Eensquote:Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef Pheno het volgende:
Treurig ja. Nou ja, lullen doe ik toch niet, want ps3Typen is zo goed als onmogelijk tijdens het vechten
R2 vast houden, targetten met L1/R1quote:Op maandag 23 september 2013 11:38 schreef wdn het volgende:
[..]
EensKomt me wel goed uit want ik doe liever wat ik goed in ben zonder chatten
Ik vind selecteren van een monster tijdens een FATE wel wat lastig trouwens.
Op Phoenix heb ik Dutch Crusaders voorbij zien komen, volgens The Lodestone 277 members, geen idee hoeveel er daar ook echt actief van zijn. Ik snap nooit zo goed waarom mensen per se in een Nederlandse guild willen eerlijk gezegd. Ik vind het nogal beperkend, heb geen goede ervaringen met de combinatie Nederlandse guild en endgame. Het was altijd heel gezellig hoor, maar nee, niet mijn ding.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef GekkeR het volgende:
Aangezien ik op GoT het balletje ook al heb opgegegooid, straks komen er (als het goed is) 5 dagen aan waarin je gratis van je server mag switchen.
Het zou volgens mij wel leuk zijn om zoveel mogelijk NLers op 1 server te krijgen.
Onze FC zit op Moogle (15~ actieve NL spelers) maar gezien wij ook 75~! INactive uers hebben, is dat wat treurig om te zien.
24 mans raiden gaat zo ook niet lukken natuurlijk ook al kan je altijd hulp inroepen van andere FCs of andere FCs joinen.
Liever blijf ik echter NL only , waar mogelijk
Iemand een lijst met Nederlandse FCs en de hoeveelheid echte actieve mensen op dit moment?
Ik hou me aanbevolenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef GekkeR het volgende:
Aangezien ik op GoT het balletje ook al heb opgegegooid, straks komen er (als het goed is) 5 dagen aan waarin je gratis van je server mag switchen.
Het zou volgens mij wel leuk zijn om zoveel mogelijk NLers op 1 server te krijgen.
Onze FC zit op Moogle (15~ actieve NL spelers) maar gezien wij ook 75~! INactive uers hebben, is dat wat treurig om te zien.
24 mans raiden gaat zo ook niet lukken natuurlijk ook al kan je altijd hulp inroepen van andere FCs of andere FCs joinen.
Liever blijf ik echter NL only , waar mogelijk
Iemand een lijst met Nederlandse FCs en de hoeveelheid echte actieve mensen op dit moment?
Welke FC op welke server wil mij hebben?quote:Greetings, everyone.
I’m happy to announce that the World Transfer Service will become available on October 15.
We are currently performing our final testing on the service in preparation for its launch, and as long as no major issues are discovered between now and tomorrow night, we will be launching the service according to schedule. In the event that an issue is discovered, there is a possibility we push it back a couple of days, so we appreciate your understanding if this were to happen.
We'll be announcing more details on the Lodestone very soon, but I wanted to give you all a heads up!
Zal straks voor je kijken. Heb een alt op die server omdat ik een aantal toffe mensen tegenkwam in een dungeon. Die hebben mij leren tankenquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:18 schreef Griebus het volgende:
Weet iemand nog een goeie fc op Lich?
Liefst nl of uk. Maar vooral gezelligheid en elkaar helpen en uitleggen enzo.
Ow dat zou tof zijn! Eventueel ben ik ook wel bereid om te transferen naar een andere server. Heb een lvl50blm.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal straks voor je kijken. Heb een alt op die server omdat ik een aantal toffe mensen tegenkwam in een dungeon. Die hebben mij leren tankenIs echt een gave FC
Het is Healing Serenity in Linch. Kleine FC (20 man) dus hoog "ons kent ons" gehalte (wat ik zelf heel fijn vind). Denk dat het tijd gaat worden dat ik ook de overstap maak met mijn mainquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:01 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ow dat zou tof zijn! Eventueel ben ik ook wel bereid om te transferen naar een andere server. Heb een lvl50blm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |