quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef einszweiachtung het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn dit de laatste opties, right?GGGG
Uiteraard, maar als je linkt naar de app, althans een verwijzing kan het ook een hint zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef Amarantha het volgende:
Hij zegt toch hoop? Ik hoop ook ooit miljonair te worden maar betekend niet dat dat gebeurd
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Waarom in een spoiler? Ik hoop dat Nina eruit gaat, icm Lucas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Omdat niet iedereen wil weten voor 2 September wie eruit zijn en wie nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:16 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler? Ik hoop dat Nina eruit gaat, icm Lucas.
Gaf je dat dan aan in je spoiler? Ik meen dat juist jij je ergerde aan die "overbodige" spoilers ivm je telefoonquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen wil weten voor 2 September wie eruit zijn en wie niet
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad
En het begint al lekker:twitter:rohangottschalk twitterde op maandag 19-08-2013 om 08:30:25Shit, ik ben de sleutel vergeten! Of was het nou een paperclip? Naja, dat wordt een loodgieter bellen... Of is het nou een timmerman? #Sleutel #Meerdijk #Door-is-closed #GTST #New #Season #epicfail reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:39 schreef GSMboy het volgende:
Hebben we al het nieuwste filmpje met Laura gezien?
Godverquote:en ik neem aan dat ze met haar rollator niet zo makkelijk en snel kan lopen. Op het bewakingsfilmje zag je ook geen rollator...
Of het was de bedoeling dat Mike te pletter zou vallen maar zijn de parachutes verwisseld en is het dus Nina die te pletter valt. Denk niet dat de schrijvers zo origineel zijn om Nina te laten sterven. Ze is zo'n beetje het lievelingetje van Rohan. En omdat Louis het toch druk genoeg krijgt....quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Yep.
Nu is er weer een verdachte bij en de link is gelegd met de rozenboom.
Die tang uit Noud's kist; 4 personen waren in de rozenboom, Lorena, Mike, Noud en Laura, waarbij Lorena het dichts bij de uitgang was en de lobby.
Die kist stond in de lobby - > wie zat er in dat spel in de lobby? Is dat dan de dader? Heeft de tang gepakt en niet goed teruggelegd immers de kist gaat niet goed dicht. Noud weet wel hoe die kist dicht moet, had 2 biertjes gehaald en ging naar zijn kamer, blijven over Mike, Lorena en Laura. Mike was ook in zijn kamer/kantoor (zie spel). Laura zie ik niet zo snel als dader aangezien ze redelijk verbaasd keek en ik neem aan dat ze met haar rollator niet zo makkelijk en snel kan lopen. Op het bewakingsfilmje zag je ook geen rollator...
Mijn conclusie: Lorena dader, Mike dode (zij heeft immers bonje met hem). Aan de grijns van Laura merk ik op dat zij weet wat er aan de hand is. Ze zal haar kleinzoon niet verdenken maar Lorena.
Als Nina sterft, maak ik een maand geen Rohan grappen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Of het was de bedoeling dat Mike te pletter zou vallen maar zijn de parachutes verwisseld en is het dus Nina die te pletter valt.
Logisch, want dan vier je een maand lang feest en heb je geen tijd om Rohan-grappen te makenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Als Nina sterft, maak ik een maand geen Rohan grappen.
De uitnodigingen zijn al verzondenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Logisch, want dan vier je een maand lang feest en heb je geen tijd om Rohan-grappen te maken
Rollator?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Yep.
Nu is er weer een verdachte bij en de link is gelegd met de rozenboom.
Die tang uit Noud's kist; 4 personen waren in de rozenboom, Lorena, Mike, Noud en Laura, waarbij Lorena het dichts bij de uitgang was en de lobby.
Die kist stond in de lobby - > wie zat er in dat spel in de lobby? Is dat dan de dader? Heeft de tang gepakt en niet goed teruggelegd immers de kist gaat niet goed dicht. Noud weet wel hoe die kist dicht moet, had 2 biertjes gehaald en ging naar zijn kamer, blijven over Mike, Lorena en Laura. Mike was ook in zijn kamer/kantoor (zie spel). Laura zie ik niet zo snel als dader aangezien ze redelijk verbaasd keek en ik neem aan dat ze met haar rollator niet zo makkelijk en snel kan lopen. Op het bewakingsfilmje zag je ook geen rollator...
Mijn conclusie: Lorena dader, Mike dode (zij heeft immers bonje met hem). Aan de grijns van Laura merk ik op dat zij weet wat er aan de hand is. Ze zal haar kleinzoon niet verdenken maar Lorena.
Edit, zie post verderop.
Het kan dan wel het lievelingetje zijn van Rohan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Of het was de bedoeling dat Mike te pletter zou vallen maar zijn de parachutes verwisseld en is het dus Nina die te pletter valt. Denk niet dat de schrijvers zo origineel zijn om Nina te laten sterven. Ze is zo'n beetje het lievelingetje van Rohan. En omdat Louis het toch druk genoeg krijgt....
(Het was een geintje dat niet door je gesnapt werd blijkbaarquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:24 schreef Devil010 het volgende:
[..]
(Het was een geintje dat niet door je gesnapt werd blijkbaar)
Het is een oude tang toch?
Ho wacht weer een hint/link: tang!
Zo noemde Mike haar wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:24 schreef Devil010 het volgende:
[..]
(Het was een geintje dat niet door je gesnapt werd blijkbaar)
Het is een oude tang toch?
Ho wacht weer een hint/link: tang!
Tenzij je Nina Sanders heet, en altijd "Ga weg" roept vinden wij hier jou heel erg aardig hoor!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:27 schreef Kyubey het volgende:
Het blijft raar dit topic te lezen, omdat ik Nina heet. Niemand lijkt me te mogen
Mooiquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:28 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Tenzij je Nina Sanders heet, en altijd "Ga weg" roept vinden wij hier jou heel erg aardig hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |