Nicequote:Op zondag 8 september 2013 11:35 schreef mogsy het volgende:
Ding! Level 40
[ afbeelding ]
Meteen maar een complete set gekocht, kan er niet tegen wanneer het een mix is van allerlei armor soorten![]()
En Fantasia gebruikt om mezelf om te toveren in een mi'qote.
Dat klinkt als badpakken questenquote:Op maandag 9 september 2013 12:14 schreef Yachiru het volgende:
http://na.finalfantasyxiv(...)Moonfire_Faire_2013/
Een festival, leuk!
Die japanners weten wel raad met dat soort dingenquote:Op maandag 9 september 2013 15:39 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Bikini's voor de dames en SM-achtige pakjes voor male characters
Dungeons kunnen echt vervelend zijn. Mensen die schelden hebben vaak ook zelf de problemen veroorzaakt. Als je hulp nodig hebt bij een dungeon moet je het maar zeggen, ik vind het gezellig om mee te lopenquote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Helgen het volgende:
Zojuist na een week er tegenop zien eindelijk Sastasha gedaan. Viel eigenlijk reuze mee. Ik hield nooit van dungeons bij WoW omdat, als je iets fout deed, mensen meteen begonnen te schelden eigenlijk. Maar nu ging het goed, ik was healer, er is niemand dood gegaan en we hebben de dungeon goed afgerond. Alleen die laatste baas was best moeilijk. Er bleven maar vismannetjes komen en die gingen mij aanvallen. Maar uiteindelijk hebben we het allemaal overleefd enzo. 4 items gewonnen dus mijn gear is ook weer wat sterkerMisschien vanavond, anders woensdag doe ik Tam tara.
Doen ze het al weer goed? Ga misschien toch ook maar een PS3 versie kopen... moet toch tenminste een keer gezien hebben...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:30 schreef Pheno het volgende:
Wil k het nu doen, moet ik mijn account weer koppelen en alles. Maar servers dus plat![]()
Nu doen ze het weer maar zegt ie dat ik geen valid account heb. Mooi, hele progressie kwijt of zo
Mag alleen restarten. Blegh
Ging allemaal primaquote:Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef Cid het volgende:
[..]
Doen ze het al weer goed? Ga misschien toch ook maar een PS3 versie kopen... moet toch tenminste een keer gezien hebben...
Hoe heet je?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:48 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht al een eeuw tot er een groep bij elkaar is om sastasha te doen.
Satasha is de eerste dungeon, dus het is even wennen voor nieuwe mensen zoals waarschijnlijk die tank. Als je daar als healer op gaat zeiken en ragequitten ben je echt een kneusquote:Op zondag 15 september 2013 07:15 schreef Pheno het volgende:
Maar na 50 minuten wachten (!!! ) een groep compleet. Een of andere zeikerige healer die begint te mekkeren tegen een tank, die zijn best doet, maar toch opeens de boel verlaat
Dus zonder healer uitgespeeld, ik had gelukkig nog een physics-spell. Echt, in elke MMO heb je van die randmongolen. Maar ik had gehoord dat deze dungeon nog al lastig moest zijn, is dat soms de reden dat mensen het niet spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |