Zeker als je naar zulke niveau's kijkt en gaat vergelijken. Dat is echt lange termijn werk. Elke training een stukje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:10 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het kan altijd beter natuurlijk, maar ik kijk altijd naar hoe ik zelf een jaar of 2 geleden was, en dan kan ik niet anders dan tevreden zijn.![]()
Wauw!quote:
hoe? Maak jij om de zoveel tijd foto's? Ik ben er nooit aangekomen om dat te doen:/quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:10 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het kan altijd beter natuurlijk, maar ik kijk altijd naar hoe ik zelf een jaar of 2 geleden was, en dan kan ik niet anders dan tevreden zijn.![]()
Toen ik net begon was ik 90kg, rond de 25/27% bf (ben 1,87m) met 0.0 aan kracht. Ik heb geen foto nodig om te weten hoe ik toen was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef Basxt het volgende:
[..]
hoe? Maak jij om de zoveel tijd foto's? Ik ben er nooit aangekomen om dat te doen:/
Toen ik op jacht ging naar die grippers duurde het even voor ik ze vond (voor een acceptabele prijs), dus het leek me een leuke kans op een extra zakcentje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lache. dus zelf een webshop gestart begrijp ik?![]()
Die augurkensituatielol een voorbeeld uit eigen keuken toch?
lolquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Toen ik op jacht ging naar die grippers duurde het even voor ik ze vond (voor een acceptabele prijs), dus het leek me een leuke kans op een extra zakcentje.
In mijn geval ging het om pastasaus
Ik: "HEUJ VRIENDIN, IK HEB NET 130 KILO GEDEADLIFT![]()
![]()
".
Vriendin: "Kan je deze pot pastasaus open maken"
Ik: "Suuuure"
<HHNNNGGGGHHNNNGGGG>
Niet dus...
(augurken)
lol. gewoon niks uit pot keupen. Boontjes van HAK, niet te freeten die dingen zo zout lol.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef kidkash19 het volgende:
Beetje jammer dat HAK tegenwoordig die nieuwe dekseltjes heeft, zo voel je je ineens een stuk minder mans
Beetje extra sodium voor de bloat...goeie pompquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
augurken blijven kut hoor. Je krijgt ze wel open, maar je zet hem dan ff tegen je lichaam aan, en door de schok zit heel je shirt dan onder ut suah.
[..]
lol. gewoon niks uit pot keupen. Boontjes van HAK, niet te freeten die dingen zo zout lol.
verse boontjes kort koken, geen zout toe voegen, en zijn dan zoet van zichzelf![]()
Meestal ram ik gewoon ff de punt van een keukenmes in de deksels, dan is het vacuum d'r af en dan heb je helemaal geen problemen.
Geef eens een voorbeeld van een 1RM uitkomst uit die app..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:17 schreef stinkie het volgende:
Voor de jefit gebruikers: heeft iemand die berekende 1rm wel eens geprobeerd? Zijn dat realistische uitkomsten?
Dit zijn de standaard formules.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:17 schreef stinkie het volgende:
Voor de jefit gebruikers: heeft iemand die berekende 1rm wel eens geprobeerd? Zijn dat realistische uitkomsten?
Damn, erg nice fysiek.quote:
Dit inderdaad, koop alleen kikkererwten uit blik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
augurken blijven kut hoor. Je krijgt ze wel open, maar je zet hem dan ff tegen je lichaam aan, en door de schok zit heel je shirt dan onder ut suah.
[..]
lol. gewoon niks uit pot keupen. Boontjes van HAK, niet te freeten die dingen zo zout lol.
verse boontjes kort koken, geen zout toe voegen, en zijn dan zoet van zichzelf![]()
Meestal ram ik gewoon ff de punt van een keukenmes in de deksels, dan is het vacuum d'r af en dan heb je helemaal geen problemen.
Dat inderdaad. En al zou je het fysiek willen proberen dan blijft het nog onduidelijk. De ene dag zal je meer liften dan de andere, om weet ik hoeveel redenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een 1RM uitkomst uit die app..
Meestal is het gewoon een standaard som die gedaan wordt... bij de één valt de 1RM soms hoger uit bij daadwerkelijk proberen... maar bij sommige valt het lager uit.
je moet het zien als een grove richtlijn denk ik
Zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar plaatsen jullie je ellebogen bij de preacher curl? Ik duw nu de bovenkant van de bank in mijn oksel, maar vraag me af of dit goed is
Je bent te klein.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar plaatsen jullie je ellebogen bij de preacher curl? Ik duw nu de bovenkant van de bank in mijn oksel, maar vraag me af of dit goed is
Wat een koning!quote:
1.99mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |