quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:21 schreef SjaakBauer het volgende:
We hoeven niet meer te spelen.twitter:aad300 twitterde op zondag 18-08-2013 om 10:10:16"@Mkrabby: Belangrijk: wat verwacht @aad300 van de klassieker?"ajafey 2-1 reageer retweet
Vervang Schaak met Manu en De Vrij met De Thijs en ik ben het eens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
------------------Mul--------------
--Jan------De Vrij-----BMI--Neel--
----------------Claas--------------
---------Hyena---------Teros------
-----Schaak-------Pel------Boet---
Zeg nou zelf. Tikkie takkie 2.0 dit joh. EL finale alles.
Je hebt ook nog Oetlul Galati geloof ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alle namen van tegenstanders zijn beter dan Petrolul, zo lullig als je daarvan verliest
Ik snap eigenlijk niet waar dat vertrouwen in Manu vandaan komt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vervang Schaak met Manu en De Vrij met De Thijs en ik ben het eens.
Otelul.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Oetlul Galati geloof ik.
Geen vertrouwen in Manu, meer een gebrek aan vertrouwen in Schaken op het moment.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waar dat vertrouwen in Manu vandaan komt.
Als Indi het zegt komt alles goed.quote:Martins Indi: "Tegen Kuban de stijgende lijn doortrekken"
Feyenoord verloor zondag zijn derde competitiewedstrijd op rij. Uit bij Ajax werd het 2-1 voor de Amsterdammers. Zodoende beleeft Feyenoord zijn slechtste start ooit en staat het nog op nul punten. Een drama, zo constateert Bruno Martins Indi, die echter ook positieve punten ziet.
"We moeten positief blijven", zegt de geboren Portugees hoopvol in het Algemeen Dagblad. "Natuurlijk ging er ook vandaag (zondag, red.) genoeg fout. En drie gespeeld, nul punten is een drama. Maar we komen er weer aan. Donderdag in Rusland tegen Kuban' Krasnodar gaan wij de stijgende lijn doortrekken."
Tegen de Russen speelt Feyenoord om een plaats in de groepsfase van de Europa League. Donderdag spelen de Rotterdammers eerst in Rusland, een week later komt de ploeg die zondag met 1-0 verloor bij CSKA Moskou naar Rotterdam.
Die krijgen wekelijks een niveautje PSV/Ajax/Vitesse over de vloer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:41 schreef PIETR het volgende:
Wel lekker hoor, die Europese wedstrijden. Doordeweeks naar Feyenoord (kijken). Beter halen we de groepsfase. Moet lukken, zo goed zijn die Russen toch niet?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ikkie-naar-rode-stad
quote:]FK Krasnodar, niet te verwarren met de tegenstander van Feyenoord in de Europa League Kuban Krasnodar, heeft opnieuw een speler met een Eredivisie-verleden aan zich gebonden. Spits Ari tekende maandag een contract in de stad in Zuid-Oost Rusland.
Is dit dezelfde als die van Feyenoord? Zou hem niet herkennen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:36 schreef Grifte het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194678
Onze vriend Bandalovski leeft ook nog
Ga ik ook proberen bij m'n werkgever, gaat het vast ook lukkenquote:Salarisverhoging Van Geel na Russische interesse
Martin van Geel heeft een loonsopslag bij Feyenoord gekregen. De technisch directeur ontving onlangs een lucratief aanbod vanuit Rusland en hij deelde die belangstelling met de Raad van Commissarissen van de Rotterdammers. Het toezichthoudende orgaan heeft daarop besloten het salaris van Van Geel te verhogen om het directielid binnenboord te houden. Dat maakt journalist Martijn Krabbendam bekend in het voetbalprogramma Voetbal International.
Ik vraag me dan altijd af wie dat lekt naar VI.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ga ik ook proberen bij m'n werkgever, gaat het vast ook lukken
Voor jou tien andere Polen zegt 'ie dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ga ik ook proberen bij m'n werkgever, gaat het vast ook lukken
Zal wel een sympathisant zijn van Been/Beenhakker die om wat voor reden dan ook toen ze opstapten zijn baan niet heeft willen opzeggen maar daardoor wel een enorme tyfushekel aan Van Geel heeft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wie dat lekt naar VI.
Pim Blokland bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel een sympathisant zijn van Been/Beenhakker die om wat voor reden dan ook toen ze opstapten zijn baan niet heeft willen opzeggen maar daardoor wel een enorme tyfushekel aan Van Geel heeft.
Pim heeft toch meerdere keren zijn vertrouwen in Van Geel uitgesproken hoor. Sterker nog zonder hem had Van Geel nooit op die positie gezeten.quote:
Blokland was juist groot voorstander van Van Geel. De VVF kotsten Beenhakker ook uit.quote:
Wat een debiel, ze zakten weg door tactisch falen, niet door conditioneel falen. Hoe verklaart die mafkees de sterkere 2e helft dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:11 schreef Caland het volgende:
Raymond Verheijen heeft ook weer een mening.
Tegen Twente & Ajax zakte Feyenoord na 25 min ver weg. Door EL wedstrijden vs Kuban op donderdag zal frisheid van de spelers verder afnemen.
Afgelopen februari was ik met Kuban Krasnodar 10 dagen op trainingskamp in Dubai. Normaal gesproken is Feyenoord totaal kansloos.
Welke sterkere tweede helft?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een debiel, ze zakten weg door tactisch falen, niet door conditioneel falen. Hoe verklaart die mafkees de sterkere 2e helft dan?
Oh, oke. Dacht dat Mario en Pim twee handen op een buik waren, toch niet dus.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Blokland was juist groot voorstander van Van Geel. De VVF kotsten Beenhakker ook uit.
Laten we het houden op minder slecht.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2e helft tegen Ajax was beter dan 2e deel van de 1e helft.
Okquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het houden op minder slecht.
Ik heb weer iets gemist, wat heeft ze nou weer geflikt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Dat verhaal over de vrouw van Van Geel
Gedoucht met Armenterosquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist, wat heeft ze nou weer geflikt?
Dat als de spelers gemasseerd moeten worden ze wel eens mevrouw Van Geel daar zien liggen die daar ook gewoon gebruik van maakt. Ook heeft ze een eigen parkeerplek. Wat ongebruikelijk is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist, wat heeft ze nou weer geflikt?
Hahah, mooie bak ja!quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Dat verhaal over de vrouw van Van Geel
Ok dat klinkt weer iets genuanceerder...quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat als de spelers gemasseerd moeten worden ze wel eens mevrouw Van Geel daar zien liggen die daar ook gewoon gebruik van maakt. Ook heeft ze een eigen parkeerplek. Wat ongebruikelijk is.
Krabby ontkende dit niet. 'Die verhalen heb ik ook gehoord ja'
Ze heeft niet genoeg aan BMI?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij heeft een grote piemol, daarom is hij gehaald. Aldus meneer van der Gijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |