quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:21 schreef Frey het volgende:
Nog 3 filmpjes, maar welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Sowieso die 2 filmpjes nog. En 2 van die links gingen naar dezelfde locatie, dus blijft er eentje over waarvan ik geen idee heb wat het kan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Er wijzen meer dingen en foto's erop dat het nina isquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef flanken het volgende:
Als mike dood valt krijg je weer ruzie tussen nina en ludo.
Waarom?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef flanken het volgende:
Als mike dood valt krijg je weer ruzie tussen nina en ludo.
Iedereen heeft een complottheorie....quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Er wijzen meer dingen en foto's erop dat het nina is
Laten we het hopen
Kan laura de dader zijn? of is die ergens anders?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Iedereen heeft een complottheorie....
Ik geloof niet dat Laura de dader is geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Kan laura de dader zijn? of is die ergens anders?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Laura de dader is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik echt wel een sterke
Dat denk ik ook niet, evenals dat ik niet geloof dat Ludo er iets mee te maken heeft. Ik gok nog steeds op Monica, die ging op de dag van de sabotage ineens weg en heeft een motief om Bing en/of Aysen iets aan te doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Laura de dader is geweest.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]Ze willen Laura nu juist verdacht maken.. dus die is het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik echt wel een sterke
Plus: ik denk niet dat ze er 2 vaste karakters met de cliff eruit schrijven.
Wie weetquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze willen Laura nu juist verdacht maken.. dus die is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef Frey het volgende:
De dader isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef Frey het volgende:
De dader isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]Ze is wel medeplichtig geweest aan een oude moord op iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik echt wel een sterke
Dusse.......![]()
![]()
Hoezo 2? Er is toch nooit gezegd dat de dader er ook per definitie uit de serie vertrekt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze willen Laura nu juist verdacht maken.. dus die is het niet.
Dat is altijd met nina. Lucas verteld aan nina wat hij gehoord heeft nina wordt weer boos op ludo net als janine. zou noud niet als eerste verdachte worden aangemerkt omdat de wapen van hem is.quote:
Ik denk als Mike te pletter valt Nina alleen maar blij is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:00 schreef flanken het volgende:
[..]
Dat is altijd met nina. Lucas verteld aan nina wat hij gehoord heeft nina wordt weer boos op ludo net als janine. zou noud niet als eerste verdachte worden aangemerkt omdat de wapen van hem is.
Wel zeer aannemelijk aangezien het om moord gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:58 schreef PG18 het volgende:
[..]
Hoezo 2? Er is toch nooit gezegd dat de dader er ook per definitie uit de serie vertrekt?
Ja. Kan Mike ook geen contact meer hebben met Nola. Komt haar veel te goed uit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk als Mike te pletter valt Nina alleen maar blij is.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:15 schreef flanken het volgende:
Zelfs de telegraaf website gaat het over de kist waar nina in ligt. De grap is goed gelukt nu moet nina ook nog vallen.
Mijn tweetquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:15 schreef flanken het volgende:
Zelfs de telegraaf website gaat het over de kist waar nina in ligt. De grap is goed gelukt nu moet nina ook nog vallen.
Daarom.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja. Kan Mike ook geen contact meer hebben met Nola. Komt haar veel te goed uit.
Vindt ik ook. Mike heeft nog een leuke verhaallijn Nina niet. Stel dat Nina overlijdt krijg je opnieuw een rechtszaak Mike wil volledig voogdij hebben en Ludo en Janine wil proberen te voorkomen. Ludo wordt het zat en bedreigd Mike die vervolgens met Nola naar het buitenland vlucht om 3 maanden later terug te keren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:05 schreef MagicTheo het volgende:
Vind het gek dat ze dan een verhaal opbouwen met Mike, dat die eindelijk zijn dochter mag zien, en dat hij er dan ineens misschien uitgezet wordt. Lijkt me onwaarschijnlijk, ik vind hem een van de beste personages nu.![]()
Het personage Jack is door de schrijvers om zeep geholpen..quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef Frey het volgende:
Mike heeft nu al veel meer potentie als bad guy dan slapzak Jack.
Vooral na Renequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het personage Jack is door de schrijvers om zeep geholpen..
Juist door die rechtszaak kunnen een Ludo, Nina, Maxime ook als verdachten van de sabotage gezien worden. Als Mike het slachtoffer is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef flanken het volgende:
[..]
Vindt ik ook. Mike heeft nog een leuke verhaallijn Nina niet. Stel dat Nina overlijdt krijg je opnieuw een rechtszaak Mike wil volledig voogdij hebben en Ludo en Janine wil proberen te voorkomen. Ludo wordt het zat en bedreigd Mike die vervolgens met Nola naar het buitenland vlucht om 3 maanden later terug te keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |