Ik vind het zelf wel meevallen, maar het kan inderdaad wel verbeterd wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:37 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Nee, maat van me had hem nodig om animal fat te maken of zoiets, zodat hij uiteindelijk een sledgehammer kon maken, waarmee hij kon minen of zo, zodat hij uiteindelijk een armor voor me kon craften.
Ik gebruik ook de xbox controller, het probleem zit hem ook niet in de controller zelf, maar in het feit dat de targetting raar werkt. Hij cycled raar door de targets heen en zo.
Gewoon het spel installeren en gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat zou dan de beste manier zijn om te beginnen? Ik vind het nogal vaag icm met die oude versie allemaal
Dat is wel erg slecht, en ze zijn ook tijdelijk gestopt met de digitale distributie (vanwege de drukte). Mogelijk dat het daar aan ligt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef Denzo het volgende:
Belachelijk dit, nog steeds geen registratiecode van Square Enix. Ik ga een refund aanvragen en het spel ergens anders bestellen.
Vind je? Ik had er niet zo heel veel moeite mee. Spelers moeten alleen weer opnieuw leren wat de game mechanics zijn of zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:52 schreef lifeblind het volgende:
Hm, gisteren m'n eerste instance getanked d.m.v. de duty finder. Threat is nog een... probleemIk heb als gladiator tot nu toe alleen een soort van AoE taunt en 1 ability waar ik wat meer threat mee opbouw... m'n taunt komt pas op lvl 22
Ik doe elke keer dat ik online ben een search, maar ik kan je steeds maar niet vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef D-vide het volgende:
Free company begint zich te vormen. Waar blijft iedereen? /tell Lana Thryven is genoeg
Nouja, 't is vooral lastig als een dps al vooruit rent om een group mobs aan begint te vallen, als je dan probeert om die hele group toch nog op jou te krijgen is 't lastig soms. Maar goed, bij iedere mmorpg denken dps sowieso dat ze juist vooruit moeten rennen en alles maar moeten aanvallen wat beweegt zonder dat de tank in de buurt is op low level :-/ Laten we 't er op houden dat in driekwart van de gevallen alles goed ging, in die overige 25% was 't kutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:25 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Vind je? Ik had er niet zo heel veel moeite mee. Spelers moeten alleen weer opnieuw leren wat de game mechanics zijn of zo.
Gladiator heeft het inderdaad redelijk lastig de eerste levelsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:52 schreef lifeblind het volgende:
Hm, gisteren m'n eerste instance getanked d.m.v. de duty finder. Threat is nog een... probleemIk heb als gladiator tot nu toe alleen een soort van AoE taunt en 1 ability waar ik wat meer threat mee opbouw... m'n taunt komt pas op lvl 22
Ik heb helaas al een leuke FCquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef D-vide het volgende:
Free company begint zich te vormen. Waar blijft iedereen? /tell Lana Thryven is genoeg
Ik had je als het goed is ff toegevoegd btwquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:43 schreef DjNivek het volgende:
M'n CE was gisteren gefixt dus ik kan gewoon spelen nu. Ben wat weaving aan het levelen, en om een of andere reden heb ik nu dit in m'n kop;
I'm gonna craft some pants,
'cause I want 20 gil in my pocket.
I, I, I'm weaving.
Looking for a HQ.
This is fucking awesome!
Zag het, heb em geaccepteerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:13 schreef Denzo het volgende:
[..]
Ik had je als het goed is ff toegevoegd btw
Ik krijg ook enkel de bovenstaande meldingen. Ik heb het voorals nog maar opgegeven voor vandaag.quote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef Helgen het volgende:
Iets van anderhalf uur af en aan geprobeerd erin te komen, maar ik krijg steeds de volgende errors:
This world is full, please try again later... (zet me dan in een queue ofzo)
Unable to load NA/EU worlds.
The server lobby encountered an error.
Dus ik wacht wel weer tot morgen...
\Nice.quote:Op maandag 2 september 2013 22:40 schreef D-vide het volgende:
Iedereen krijgt een gratis week bovenop de tijd die ze nu over hebben. Vanaf woensdag 12.00 moet het opgelost zijn.
Met mijn gladiator heb ik gelukkig ook nergens last vanquote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef mogsy het volgende:
Er lijkt een schrijnend tekort aan tanks. Met de duty finder heb ik meestal direct een hit op marauder.
Jammer, heb er niets aan, ga over 2 dagen voor 15 dagen op vakantie.quote:Op maandag 2 september 2013 22:40 schreef D-vide het volgende:
Iedereen krijgt een gratis week bovenop de tijd die ze nu over hebben. Vanaf woensdag 12.00 moet het opgelost zijn.
Doen! Het voorkomt veel stress van de instances inkomenquote:Op maandag 2 september 2013 22:43 schreef Santello het volgende:
[..]
\Nice.
Heb een level 1 Arcanist. Toch maar een tank? Ik lees een tekort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn echt prachtige locaties bij!Kitase: "You're a good gamer!"
quote:Op maandag 2 september 2013 22:44 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Met mijn gladiator heb ik gelukkig ook nergens last van
Niet heel groot omdat ik niemands namen ken. Hoe meer hoe beter!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:07 schreef Pixell het volgende:
Hoe groot is de Fok FC op het moment?
Ik zoek eigenlijk gewoon een grote FC waar veel gepraat word etc. omdat ik dit toch casual speel..Geen hardcore speelstijl met server firsts meer voor mij![]()
Oh en kan ik met mijn pc account ook gewoon op de ps3 spelen?
Mjah, misschien toch maar iets anders zoeken dan, zo weinig gelul in chat als er maar 5-10 lui in zittenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef D-vide het volgende:
[..]
Niet heel groot omdat ik niemands namen ken. Hoe meer hoe beter!
PS3-versie moet je kopen volgens mij, maar je kan daar wel je PC-character op spelen. Dat is volledig cross-platform.
Dat blijft natuurlijk niet zo weinigquote:Op donderdag 5 september 2013 01:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
Mjah, misschien toch maar iets anders zoeken dan, zo weinig gelul in chat als er maar 5-10 lui in zitten
Ach misschien join ik ook wel, ign: Pix Majerequote:Op donderdag 5 september 2013 02:08 schreef D-vide het volgende:
[..]
Dat blijft natuurlijk niet zo weinig
lol hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb geen enkel probleem gehad tot nu toe, zelfs niet op Odin, terwijl die server toch best vol zit!quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:12 schreef Santello het volgende:
Gekocht bij de launch. Nog niet kunnen spelen![]()
Ik hoop morgen mijn eerste minuten te kunnen maken!!
Kwam niet door de server. Had andere dingen te doen helaasquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
lol hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb geen enkel probleem gehad tot nu toe, zelfs niet op Odin, terwijl die server toch best vol zit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |