SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zo slecht in dat soort puzzelsquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die eerste had ik gelijk
Deze is inderdaad kut![]()
![]()
Zal zo een screenshot maken en uploaden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:42 schreef applecider het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand een foto van het eindresultaat?![]()
Ik heb hem nu wel, maar niet binnen de tijdquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in dat soort puzzels
Ik wete niet of dat heel erg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem nu wel, maar niet binnen de tijd
Ik wete niet of dat heel erg isJeu tnx, het is me nu ook geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat me opvalt dat lorena en laura verdacht worden gemaakt op de app terwijl ze niet gedaan kan hebben. Ze waren tijdens de sabotage in de rozenboom.![]()
Shitquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:41 schreef AudreyParker het volgende:
Weet niet of dat inmiddels al gezegd is maar iemand (ik dacht PeterKelder) had toch een theorie over die 0306 code bij Nina? Dat blijkt niet te kloppen want ik heb een foto van een poster met Nina erop met de code 0209!![]()
![]()
Zelfs de telegraaf website gaat het over de kist waar nina in ligt. De grap is goed gelukt nu moet nina ook nog vallen.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:15 schreef flanken het volgende:
Zelfs de telegraaf website gaat het over de kist waar nina in ligt. De grap is goed gelukt nu moet nina ook nog vallen.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:15 schreef flanken het volgende:
Zelfs de telegraaf website gaat het over de kist waar nina in ligt. De grap is goed gelukt nu moet nina ook nog vallen.quote:Nina of Mike verlaat GTST
van onze redactie
AMSTERDAM -
Óf Nina óf haar grote rivaal Mike is aankomend seizoen niet te zien in GTST. Van één van hen ging de parachute niet open...
De laatste aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijden sluit af met een spannende cliffhanger.
Ook Aysen Baydar heeft de sprong overleefd, zo blijkt uit de speciale App. Nina Sanders (gespeeld door Marly van der Velden) en Mike Brandt (Louise Talpe) zijn de twee overgebleven potentiële slachtoffers.
Noud, Wiet, Maxime, Rikki, Nuran en Lorena werden al 'gered'. Van Nina dook eerder deze maand een foto op waarop zij is opgebaard in een kist. Fans van de populaire RTL 4-soap vermoeden dat dat een dwaalspoor is. Het nieuwe seizoen start begin september.![]()
![]()
![]()
![]()
Deze puzzle is veel beter had hem binnen drie seconden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goh, was Meerdijk gesloten dan?twitter:rohangottschalk twitterde op maandag 19-08-2013 om 08:02:25Meerdijk is weer geopend! Hoop iedereen zo springlevend terug te zien! Zin in nieuw seizoen GTST! reageer retweet
![]()
![]()
Een wereldstad kan je makkelijk sluiten johquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:58 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, was Meerdijk gesloten dan?twitter:rohangottschalk twitterde op maandag 19-08-2013 om 08:02:25Meerdijk is weer geopend! Hoop iedereen zo springlevend terug te zien! Zin in nieuw seizoen GTST! reageer retweet
![]()
![]()
Zie je trouwens de achtergrondfoto van zijn Twitter? Is die laatste puzzel...quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:58 schreef PeterKelder het volgende:
Forever yours, forever mine, forever ours...![]()
Inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een wereldstad kan je makkelijk sluiten joh
En het begint al lekker:twitter:rohangottschalk twitterde op maandag 19-08-2013 om 08:30:25Shit, ik ben de sleutel vergeten! Of was het nou een paperclip? Naja, dat wordt een loodgieter bellen... Of is het nou een timmerman? #Sleutel #Meerdijk #Door-is-closed #GTST #New #Season #epicfail reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad
En het begint al lekker:twitter:rohangottschalk twitterde op maandag 19-08-2013 om 08:30:25Shit, ik ben de sleutel vergeten! Of was het nou een paperclip? Naja, dat wordt een loodgieter bellen... Of is het nou een timmerman? #Sleutel #Meerdijk #Door-is-closed #GTST #New #Season #epicfail reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Inderdaad
![]()
![]()
Hij schrijft ook, ik hoop iedereen springlevend terug te zien; is dat een hint naar dat niemand dood is en dat het een droom was?
Rohan Gottschalk @rohangottschalk
Meerdijk is weer geopend! Hoop iedereen zo springlevend terug te zien! Zin in nieuw seizoen GTST!Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Hij zegt toch hoop? Ik hoop ook ooit miljonair te worden maar betekend niet dat dat gebeurd
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef einszweiachtung het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn dit de laatste opties, right?GGGG![]()
Uiteraard, maar als je linkt naar de app, althans een verwijzing kan het ook een hint zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef Amarantha het volgende:
Hij zegt toch hoop? Ik hoop ook ooit miljonair te worden maar betekend niet dat dat gebeurd
Ik hoop ook een hoop, maar hopen op een hoop, geeft een hoop ellende... (m.n. als Nina nog leeft)
Maar hoop doet leven
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Ik zou 't wel jammer vinden als Nina eruit gaat.. Ze hoort meer bij de serie dan Mike
[ Bericht 49% gewijzigd door Ama op 19-08-2013 13:49:05 ]Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Waarom in een spoiler? Ik hoop dat Nina eruit gaat, icm Lucas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Omdat niet iedereen wil weten voor 2 September wie eruit zijn en wie nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:16 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler? Ik hoop dat Nina eruit gaat, icm Lucas.Your beauty never ever scared me.![]()
Gaf je dat dan aan in je spoiler? Ik meen dat juist jij je ergerde aan die "overbodige" spoilers ivm je telefoonquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen wil weten voor 2 September wie eruit zijn en wie nietals er geen directe uitslag of zo in zat. Wat jij typt in jouw spoiler had er m.i. net zo goed buiten kunnen staan; het is immers maar speculatie.
En iedereen weet ondertussen wel dat het tussen Mike en Nina gaat. Uitgebreid in de media gemeld; bijv. http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ft-sprong-GTST.dhtmlNiets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
[..]
Inderdaad
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben we al het nieuwste filmpje met Laura gezien, die de gereedschapskoffer van Noud heeft opgemerkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:39 schreef GSMboy het volgende:
Hebben we al het nieuwste filmpje met Laura gezien?
Nu is er weer een verdachte bij en de link is gelegd met de rozenboom.
Die tang uit Noud's kist; 4 personen waren in de rozenboom, Lorena, Mike, Noud en Laura, waarbij Lorena het dichts bij de uitgang was en de lobby.
Die kist stond in de lobby - > wie zat er in dat spel in de lobby? Is dat dan de dader? Heeft de tang gepakt en niet goed teruggelegd immers de kist gaat niet goed dicht. Noud weet wel hoe die kist dicht moet, had 2 biertjes gehaald en ging naar zijn kamer, blijven over Mike, Lorena en Laura. Mike was ook in zijn kamer/kantoor (zie spel). Laura zie ik niet zo snel als dader aangezien ze redelijk verbaasd keek en ik neem aan dat ze met haar rollator niet zo makkelijk en snel kan lopen. Op het bewakingsfilmje zag je ook geen rollator...
Mijn conclusie: Lorena dader, Mike dode (zij heeft immers bonje met hem). Aan de grijns van Laura merk ik op dat zij weet wat er aan de hand is. Ze zal haar kleinzoon niet verdenken maar Lorena.
Edit, zie post verderop.
[ Bericht 3% gewijzigd door Devil010 op 19-08-2013 13:03:47 ]Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Godverquote:en ik neem aan dat ze met haar rollator niet zo makkelijk en snel kan lopen. Op het bewakingsfilmje zag je ook geen rollator...![]()
![]()
![]()
![]()
Of het was de bedoeling dat Mike te pletter zou vallen maar zijn de parachutes verwisseld en is het dus Nina die te pletter valt. Denk niet dat de schrijvers zo origineel zijn om Nina te laten sterven. Ze is zo'n beetje het lievelingetje van Rohan. En omdat Louis het toch druk genoeg krijgt....quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Yep.
Die tang uit Noud's kist; 4 personen waren in de rozenboom, Lorena, Mike, Noud en Laura, waarbij Lorena het dichts bij de uitgang was en de lobby.
Die kist stond in de lobby - > wie zat er in dat spel in de lobby? Is dat dan de dader? Heeft de tang gepakt en niet goed teruggelegd immers de kist gaat niet goed dicht. Noud weet wel hoe die kist dicht moet, had 2 biertjes gehaald en ging naar zijn kamer, blijven over Mike, Lorena en Laura. Mike was ook in zijn kamer/kantoor (zie spel). Laura zie ik niet zo snel als dader aangezien ze redelijk verbaasd keek en ik neem aan dat ze met haar rollator niet zo makkelijk en snel kan lopen. Op het bewakingsfilmje zag je ook geen rollator...
Mijn conclusie: Lorena dader, Mike dode (zij heeft immers bonje met hem). Aan de grijns van Laura merk ik op dat zij weet wat er aan de hand is. Ze zal haar kleinzoon niet verdenken maar Lorena.![]()
Als Nina sterft, maak ik een maand geen Rohan grappen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Of het was de bedoeling dat Mike te pletter zou vallen maar zijn de parachutes verwisseld en is het dus Nina die te pletter valt.
Ik zit net even de shortie te bekijken waarbij Lorena tegen Laura zegt: het is hopeloos, dat wordt een lange strijd." Laura antwoordt: "nou wie weet kan ik het oplossen"
Laura dan toch verdacht? Zie 0,33 van YT >>
Logisch, want dan vier je een maand lang feest en heb je geen tijd om Rohan-grappen te makenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Als Nina sterft, maak ik een maand geen Rohan grappen.![]()
![]()
De uitnodigingen zijn al verzondenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Logisch, want dan vier je een maand lang feest en heb je geen tijd om Rohan-grappen te maken
Rollator?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Yep.
Mijn conclusie: Lorena dader, Mike dode (zij heeft immers bonje met hem). Aan de grijns van Laura merk ik op dat zij weet wat er aan de hand is. Ze zal haar kleinzoon niet verdenken maar Lorena.
Edit, zie post verderop.
Helemaal super.![]()
Het kan dan wel het lievelingetje zijn van Rohan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Of het was de bedoeling dat Mike te pletter zou vallen maar zijn de parachutes verwisseld en is het dus Nina die te pletter valt. Denk niet dat de schrijvers zo origineel zijn om Nina te laten sterven. Ze is zo'n beetje het lievelingetje van Rohan. En omdat Louis het toch druk genoeg krijgt....
Maar als ze wilt stoppen met GTST, kan Rohan haar niet dwingen om te blijven.![]()
![]()
(Het was een geintje dat niet door je gesnapt werd blijkbaarquote:)
Het is een oude tang toch?
Ho wacht weer een hint/link: tang!Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:24 schreef Devil010 het volgende:
[..]
(Het was een geintje dat niet door je gesnapt werd blijkbaar)
Ho wacht weer een hint/link: tang!
Helemaal super.![]()
Zo noemde Mike haar wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:24 schreef Devil010 het volgende:
[..]
(Het was een geintje dat niet door je gesnapt werd blijkbaar)
Ho wacht weer een hint/link: tang!
Tenzij je Nina Sanders heet, en altijd "Ga weg" roept vinden wij hier jou heel erg aardig hoor!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:27 schreef Kyubey het volgende:
Het blijft raar dit topic te lezen, omdat ik Nina heet. Niemand lijkt me te mogen
Maar noem je dochterje nooit Nola of zo...Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Mooiquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:28 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Tenzij je Nina Sanders heet, en altijd "Ga weg" roept vinden wij hier jou heel erg aardig hoor!
Overigens vind ik het echt jammer dat Bing en Lucas op het laatste moment niet meesprongen. Twee gehate personages! Aan de andere kant zou dat valse hoop geven... Dus moeten we het maar met het andere haatobject doen, Nina Sanders.Helemaal super.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: