quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:21 schreef SjaakBauer het volgende:
We hoeven niet meer te spelen.twitter:aad300 twitterde op zondag 18-08-2013 om 10:10:16"@Mkrabby: Belangrijk: wat verwacht @aad300 van de klassieker?"ajafey 2-1 reageer retweet
Vervang Schaak met Manu en De Vrij met De Thijs en ik ben het eens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
------------------Mul--------------
--Jan------De Vrij-----BMI--Neel--
----------------Claas--------------
---------Hyena---------Teros------
-----Schaak-------Pel------Boet---
Zeg nou zelf. Tikkie takkie 2.0 dit joh. EL finale alles.
Je hebt ook nog Oetlul Galati geloof ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alle namen van tegenstanders zijn beter dan Petrolul, zo lullig als je daarvan verliest
Ik snap eigenlijk niet waar dat vertrouwen in Manu vandaan komt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vervang Schaak met Manu en De Vrij met De Thijs en ik ben het eens.
Otelul.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Oetlul Galati geloof ik.
Geen vertrouwen in Manu, meer een gebrek aan vertrouwen in Schaken op het moment.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waar dat vertrouwen in Manu vandaan komt.
Als Indi het zegt komt alles goed.quote:Martins Indi: "Tegen Kuban de stijgende lijn doortrekken"
Feyenoord verloor zondag zijn derde competitiewedstrijd op rij. Uit bij Ajax werd het 2-1 voor de Amsterdammers. Zodoende beleeft Feyenoord zijn slechtste start ooit en staat het nog op nul punten. Een drama, zo constateert Bruno Martins Indi, die echter ook positieve punten ziet.
"We moeten positief blijven", zegt de geboren Portugees hoopvol in het Algemeen Dagblad. "Natuurlijk ging er ook vandaag (zondag, red.) genoeg fout. En drie gespeeld, nul punten is een drama. Maar we komen er weer aan. Donderdag in Rusland tegen Kuban' Krasnodar gaan wij de stijgende lijn doortrekken."
Tegen de Russen speelt Feyenoord om een plaats in de groepsfase van de Europa League. Donderdag spelen de Rotterdammers eerst in Rusland, een week later komt de ploeg die zondag met 1-0 verloor bij CSKA Moskou naar Rotterdam.
Die krijgen wekelijks een niveautje PSV/Ajax/Vitesse over de vloer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:41 schreef PIETR het volgende:
Wel lekker hoor, die Europese wedstrijden. Doordeweeks naar Feyenoord (kijken). Beter halen we de groepsfase. Moet lukken, zo goed zijn die Russen toch niet?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ikkie-naar-rode-stad
quote:]FK Krasnodar, niet te verwarren met de tegenstander van Feyenoord in de Europa League Kuban Krasnodar, heeft opnieuw een speler met een Eredivisie-verleden aan zich gebonden. Spits Ari tekende maandag een contract in de stad in Zuid-Oost Rusland.
Is dit dezelfde als die van Feyenoord? Zou hem niet herkennen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:36 schreef Grifte het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194678
Onze vriend Bandalovski leeft ook nog
Ga ik ook proberen bij m'n werkgever, gaat het vast ook lukkenquote:Salarisverhoging Van Geel na Russische interesse
Martin van Geel heeft een loonsopslag bij Feyenoord gekregen. De technisch directeur ontving onlangs een lucratief aanbod vanuit Rusland en hij deelde die belangstelling met de Raad van Commissarissen van de Rotterdammers. Het toezichthoudende orgaan heeft daarop besloten het salaris van Van Geel te verhogen om het directielid binnenboord te houden. Dat maakt journalist Martijn Krabbendam bekend in het voetbalprogramma Voetbal International.
Ik vraag me dan altijd af wie dat lekt naar VI.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ga ik ook proberen bij m'n werkgever, gaat het vast ook lukken
Voor jou tien andere Polen zegt 'ie dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ga ik ook proberen bij m'n werkgever, gaat het vast ook lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |