abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130952881
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:35 schreef mogsy het volgende:
Ding! Level 40

[ afbeelding ]

Meteen maar een complete set gekocht, kan er niet tegen wanneer het een mix is van allerlei armor soorten :@

En Fantasia gebruikt om mezelf om te toveren in een mi'qote.
Nice :)

Ik was op m'n vriendin aan het wachten om door te levelen, dus ben nog 26 op m'n Gladiator. Wel Conjurer naar 15 gebracht. Nu bezig met professions, Weaver op 31, Botany nu aan het levelen om Flax te kunnen farmen om Weaver verder te werken (zit op 25 met Botany). Zat te doen iig :P
  zondag 8 september 2013 @ 17:48:45 #152
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_130954665
Ondanks dat ik meet tijd op de T.net website zit voor het bespreken en bepraten van deze game, toch even het delen van mijn character gegevens e.d.

Forum Name: Laviathan
Character: Dawn Solaria
Job: Black Mage
Server: Phoenix (EU)
Free Company: [AC] Aetherized Crystal
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_130987055
quote:
Dat klinkt als badpakken questen :7
pi_130988034
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:07 schreef mogsy het volgende:

[..]

Dat klinkt als badpakken questen :7
Bikini's voor de dames en SM-achtige pakjes voor male characters :o
pi_130988244
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:39 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Bikini's voor de dames en SM-achtige pakjes voor male characters :o
Die japanners weten wel raad met dat soort dingen :') , enige wat er dan nog ontbreekt is een Ochu *O*
pi_130992243
Zojuist na een week er tegenop zien eindelijk Sastasha gedaan. Viel eigenlijk reuze mee. Ik hield nooit van dungeons bij WoW omdat, als je iets fout deed, mensen meteen begonnen te schelden eigenlijk. Maar nu ging het goed, ik was healer, er is niemand dood gegaan en we hebben de dungeon goed afgerond. Alleen die laatste baas was best moeilijk. Er bleven maar vismannetjes komen en die gingen mij aanvallen. Maar uiteindelijk hebben we het allemaal overleefd enzo. 4 items gewonnen dus mijn gear is ook weer wat sterker :) Misschien vanavond, anders woensdag doe ik Tam tara.
pi_131000646
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Helgen het volgende:
Zojuist na een week er tegenop zien eindelijk Sastasha gedaan. Viel eigenlijk reuze mee. Ik hield nooit van dungeons bij WoW omdat, als je iets fout deed, mensen meteen begonnen te schelden eigenlijk. Maar nu ging het goed, ik was healer, er is niemand dood gegaan en we hebben de dungeon goed afgerond. Alleen die laatste baas was best moeilijk. Er bleven maar vismannetjes komen en die gingen mij aanvallen. Maar uiteindelijk hebben we het allemaal overleefd enzo. 4 items gewonnen dus mijn gear is ook weer wat sterker :) Misschien vanavond, anders woensdag doe ik Tam tara.
Dungeons kunnen echt vervelend zijn. Mensen die schelden hebben vaak ook zelf de problemen veroorzaakt. Als je hulp nodig hebt bij een dungeon moet je het maar zeggen, ik vind het gezellig om mee te lopen :)
Kitase: "You're a good gamer!"
pi_131050827
Libra Eorzea app *O*

http://na.finalfantasyxiv.com/pr/special/libraeorzea/

Heb 'm al gedownload en er even snel doorheen gebladerd, lijkt me erg handig! Voorlopig alleen in de iOS AppStore, maar hij komt ook naar Android :)
pi_131050925
App gedownload :7 (meteen weer een update :') ).

Ik moet me nog melden bij de guild, maar verwacht pas na 1 oktober meer te doen. gewoonweg te druk om te gamen op het moment :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_131066585
Wil k het nu doen, moet ik mijn account weer koppelen en alles. Maar servers dus plat :')

Nu doen ze het weer maar zegt ie dat ik geen valid account heb. Mooi, hele progressie kwijt of zo :?

Mag alleen restarten. Blegh
pi_131098421
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:30 schreef Pheno het volgende:
Wil k het nu doen, moet ik mijn account weer koppelen en alles. Maar servers dus plat :')

Nu doen ze het weer maar zegt ie dat ik geen valid account heb. Mooi, hele progressie kwijt of zo :?

Mag alleen restarten. Blegh
Doen ze het al weer goed? Ga misschien toch ook maar een PS3 versie kopen... moet toch tenminste een keer gezien hebben...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_131125247
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef Cid het volgende:

[..]

Doen ze het al weer goed? Ga misschien toch ook maar een PS3 versie kopen... moet toch tenminste een keer gezien hebben...
Ging allemaal prima ^O^, tijdens de installatie koppelen ze je PSN account aan je SE account als je die al hebt.

Mijn oude FFXIV characters kon ik meteen spelen _O_

Integratie met de Lodestone website is echt geweldig, al loopt de informatie wel wat achter. Vanmiddag de iOS app eens proberen :)

Ik ben op weg naar de Paladin class *O*

Character name: Cidolfas Windu
Servert: Coeurl
pi_131126210
D-vide, hoe was je eigenlijk van plan de OP bij te gaan houden? Deze kan nu niet meer door jou aangepast worden toch? In het Animal Crossing-topic maakt degene die zijn/haar gegevens post een TR aan zodat iemand die de OP wel aan kan passen de gegevens er in kan zetten, idee voor dit topic?
pi_131139076
Forumnaam: Theoden
Ingame naam: Evenstar Wanderlust
Type: Tank
Stats: GLD 20, CNJ 15, MNR 20

Tijdje niet gepost, maar zit nu op Phoenix, niet op Moogle.

50 PLD, 37BSM, 31MNR nu :)
pi_131178243
Ik wacht al een eeuw tot er een groep bij elkaar is om sastasha te doen. :')
pi_131181714
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:48 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht al een eeuw tot er een groep bij elkaar is om sastasha te doen. :')
Hoe heet je?
pi_131188731
Lady Arcania

Maar na 50 minuten wachten ( :') !!! ) een groep compleet. Een of andere zeikerige healer die begint te mekkeren tegen een tank, die zijn best doet, maar toch opeens de boel verlaat :')

Dus zonder healer uitgespeeld, ik had gelukkig nog een physics-spell. Echt, in elke MMO heb je van die randmongolen. Maar ik had gehoord dat deze dungeon nog al lastig moest zijn, is dat soms de reden dat mensen het niet spelen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Pheno op 15-09-2013 07:21:31 ]
pi_131189043
Satasha is juist enorm simpel, ik heb juist begrepen dat dungeons boven de level 30 een leuke difficulty boost krijgen (de laatste baas van Brayflox was dat wel een beetje te merken, al was het deels ook de latency naar de server).

Ik neem aan dat je als Arcanist speelt, dan kan je goed dungeons healen. Zeker als je Conjurer ook even naar lvl 8 werkt. M'n vriendin heeft ook alle dungeons tot Haukke Manor als Arcanist geheald, daarna is ze verder gegaan met Scholar.
pi_131189842
Ik wil summoner worden, dus conjurer ga ik niet doen (THM dus).

Voor de rest doe ik maar wat, op een afstandje matten, maar de controls van PS3 zijn soms irritant (blijft dan toch opeens pinnen op de baas van het stel bv, terwijl ik de summons van hem wil verslaan). En nee, ik heb dan geen fixed target aangezet, maar ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar een ander aan te vallen voor meer dan een keer. Daarna swingt de target weer terug naar de baas. Moet nog eens uitzoeken waar dat aan ligt.
pi_131190604
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2013 07:15 schreef Pheno het volgende:

Maar na 50 minuten wachten ( :') !!! ) een groep compleet. Een of andere zeikerige healer die begint te mekkeren tegen een tank, die zijn best doet, maar toch opeens de boel verlaat :')

Dus zonder healer uitgespeeld, ik had gelukkig nog een physics-spell. Echt, in elke MMO heb je van die randmongolen. Maar ik had gehoord dat deze dungeon nog al lastig moest zijn, is dat soms de reden dat mensen het niet spelen?
Satasha is de eerste dungeon, dus het is even wennen voor nieuwe mensen zoals waarschijnlijk die tank. Als je daar als healer op gaat zeiken en ragequitten ben je echt een kneus :') . Mensen die gaan flamen zijn wel een beetje degenen die het verpesten in de dungeons. Rond level 50 ga je met 80 mensen de dungeon in. Ik deed daar een dungeon waar ineens een flamewar ontstond omdat de off-tank aan het vervelen was ofzo. Echt van die stoere mensen in de comments die dan zeggen dat ze meerdere accounts op 50 hebben met elke klasse etc. Achja.
pi_131206997
Treurig ja. Nou ja, lullen doe ik toch niet, want ps3 :') Typen is zo goed als onmogelijk tijdens het vechten :D
pi_131220279
Zojuist als tank Satasha gedaan op de PS3....was even wennen maar uiteindelijk ging het best aardig. 1 whipe omdat de healer disconnecte :)
pi_131319746
Odin
Forumnaam: Rquiem
Ingame naam: Sollstice Rquiem
Type: Purgler
Stats: PUR 3

Echt verse van de pers net begonnen. Zag dat jullie op Odin zaten dus dacht join de server.
pi_131356317
Ben net begonnen ken nog niemand in het spel dus een paar vrienden zijn welkom :)

Server : Odin
Forumnaam: Dtje02
Ingame naam: Dyre Dtje

Ben een Lancer van nu net level 11
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')