abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 september 2013 @ 17:49:33 #176
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_131448740
Server: Lich
Ingame naam: Moiraine Damodred
Arcanist level 16

Het is weer genieten dit :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_131455549
Al een paar dagen niet meer ingelogd :@ , maarja, GTA5 :9~
  maandag 23 september 2013 @ 11:38:12 #178
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_131473429
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef Pheno het volgende:
Treurig ja. Nou ja, lullen doe ik toch niet, want ps3 :') Typen is zo goed als onmogelijk tijdens het vechten :D
Eens :) Komt me wel goed uit want ik doe liever wat ik goed in ben zonder chatten ;)

Ik vind selecteren van een monster tijdens een FATE wel wat lastig trouwens.
pi_131770327
Aangezien ik op GoT het balletje ook al heb opgegegooid, straks komen er (als het goed is) 5 dagen aan waarin je gratis van je server mag switchen.
Het zou volgens mij wel leuk zijn om zoveel mogelijk NLers op 1 server te krijgen.
Onze FC zit op Moogle (15~ actieve NL spelers) maar gezien wij ook 75~! INactive uers hebben, is dat wat treurig om te zien.
24 mans raiden gaat zo ook niet lukken natuurlijk ook al kan je altijd hulp inroepen van andere FCs of andere FCs joinen.
Liever blijf ik echter NL only , waar mogelijk :)
Iemand een lijst met Nederlandse FCs en de hoeveelheid echte actieve mensen op dit moment?
pi_131772861
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:38 schreef wdn het volgende:

[..]

Eens :) Komt me wel goed uit want ik doe liever wat ik goed in ben zonder chatten ;)

Ik vind selecteren van een monster tijdens een FATE wel wat lastig trouwens.
R2 vast houden, targetten met L1/R1 :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_131788347
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef GekkeR het volgende:
Aangezien ik op GoT het balletje ook al heb opgegegooid, straks komen er (als het goed is) 5 dagen aan waarin je gratis van je server mag switchen.
Het zou volgens mij wel leuk zijn om zoveel mogelijk NLers op 1 server te krijgen.
Onze FC zit op Moogle (15~ actieve NL spelers) maar gezien wij ook 75~! INactive uers hebben, is dat wat treurig om te zien.
24 mans raiden gaat zo ook niet lukken natuurlijk ook al kan je altijd hulp inroepen van andere FCs of andere FCs joinen.
Iemand een lijst met Nederlandse FCs en de hoeveelheid echte actieve mensen op dit moment?
Op Phoenix heb ik Dutch Crusaders voorbij zien komen, volgens The Lodestone 277 members, geen idee hoeveel er daar ook echt actief van zijn. Ik snap nooit zo goed waarom mensen per se in een Nederlandse guild willen eerlijk gezegd. Ik vind het nogal beperkend, heb geen goede ervaringen met de combinatie Nederlandse guild en endgame. Het was altijd heel gezellig hoor, maar nee, niet mijn ding.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 21:31:04 #182
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_131882877
Zitten er hier op Odin?

http://ffxivrealm.com/threads/hi-odin-server.7842/

quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef GekkeR het volgende:
Ik hou me aanbevolen :)
Lvl 28 arcanist op Lich op dit moment.
pi_131892669
Is er eigenlijk een trial mode of iets dergelijks beschikbaar?
Built for Speed
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:07:39 #184
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_132019025
quote:
Greetings, everyone.

I’m happy to announce that the World Transfer Service will become available on October 15.

We are currently performing our final testing on the service in preparation for its launch, and as long as no major issues are discovered between now and tomorrow night, we will be launching the service according to schedule. In the event that an issue is discovered, there is a possibility we push it back a couple of days, so we appreciate your understanding if this were to happen.

We'll be announcing more details on the Lodestone very soon, but I wanted to give you all a heads up!
Welke FC op welke server wil mij hebben? :+
pi_132246095
Cadeautjes van de TGS: Cactuar en Bomb Earrings :)
En we krijgen ook een Halloween-event *O* Ben heel benieuwd!
pi_132332772
All Saints' Wake is begonnen, straks maar even kijken wat er te doen is.

Spelen jullie trouwens nog wel? Het is hier zo stil :P
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:26:37 #187
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_132362575
Erg stil idd, ben vorige week ook begonnen met arr.
Het is even wennen maar toch een erg leuk spel. *)

Bijna level 15 *O*
pi_132864262
Oke, wie heeft de gratis periode overleefd en speelt nog steeds?
Kitase: "You're a good gamer!"
pi_134112657
Ik heb dit spel afgelopen dinsdag gekocht en ben er redelijk enthousiast over, had ook wel verwacht dat het hier wat populairder was. Na een week spelen ben ik nu bijna level 40 op mijn White Mage. Ik vind tot nu toe dat het de FF-feel goed weet te behouden ook al is het redelijk anders. Weinig behoefte cutscenes en gesprekken door te klikken en je raakt toch een beetje betrokken bij het verhaal.

Anyways ik probeer het spel te spelen zonder outside resources, omdat ik het toch leuker vind om alles zelf te ontdekken in plaats van met een guide op mijn tweede scherm en Google en Youtube onder de alt-tab er doorheen te rushen, maar dit zorgt er belachelijk veel onderdelen zijn waar ik nog geen fuck van begrijp. Hopelijk komt dat in de komende tijd :)
pi_138857658
PS4 -versie in da house.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138863754
Yay, leven in het topic :P

Heb mijn PS3-versie ook maar geüpgraded naar PS4, al speel ik liever gewoon op m'n pc. Maar het lijkt me wel handig om lekker een beetje te gatheren of craften op de bank voor de tv met de Vita terwijl ik een serie of film kijk O+
pi_139101580
Ik zit er weer helemaal in. Het is nu ook minder lang wachten bij dungeons, dat scheelt. Al blijft het rot om een kwartier als gemiddelde te zien in je verhaallijnquests

Ben nu eens bezig met een pugilist, toveren doe ik later wel een keer. Leuke klasse, want positie is belangrijk (critsverhogens zelfs), dus je bent steeds bezig zonder het idee te hebben alleen maar je skills te casten. Dat vond ik bij mijn arcanist wel anders: cast minion en ga maar roteren met je skills op een afstand. Ik werd er wat saai van.

Ifrit alweer verslagen, dus eindelijk een mount gehaald. Dat scheelt zoveel O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_140232642
Weet iemand nog een goeie fc op Lich?
Liefst nl of uk. Maar vooral gezelligheid en elkaar helpen en uitleggen enzo.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:51:29 #194
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_140236326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 09:18 schreef Griebus het volgende:
Weet iemand nog een goeie fc op Lich?
Liefst nl of uk. Maar vooral gezelligheid en elkaar helpen en uitleggen enzo.
Zal straks voor je kijken. Heb een alt op die server omdat ik een aantal toffe mensen tegenkwam in een dungeon. Die hebben mij leren tanken O+ Is echt een gave FC _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_140236627
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zal straks voor je kijken. Heb een alt op die server omdat ik een aantal toffe mensen tegenkwam in een dungeon. Die hebben mij leren tanken O+ Is echt een gave FC _O_
Ow dat zou tof zijn! Eventueel ben ik ook wel bereid om te transferen naar een andere server. Heb een lvl50blm.
  zondag 1 juni 2014 @ 06:57:36 #196
234189 Griebus
eindbaas
pi_140590347
Heb server transfer gedaan, zit nu op Ultros. Wat gek om ineens veel meer spelers in de steden rond zien te hangen en hoe totaal anders de economie is. :)
  zondag 1 juni 2014 @ 08:58:04 #197
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_140590836
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:01 schreef Griebus het volgende:

[..]

Ow dat zou tof zijn! Eventueel ben ik ook wel bereid om te transferen naar een andere server. Heb een lvl50blm.
Het is Healing Serenity in Linch. Kleine FC (20 man) dus hoog "ons kent ons" gehalte (wat ik zelf heel fijn vind). Denk dat het tijd gaat worden dat ik ook de overstap maak met mijn main O+

Edit: oh wacht, je zit inmiddels op een andere server :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143728881
Vanwege de one year anniversary is het vanaf nu tot 1 september gratis spelen voor mensen zonder actieve subscription. Eens kijken of ik er nog iets van begrijp :P

http://www.finalfantasyxiv.com/anniversary/na/index.html
pi_144039420
Edit: Oeps. Dit is niet het algemene FF-topic. :@

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2014 21:25:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')