.
We'll be announcing more details on the Lodestone very soon, but I wanted to give you all a heads up!
Zal straks voor je kijken. Heb een alt op die server omdat ik een aantal toffe mensen tegenkwam in een dungeon. Die hebben mij leren tankenquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:18 schreef Griebus het volgende:
Weet iemand nog een goeie fc op Lich?
Liefst nl of uk. Maar vooral gezelligheid en elkaar helpen en uitleggen enzo.
Ow dat zou tof zijn! Eventueel ben ik ook wel bereid om te transferen naar een andere server. Heb een lvl50blm.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal straks voor je kijken. Heb een alt op die server omdat ik een aantal toffe mensen tegenkwam in een dungeon. Die hebben mij leren tankenIs echt een gave FC
Het is Healing Serenity in Linch. Kleine FC (20 man) dus hoog "ons kent ons" gehalte (wat ik zelf heel fijn vind). Denk dat het tijd gaat worden dat ik ook de overstap maak met mijn mainquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:01 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ow dat zou tof zijn! Eventueel ben ik ook wel bereid om te transferen naar een andere server. Heb een lvl50blm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |