Zij heeft meegespeeld in zo'n film dat nu ook een serie gaat worden op SBS6: Veliefd op Ibiza.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze willen stoppen? Zijn daar aanwijzingen voor dat ze wil stoppen? Ik bedoel buiten GTST heeft ze geen andere klusjes, toch? En als Rohan het personage Nina wil houden dan komt er wel een andere actrice, deed ie ook metCharlie
Nee dat is Nina.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef roos85 het volgende:
Marly doet toch ook iets met sieraden?
Ik vermoed dat haar bedrijf dan Sieradendief heetquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef roos85 het volgende:
En ook nog iets met kleding, samen met Gigi.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef roos85 het volgende:
Klopt en Lucas iets met pruiken en naaldhakkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:19 schreef roos85 het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:29 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Klopt en Lucas iets met pruiken en naaldhakken
Zijn bedrijf heet "Tasjesnicht".
Ik ben benieuwd wat die filmpjes ons zullen tonenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:11 schreef Frey het volgende:
Maar nu zijn er dus nog steeds 4 niet werkende filmpjes.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:29 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Klopt en Lucas iets met pruiken en naaldhakken
Zijn bedrijf heet "Tasjesnicht".
Tot nu toe leidden al die links naar filmpjes, dus ik ga er maar vanuit dat die vier overgebleven links ons ook zullen leiden naar filmpjesquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:31 schreef roos85 het volgende:
Hoeven geen filmpjes te zijn... kunnen ook foto's of audiofragmenten zijn.
Welke links?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tot nu toe leidden al die links naar filmpjes, dus ik ga er maar vanuit dat die vier overgebleven links ons ook zullen leiden naar filmpjes
Die een paar topics terug hier allemaal in een lijstje zijn neergezet (door GSMboy volgens mij)quote:
Ah zoquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die een paar topics terug hier allemaal in een lijstje zijn neergezet (door GSMboy volgens mij)
Deze post dus:quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef GSMboy het volgende:
De video's die er zijn (en die er niet zijn):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:39 schreef GSMboy het volgende:
Hebben we al het nieuwste filmpje met Laura gezien, die de gereedschapskoffer van Noud heeft opgemerkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dus:Ah gevonden! Ik hoop het. Zou een leuke verhaallijn zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 3 te gaan, zat een dubbele titel bij.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:21 schreef Frey het volgende:
Nog 3 filmpjes, maar welke?Ben benieuwd naar die van LudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |