Met geluid.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trekken mooie luchten voorbij hier bij Eindhoven.
Ik wist ook niet wat me overkwam.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:51 schreef roislecxe het volgende:
Breda meldt al zeker 20 minuten lang aan 1 stuk onweer en her en der nog mooie flitsen ook. Lekker diepe dreunen en de ramen hebben al meermalen getrild.
Weet niet wat ik meemaak. Iemand per ongeluk het schildknopje omgezet?
twitter:BuienRadarNL twitterde op maandag 19-08-2013 om 12:19:20Het is weer #MeteoMaandag! Welk weerfenomeen zie je hier? http://t.co/Hqh8Gtkj2k reply met #MeteoMaandag in je antwoord reageer retweet
Aardige rotatie ook boven het IJsselmeer, als ik naar de knmi buienradar kijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:57 schreef marcel-o het volgende:
Het ijsselmeer wordt mooi gevuld [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:29 schreef Frutsel het volgende:
dak van de AH in Winschoten is door de regen ingestort...
Dat maak ik nou nooit meequote:Op maandag 19 augustus 2013 13:29 schreef Frutsel het volgende:
dak van de AH in Winschoten is door de regen ingestort...
Zie je die bui in het noorden van Friesland? De enigste bui amper paar km van me vandaag.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:29 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Als die bewolking zo samenkont in het noorden dan kan het best wel tekeer gaan.
Hagelstenen zo groot als bowlingballen. die van 15 kiloquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef Klonk het volgende:
Code geel
Nog een paar jaar en we krijgen code rood en moeten verplicht de schuilkelders in voor een zomers buitje
Minimaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hagelstenen zo groot als bowlingballen.
twitter:BRWGroningen twitterde op maandag 19-08-2013 om 13:43:26Winschoten: onze hoogwerker gaat ter plaatse om van bovenaf te schade aan het pand te bekijken. Voor zover bekend zijn er geen gewonden. reageer retweet
?żquote:
quote:
quote:Het lijkt erop dat je geen toestemming hebt om bijlagen te bekijken of te downloaden in dit board.
Log hieronder in of klik op deze link om jezelf te registreren op Topshelf Meteo.
Nu zie ik hem wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef INViCTuS het volgende:
Vaag, ik zie 'm wel gewoon...Zoek de directe link zo wel even op.
Dat dus. De vakanties zijn voorbij, mensen hoeven geen hitte meerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
optieven met die warmte,22 graden is warm zat
Ik zal het doorgeven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat dus. De vakanties zijn voorbij, mensen hoeven geen hitte meer
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:59 schreef Djeez het volgende:
Haha, deze moet in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat maak ik nou nooit mee
[..]
Zie je die bui in het noorden van Friesland? De enigste bui amper paar km van me vandaag.
@fuckditweer
Wel lachen eigenlijk dat we er in Nederland zo langzamerhand een sport van maken om, als de straten weer blank zijn komen te staan, zo gek mogelijk op de foto te gaan in zwemkledij en met opblaasbeesten en alles.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:59 schreef Djeez het volgende:
Haha, deze moet in de OP:
[ afbeelding ]
Plaatjes genoeg maar geen zin om ze nu te plaatsen + dat ik niet de volle bak heb gehad + dat het nu een beetje regent maar niet genoeg is voor 0.2mm + zie INViCTuSquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:46 schreef Junglebeast het volgende:
Oh waar zijn alle weerfreaks in het noorden van het land? Geen tijd om plaatjes te schieten en hier te posten?
Ik zit nu dus bij Eindhoven op weg naar home. Maar het lijkt er niet echt op dat die voorspelling uit gaat komen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef INViCTuS het volgende:
Vanmiddag vooral in het oosten en zuiden nog plaatselijk flinke buien met onweer: in Nieuw Beerta zat om 14 uur 41 mm in de regenmeter en in het Duitse Ringe, net over de grens bij Nieuw-Schoonebeek, is ruim 90 mm gevallen. In Nieuw-Schoonebeek zelf is tenminste 45 mm gevallen. In het westen blijft het op de meeste plaatsen droog en laat de zon zich geregeld zien. De temperatuur komt uit op maximaal 20-22 graden: buien maar 15-17 graden. De wind waait matig uit het noorden tot noordwesten, later krimpend naar west.
Hmmm, lekker warremquote:
Dat paraplu vasthouden terwijl je bijna volledig onder water staat heeft wel wat ironisch.quote:
Als het haar maar droog blijftquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat paraplu vasthouden terwijl je bijna volledig onder water staat heeft wel wat ironisch.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat paraplu vasthouden terwijl je bijna volledig onder water staat heeft wel wat ironisch.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
een kaart waar de beste bowlers wonen?
gave fotoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:05 schreef The_Terminator het volgende:
Goede morgen allemaal![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |